Shrewsbury - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg JonC » 05 Jan 2019, 15:27

Har sett fra 27 min og til pause, og Gud bedre meg. Trille ball, trille ball og trille ball. Det er tydeligvis det de har fått beskjed om fra GR. By, by (not) Love, by by (not) happiness,... hello someone else....
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg Knut Ole » 05 Jan 2019, 15:27

Ca som forventet.
Ligge under med ett mål.
3,5 kamper uten skåring. Hvorfor skulle det bli spesielt annerledes i dag?
Tregt, som alltid. Som Morten påpeker så rett, nesten ingen bevegelser uten ball gjør at vi kjører oss fast midt på banen ett eller annet sted.
Vi ligner ikke på et lag som skårer.
Samme leksa omsatt. På tide med endring. I så fall må vel treneren justere seg eller så må det komme en ny trener.
Sist endret av Knut Ole den 05 Jan 2019, 15:34, endret 1 gang
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg Rune » 05 Jan 2019, 15:29

Snur vi dette, evt uavgjort kan han bli sittende
Rune
Site Admin
 
Innlegg: 418
Registrert: 27 Nov 2016, 16:21
Bosted: Oslo

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg Morten T. » 05 Jan 2019, 15:29

Det er trist å se at ingen av spillerne går foran. Ingen som kjefter, ingen som blir forbanna, ingen som tackler hardt for å sette en standard, ingen som pusher og oppildner de andre.
Det er helt flatt og dødt.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg power » 05 Jan 2019, 15:32

centauri skrev:Jeg var sikker på at "HubbaBubba" fikk sparken onsdag kveld,
iflg. en Facebookside fra Stoke,
men det var tydeligvis fake news.
Sitter nesten å håper på en smell her, så vi blir kvitt GR en gang for alle.

Begynner faktisk å savne en offensiv, treg Charlie Adams på midtbanen,
i stedet for de sauene som beiter på midtbanen i dag :shock: :evil:


Jeg må også innrømme at jeg håper at Stoke taper i dag og nok til å sette den siste spikeren i GR kista. Mulig at spillerne har sin del i dette og ikke følger matchplan evt. ikke kjemper for han. Uansett hvordan man snur og vender på dette så må en ny manager inn asap.
Brukerens avatar
power
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 125
Registrert: 04 Aug 2011, 21:01

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg Knut Ole » 05 Jan 2019, 15:33

Rune skrev:Nå blir det spennende å se hva 2.omg blir ift innsats...har Rowett garderoben eller ikke!!?

Ja, det er vel det mest interessant ved 2.omg.
Dessverre betyr ikke resultatet all verden for Stoke. Vi klarer ALDRI å karre oss særlig langt i denne turneringen i år. Face it!
Forsvars»spillet» før straffen var jo helt sykt svakt. Ubesluttsom og uten teknikk. Clucas og Williams var helt hjelpeløse også er dessverre vår unge Edwards fomlete. Men altså, flere syndere.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg Rune » 05 Jan 2019, 15:34

Rowett er en ting, men tror dette også går på svak ledelse av herrene bak. Scholes og Cartwright. De har ansatt de siste trenerne og må også være ansvarlig for det som nå skjer...
Rune
Site Admin
 
Innlegg: 418
Registrert: 27 Nov 2016, 16:21
Bosted: Oslo

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 05 Jan 2019, 15:34

Morten T. skrev:Det er trist å se at ingen av spillerne går foran. Ingen som kjefter, ingen som blir forbanna, ingen som tackler hardt for å sette en standard, ingen som pusher og oppildner de andre.
Det er helt flatt og dødt.

Fordi de ikke spiller for manageren ? De blør i alle fall ikke for at han skal beholde jobben...
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg centauri » 05 Jan 2019, 15:39

Rune skrev:Rowett er en ting, men tror dette også går på svak ledelse av herrene bak. Scholes og Cartwright. De har ansatt de siste trenerne og må også være ansvarlig for det som nå skjer...


Jeg trodde kanskje managere ble ansatt av Coates-familien, muligens i samarbeide med Scholes?

Coates junior hadde visstnok veldig sansen for "HubbaBubba" i sommer når han ble ansatt.
Lurer på hva han har sett?
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg Knut Ole » 05 Jan 2019, 15:39

Morten T. skrev:Det er trist å se at ingen av spillerne går foran. Ingen som kjefter, ingen som blir forbanna, ingen som tackler hardt for å sette en standard, ingen som pusher og oppildner de andre.
Det er helt flatt og dødt.

Sant!
Må vel også legge noe av ansvaret for dette på Rowett, eller i allefall at normalsituasjon går over i apati.
Samtidig må det være veldig fortvilende for en manager som naturligvis ønsker og forventer meg trøkk og innsats registrerer at latterlig høyt gasjerte spillere ikke blør for drakta og prosjektet hans.
Sist endret av Knut Ole den 05 Jan 2019, 15:40, endret 1 gang
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 18 gjester

cron