Hull - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Hull - Stoke

Innlegg Lilledino » 02 Feb 2019, 19:10

centauri skrev:Hva med den gamle regelen: Den som blir felt, tar aldri straffa selv!
Det gikk ikke veldig bra idag heller.

Forrige straffe ble bare tull, da han som ble tatt (Etebo) ville skyte selv,
ble fratatt ballen av Shawcross, og Afobe misset.
Hele den situasjonen luktet problemer

Idag burde Bojan skutt.
Hadde Bojan blitt felt, kunne Vokes vært et alternativ.


Helt enig, den som blir felt, skal ALDRI ta straffen,,,,
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Hull - Stoke

Innlegg Knut Ole » 02 Feb 2019, 19:12

Lilledino skrev:
centauri skrev:Hva med den gamle regelen: Den som blir felt, tar aldri straffa selv!
Det gikk ikke veldig bra idag heller.

Forrige straffe ble bare tull, da han som ble tatt (Etebo) ville skyte selv,
ble fratatt ballen av Shawcross, og Afobe misset.
Hele den situasjonen luktet problemer

Idag burde Bojan skutt.
Hadde Bojan blitt felt, kunne Vokes vært et alternativ.


Helt enig, den som blir felt, skal ALDRI ta straffen,,,,

Stemmer det at vi har bommet på 9 av siste 12?
Sluppet inn 28 av 28.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Hull - Stoke

Innlegg Morten T. » 02 Feb 2019, 19:13

JonC skrev:Og hvem skaffer Burnley straffe i sluttminuttene, yes Mr. Crouch. Ikke at det hadde hjulpet om han hadde fortsatt i rødt og hvitt....

Men han er jo ferdig, er han ikke det?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Hull - Stoke

Innlegg bjørn123 » 02 Feb 2019, 19:15

Svein Nilsen skrev:Elendigheten fortsetter. Godt at Ipswich og Rotherham bl.a. er ennå svakere enn oss - hvis mulig, ellers hadde det luktet League One lang vei. Vi er faktisk SÅ dårlige at det er nesten ikke til å fatte. Så har vi 3-4 spillere lånt ut til klubber på høyeste nivå ute i Europa og Crouch og Bardsley spiller i Premier League! Dette sier mye om hvilken tilstand vi er i....alle burde gått til NAV mandag morgen! Vi har SÅ store mangler i laget at det er helt ufattelig. Spillere som Clucas og McClean er så enfotet at høyrebeinet er knapt brukandes til å stå på! Så, kl. 18.00 en lørdags kveld er jeg like grinete og sur som jeg pleier på denne tida. Det går på helsa løs å være så jævlig opptatt av et fotballag som er så jævlig dårlig. jeg kan leve med tap og dårlig spill/innsats en sjelden gang, men ikke at vi underpresterer HVER GANG! God natt.....eller Natha.....Jones!

Du nevner clucas og McClean. Og Clucas var svak. Men hva med de to "backene" vi brukte? Edwards er bare for treg og veik og mangler mye, slik jeg ser det. Den andre er jo ingen back og vi har visstnok ingen som kan erstatte Pieters. Det er det som er vårt største problemet nå, slik jeg ser det.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Hull - Stoke

Innlegg Knut Ole » 02 Feb 2019, 19:24

bjørn123 skrev:
Svein Nilsen skrev:Elendigheten fortsetter. Godt at Ipswich og Rotherham bl.a. er ennå svakere enn oss - hvis mulig, ellers hadde det luktet League One lang vei. Vi er faktisk SÅ dårlige at det er nesten ikke til å fatte. Så har vi 3-4 spillere lånt ut til klubber på høyeste nivå ute i Europa og Crouch og Bardsley spiller i Premier League! Dette sier mye om hvilken tilstand vi er i....alle burde gått til NAV mandag morgen! Vi har SÅ store mangler i laget at det er helt ufattelig. Spillere som Clucas og McClean er så enfotet at høyrebeinet er knapt brukandes til å stå på! Så, kl. 18.00 en lørdags kveld er jeg like grinete og sur som jeg pleier på denne tida. Det går på helsa løs å være så jævlig opptatt av et fotballag som er så jævlig dårlig. jeg kan leve med tap og dårlig spill/innsats en sjelden gang, men ikke at vi underpresterer HVER GANG! God natt.....eller Natha.....Jones!

