Hull - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Hull - Stoke

Innlegg essaen » 02 Feb 2019, 21:49

Svein,synes du bør vurdere å henge opp et flagg på halv stang... et flagg med et bilde av de som har regissert Stokes nedtur de siste årene . Les; Tony Scholes og Mark Cartwright. Maken til mangel på kompetanse finnes ikke i i noen profesjonelle fotballklubber.Og om det er noen som fremdeles tror at at det er eierne som styrer butikken,må dere tro om igjen... Ps ; Svein,håper du lar flagget henge på halv stang helt til de veltalende klovnene er fjernet fra klubben i våre hjerter ..
essaen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 64
Registrert: 12 Sep 2015, 21:04

Re: Hull - Stoke

Innlegg kjell-etne » 02 Feb 2019, 23:23

Ja så blei det ein `vanlig` lørdag igjen; forhåpning, tru, optimisme, så litt tvil, irritasjon, forbannelse og til slutt realitet-me er ikkje bedre likevel :oops: Veldig trasig om Jones gjer som Rowett og tviheld på enlelte individ, uansett prestasjon på banen, det bør få følger å prestere dårlig. Feil meiner og å bytte ut feks Bojan, kan ikkje sjå at han spelte dårlig nok iforhold til feks Clucas og McClean . Virkar som ein merkelig disponering/vurdering, noken som er forhåndsuttatt her?
Så er det visst litt frydefullt her på forumet også å komme med stadige stikk og bemerkningar om andre sine syn og indirekte, lett kamuflert gjere poeng for egen del, for meg er det nå heldigvis om laget lykkast som betyr alt og ikkje om den eller den spelaren lykkast ,trenaren treff bedre med ein taktikk enn eg hadde tru på osv....
Neste kamp kan berre bli bedre, kan ikkje sleppa inn to mål når dei egentlig har berre ein målsjangs samt at me skaper nok til å putte både to og tre. Men når straffer ikkje gir meir uttelling enn avspark blir det vanskelig.....
kjell-etne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 66
Registrert: 31 Des 2013, 01:33

Re: Hull - Stoke

Innlegg Per Magne » 02 Feb 2019, 23:32

kjell-etne skrev:Ja så blei det ein `vanlig` lørdag igjen; forhåpning, tru, optimisme, så litt tvil, irritasjon, forbannelse og til slutt realitet-me er ikkje bedre likevel :oops: Veldig trasig om Jones gjer som Rowett og tviheld på enlelte individ, uansett prestasjon på banen, det bør få følger å prestere dårlig. Feil meiner og å bytte ut feks Bojan, kan ikkje sjå at han spelte dårlig nok iforhold til feks Clucas og McClean . Virkar som ein merkelig disponering/vurdering, noken som er forhåndsuttatt her?
Så er det visst litt frydefullt her på forumet også å komme med stadige stikk og bemerkningar om andre sine syn og indirekte, lett kamuflert gjere poeng for egen del, for meg er det nå heldigvis om laget lykkast som betyr alt og ikkje om den eller den spelaren lykkast ,trenaren treff bedre med ein taktikk enn eg hadde tru på osv....
Neste kamp kan berre bli bedre, kan ikkje sleppa inn to mål når dei egentlig har berre ein målsjangs samt at me skaper nok til å putte både to og tre. Men når straffer ikkje gir meir uttelling enn avspark blir det vanskelig.....

Kunne ikke vært mer enig. Tror alle her inne kjenner til at det er to "fraksjoner" angående spillestil og type spillere som passer inn i Stoke. Hva om vi heller kunne fokusere på hvordan laget som helhet gjør det, i stedet for å hakke på enkeltindivider. Tror ikke noen av de enkeltspillerne som til stadighet diskuteres vil kunne løse utfordringene i Stoke nå. Er nå min mening da :?
Brukerens avatar
Per Magne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 237
Registrert: 08 Aug 2010, 21:34
Bosted: Stekervika 23, 5353 Straume

