Shrewsbury - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg onside » 05 Jan 2019, 15:40

centauri skrev:Begynner faktisk å savne en offensiv, treg Charlie Adams på midtbanen,
i stedet for de sauene som beiter på midtbanen i dag :shock: :evil:

Ha Ha, Dagens :D
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 05 Jan 2019, 15:52

Nære på 2-0. Vi er heldige at Shrewsbury-spilleren header over fra 7-8 meter på blank goal.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg JonC » 05 Jan 2019, 15:52

Stoke med overtaket, ja en kan kalle det for mye, i starten på 2.omg. Akkurat der er Skrevsbøri nærme 2-0. :o
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg Morten T. » 05 Jan 2019, 15:53

Rowett liker å snakke varmt om 4-3-3 systemet sitt. Og ja, det er et bra system, men det er også et system som tilsier at ballen skal gå fort framover. Det krever massevis av løping fra de tre på midten og de to vingene, slik at avstandene ikke blir for store. Det funker ikke med de spillerne Stoke har. Heller ikke i dag med to spisser og en slags 4-4-2 funker det.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 05 Jan 2019, 15:54

vegar56 skrev:
Morten T. skrev:Hvordan er det nå, er det fortsatt slik i FA-cupen at det blir omkamp ved evt. uavgjort eller skal alt avgjøres i dag?

Tror ikke det er noen endringer i reglene nei, omkamp ved uavgjort etter 90 minutter.

Enig, ut fra det jeg mener å ha lest er det først ekstraomganger og evt straffekonk fom kvartfinalene.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg Rune » 05 Jan 2019, 15:55

Spørrende kommentator; «har Stoke kreativiteten til å komme tilbake her..»?...Hmm svaret er vel gitt
Rune
Site Admin
 
Innlegg: 418
Registrert: 27 Nov 2016, 16:21
Bosted: Oslo

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg Knut Ole » 05 Jan 2019, 15:56

Veldig illustrerende.
12 min spilt av 2.omg. Synes vi har løftet oss litt og forsøkt framoverret spill. Etebo har bidratt. Men egentlig er vi som en ufarlig liten mus foran deres mål.
Så til poenget. Første reelle angrep til Shrewsbury blir alt mye mer farlig. Bra løp og smart legg og farlig heading.
Altså når league one laget beveger seg i angrep virker det så mye farligere enn når Stoke gjør det. Sorry!
Sist endret av Knut Ole den 05 Jan 2019, 16:00, endret 1 gang
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg Morten T. » 05 Jan 2019, 15:58

Knut Ole skrev:
Morten T. skrev:Det er trist å se at ingen av spillerne går foran. Ingen som kjefter, ingen som blir forbanna, ingen som tackler hardt for å sette en standard, ingen som pusher og oppildner de andre.
Det er helt flatt og dødt.

Sant!
Må vel også legge noe av ansvaret for dette på Rowett, eller i allefall at normalsituasjon går over i apati.
Samtidig må det være veldig fortvilende for en manager som naturligvis ønsker og forventer meg trøkk og innsats registrerer at latterlig høyt gasjerte spillere ikke blør for drakta og prosjektet hans.

Ja, det er sant. Det er to sider her.
Spillerne har også et ansvar. Nå snakker jeg for meg sjøl, men jeg skulle saktens ikke hatt noe problem med å motivere meg hvis jeg hadde fått inn 700 000 kroner på konto hver uke. Jeg hadde vært på jobb twentyfourseven hvis påkrevd med de betingelsene.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg gmel » 05 Jan 2019, 16:04

Morten T. skrev:
Knut Ole skrev:
Morten T. skrev:Det er trist å se at ingen av spillerne går foran. Ingen som kjefter, ingen som blir forbanna, ingen som tackler hardt for å sette en standard, ingen som pusher og oppildner de andre.
Det er helt flatt og dødt.

Sant!
Må vel også legge noe av ansvaret for dette på Rowett, eller i allefall at normalsituasjon går over i apati.
Samtidig må det være veldig fortvilende for en manager som naturligvis ønsker og forventer meg trøkk og innsats registrerer at latterlig høyt gasjerte spillere ikke blør for drakta og prosjektet hans.

Ja, det er sant. Det er to sider her.
Spillerne har også et ansvar. Nå snakker jeg for meg sjøl, men jeg skulle saktens ikke hatt noe problem med å motivere meg hvis jeg hadde fått inn 700 000 kroner på konto hver uke. Jeg hadde vært på jobb twentyfourseven hvis påkrevd med de betingelsene.

Charlie hadde nok vist de hva som trengtes.
Men han står og venter på bussen nordover....
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg vegar56 » 05 Jan 2019, 16:07

Kanskje noen bytter hjelper?
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester

cron