Du nevner clucas og McClean. Og Clucas var svak. Men hva med de to "backene" vi brukte? Edwards er bare for treg og veik og mangler mye, slik jeg ser det. Den andre er jo ingen back og vi har visstnok ingen som kan erstatte Pieters. Det er det som er vårt største problemet nå, slik jeg ser det.

Poeng Bjørn!
Clucas og Mc Clean trekker ned kvaliteten. Men venstreback er akilleshæl. Vi mangler spiller i den posisjonen. Indi bidro veldig lite framover PG sleit defensivt. Han må ta ansvar for 0-1 ved å lage frispark i svært farlig posisjon.
Synes ikke Edwards var så ille, men jeg overså kamskje noe?. Bauer på benk i dag. Pussig Jones!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Hull - Stoke

Innlegg centauri » 02 Feb 2019, 19:26

Morten T. skrev:Litt merkelig å låne ut Pieters og sette Indi på venstrebacken i et system hvor det er meningen at backene skal mye framover.
Pieters er kanskje ikke Guds gave til fotballen, men i sum en bedre back enn Indi.


Nok en pussig avgjørelse fra Stoke "last minute" (som alltid).
Hva med denne rødtoppen fra Man City - kan han gresse nede på venstre-sia?
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Hull - Stoke

Innlegg Morten T. » 02 Feb 2019, 19:46

Svein Nilsen skrev:Med Bojan i start 11'eren så er flagget heist både på Skui og Voss tenker jeg :D

Må huske på å fire flagget ned igjen før kl. 21 da, med mindre dette var så stort at det gis blaffen i lover og regler?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Hull - Stoke

Innlegg Morten T. » 02 Feb 2019, 19:47

centauri skrev:
Morten T. skrev:Litt merkelig å låne ut Pieters og sette Indi på venstrebacken i et system hvor det er meningen at backene skal mye framover.
Pieters er kanskje ikke Guds gave til fotballen, men i sum en bedre back enn Indi.


Nok en pussig avgjørelse fra Stoke "last minute" (som alltid).
Hva med denne rødtoppen fra Man City - kan han gresse nede på venstre-sia?

Ja, det der var litt merkelig. Det var det.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Hull - Stoke

Innlegg gmel » 02 Feb 2019, 19:57

Var på Bet 365 med familien og så den motsatte kampen. Stoke on Trent viste seg fra sin beste side, stemningen i Boothen End var helt topp, og vi vant 2-0. I pausen ble Ryan Woods ønsket velkommen.
Da trodde nok mange, at nå snur det, både for Rowett og Stoke. Men neida, nå er vi i sumpen og Rowett er historie.
Etter kampen ble vi stående og se at på stadion ble tømt, Bauer og Butland både hyllet og ble hyllet. Endel supportere sto igjen utenfor og ventet på spillerne. Igjen var Butland den mest folkelige, mens andre hadde veldig knapp tid og måtte stikke av i den ene bilen feitere enn den andre.
To mann kom aldri, til deler av familiens store skuffelse: Crouch og Pieters. Det var nok tilfeldig, men allikevel.... :roll:
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Hull - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 02 Feb 2019, 20:19

Morten T. skrev:
Svein Nilsen skrev:Med Bojan i start 11'eren så er flagget heist både på Skui og Voss tenker jeg :D

Må huske på å fire flagget ned igjen før kl. 21 da, med mindre dette var så stort at det gis blaffen i lover og regler?


Flagget er nede, nå henger det bilde av 11 Stoke spillere i flaggstanga til spott og spe!!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 18 gjester

cron