Re: Hull - Stoke

Innlegg Morten T. » 03 Feb 2019, 01:21

Per Magne skrev:
kjell-etne skrev:Ja så blei det ein `vanlig` lørdag igjen; forhåpning, tru, optimisme, så litt tvil, irritasjon, forbannelse og til slutt realitet-me er ikkje bedre likevel :oops: Veldig trasig om Jones gjer som Rowett og tviheld på enlelte individ, uansett prestasjon på banen, det bør få følger å prestere dårlig. Feil meiner og å bytte ut feks Bojan, kan ikkje sjå at han spelte dårlig nok iforhold til feks Clucas og McClean . Virkar som ein merkelig disponering/vurdering, noken som er forhåndsuttatt her?
Så er det visst litt frydefullt her på forumet også å komme med stadige stikk og bemerkningar om andre sine syn og indirekte, lett kamuflert gjere poeng for egen del, for meg er det nå heldigvis om laget lykkast som betyr alt og ikkje om den eller den spelaren :D :D lykkast ,trenaren treff bedre med ein taktikk enn eg hadde tru på osv....
Neste kamp kan berre bli bedre, kan ikkje sleppa inn to mål når dei egentlig har berre ein målsjangs samt at me skaper nok til å putte både to og tre. Men når straffer ikkje gir meir uttelling enn avspark blir det vanskelig.....

Kunne ikke vært mer enig. Tror alle her inne kjenner til at det er to "fraksjoner" angående spillestil og type spillere som passer inn i Stoke. Hva om vi heller kunne fokusere på hvordan laget som helhet gjør det, i stedet for å hakke på enkeltindivider. Tror ikke noen av de enkeltspillerne som til stadighet diskuteres vil kunne løse utfordringene i Stoke nå. Er nå min mening da :?

Hva med å bare la alle skrive det de vil( så sant det ikke er rasistisk, hatefullt osv. ) og hoppe over det man finner uinteressant?
Prøv det, jeg gjør det mye og det funker prima. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Hull - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 03 Feb 2019, 02:49

Fikk bare sett litt av dagens kamp, kun siste del av andre omgang, og er selvsagt skuffet over nytt tap.

Når det er sagt, så var vi vel fullt på høyde med Hull spillemessig, både ut fra det jeg så og ut fra det jeg har lest. Hull hadde visstnok kun to skikkelige sjanser i løpet av kampen, og scoret på begge. Vi bommet på straffe og hadde heading i tverrliggeren, så det er ikke så langt mellom tap og uavgjort.

Men akkurat det har vel vært et litt gjentagende mønster denne sesongen, og indikerer at vi er for dårlige i begge sekstenmeterne, der kampene som regel avgjøres.

Det er altfor tidlig å felle noen dom over Jones. Jeg liker det han prøver på, men han må få tid. Man retter ikke opp en skakkjørt skute over natten.

Litt overrasket over at Berahino synest helt ute i kulden. Han har - etter mitt syn - vært en av de positive overraskelsene denne sesongen, har jobbet godt og gjort mye bra og også scoret noen mål. Afobe imponerer ikke synderlig, og derfor er det for meg litt overraskende at han hele tiden prioriteres foran Berahino.

Vi mangler en venstre-back, Indi er ikke det. I det perspektivet synest jeg det er rart at vi gav slipp på Pieters. Ok, jeg er ikke blant hans største fans, men summa summarum var han nok vårt beste venstreback per i dag. Synest vel også at Bauer bør inn igjen i stedet for Edwards, som jeg oppfatter var svak i dag ut fra det jeg leser.

Jeg er heller ingen stor fan av McClean, og synest det er rart at han prioriteres foran Ince, som kanskje var vår beste spiller under Rowett.

Veldig hyggelig å se Bojan få sjansen igjen, og jeg håper han får flere. På det jevne i dag, ut fra det jeg leser. Men med tanke på hvor lenge han har vært ute er det vel fair å gi han noen kamper før man begynner å felle noen dom. Og etter det jeg leser lå han ikke noe tilbake for de andre, selv om han ble byttet ut, et bytte jeg ser flere omtaler som feil av Jones.

Opprykk ser det ut til at vi kan skyte en hvit pil etter. Da blir det viktigste å snu trenden, begynne å vinne kamper, og starte byggingen av ett nytt lag.

Det kan nok bli mange utskiftninger på Bet365 stadion til sommeren. Og slik det ser ut nå, så fremstår det både viktig og riktig.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Hull - Stoke

Innlegg Morten T. » 03 Feb 2019, 03:52

Torstein Norevik skrev:Det er altfor tidlig å felle noen dom over Jones.

Enig. Hadde Jones vunnet de første kampene så ville det også ha vært altfor tidlig å felle en dom, og det samme gjelder motsatt vei.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Hull - Stoke

Innlegg Morten T. » 03 Feb 2019, 10:50

Lilledino skrev:
Knut Ole skrev:2-0 drepte denne kampen. Men det var tross alt en del tid igjen å gjøre noe med det. Våre spillere blir frustrerte og mister trua selvom motstander ikke er all verden, må det være lov å si. I en annen kamp har Brentford snudd 0-2 til 4-2 ledelse. Stoke supportere må tilbake til 1974 da vi gjorde noe tilsvarende. Hardt prøvede supportere.

Akkurat det som er problemet, de mister troen på alt.

Selvtillit er nøkkelordet.. Det var det Drillo fikk til : "Nederland, hvem er de ? En gjeng med primadonnaer med voks og hårgel.. Alle slår de ! "

Drillo hadde en kunnskapsbasert, nærmest akademisk, tilnærming til fotball og samtidig klarte han å forenkle den voldsomme kunnskapen han besatt og formidle dette videre slik at spillerne forsto. Rett og slett en veldig god pedagog.
En bra mix med det som resultat at spillere på middels nivå ferdighetsmessig, og under det, bygget selvtillit og ble gradvis bedre.
Håpet er at Jones har noen av disse elementene i seg.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Hull - Stoke

Innlegg Morten T. » 03 Feb 2019, 13:58

Stoke hadde ballen 60,4% av kampen.
Stoke slo 500 pass og traff medspiller i 80% av tilfellene.
Hull hadde 326 pass og traff på 66,9% av tilfellene.
Hull hadde 3 skudd på mål mot Stoke sine 2.
Hull vant kampen 2-0.
Tørre tall, men likefullt illustrerer det litt av kampbildet: Få sjanser. Hull mer villig til å gå kjapt i angrep, noe som igjen ofte resulterer i lavere treffprosent på pasninger fordi risikoen er høyere på den fronten dess mer villig et lag er til å snu spillet kjapt.

Alltid artig å lese hva motstandere sier for å muligens klare å få et mer balansert syn og Hull-manager Neil Adkins treffer godt her:
«The second goal we got through Kamil Grosicki was a great goal and our counter-attacking threat is phenomenal. It was a great ball from Fraizer Campbell for Kamil to go and score.»
Hull er rett og slett gode på counterattack, en veldig smart måte å spille på.

Stokemanager Jones innom det samme her, bare med negativt fortegn:
“An alarming thing for me however is that we’ve conceded from a counter attack again which is almost identical to the Shrewsbury game and last week against Preston.”
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Hull - Stoke

Innlegg Morten T. » 03 Feb 2019, 15:28

gmel skrev:
Lilledino skrev:
JonC skrev:Peter Crouch er akkurat der tilbake i spill i PL.

Hihi... Han er en legende...

Og på backen har Burnley en komplett ubrukelig og utskjelt Bardsley....

Just for the records: Bardsley ble kåret til Man of the Match mot Southampton.
Kvalitetsstempel det, eller?

Jeg likte han godt, hadde en herlig guts og tackla tøft. Kanskje litt enkel framover og solgte seg litt for lett noen ganger bakover, men innstillingen og mentaliteten trekker opp. Passa vel egentlig ikke helt inn i det fjolleriet som Hughes forsøkte å bygge opp, og jeg funderte lenge og vel på hvorfor Hughes i det hele tatt hentet Bardsley - uten å finne noe svar.
Passer nok bedre i Burnley og under en manager med en annen tilnærming og «no fuss».
Begynner vel å trekke på årene Bardsley også...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Hull - Stoke

Innlegg Rune » 03 Feb 2019, 16:32

Har merket meg at NJ vil spille med tre bak i sin diamant formasjon. Tre bak er noe vi ikke har lykkes så bra med før, så lurer på hvorfor det prøves igjen!?....har mere tro på 4-4-2 og ikke så mye ballbesittelse, men heller gå for raske overganger og kontringer...
Rune
Site Admin
 
Innlegg: 418
Registrert: 27 Nov 2016, 16:21
Bosted: Oslo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 23 gjester

cron