Shrewsbury - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg Morten T. » 05 Jan 2019, 16:42

1-1 slutt.
Synes det hadde vært greit, ja beint ut sjarmerende, hvis vi hadde møtt et lag og spilt svakt mot dem hvis overvekten av spillerne hos motstanderen hadde vært tannlause whiskydrikkende fyrer med røykebein, ville i blikket, rennende fråde, antydning til kulemaga og løslatt på prøve for anledningen, men Shrewsbury var ikke et slikt lag. De var tamme og jobbet ikke spesielt hardt, men holdt egentlig Stoke greit unna hele kampen i gjennom. Det forteller samtidig veldig mye om Stoke sin innsats her. Nok en gang var det ingen av spillerne som leverte på det nivået man bør forvente. Noen små drypp, ja, men langt i fra godt nok.

Det skal vel en del til at Rowett beholder jobben etter dette?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg Knut Ole » 05 Jan 2019, 16:42

Same shit....
hyggelig med skåring og etterhvert et løft i 2.omg.
Men generelt lite bevegelse, tempo, manglende samhandling og for lite trøkk og engasjement i deres boks. Når motstander angriper, i dag league one lag, virker alt så mye farligere. Svakt framover og bakover altså...

Ince viser endel positivt i dag. Etebo er stort sett bra. Ungguttene Edwards og ikke minst Campell har vilje og bør naturligvis brukes mer.
Mc Clean er dårlig. Også på dette nivået. At Rowett benytter han omigjen og omigjen er helt utrolig. Clucas fikk mer plass og var mer involvert med 2 mann sentralt i dag. Og avslørte dessverre idag mye svakheter. Synes ikke at han er en god nok for et lag som skal jakte på playoff i Championship. Etobe + Woods sentralt får klare seg. To spisser i dag. Uten selvtillit og særlig kvalitet. Pieters var rotete i pasningsspillet igjen. Sorry mate!

Ser ingen tydelig kampplan i dag heller Rowett! Omkamp med ny manager om 10 dager.
Sist endret av Knut Ole den 05 Jan 2019, 17:03, endret 1 gang
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg -Tottal- » 05 Jan 2019, 16:45

Synd å si det, men jeg hadde håpet på et tap i denne kampen.
Den eneste muligheten for å redde Stoke City ut sesongen er å få en ny manager som vet hva han driver med,
og det så fort som absolutt mulig. Trolig en naiv ønsketenkning, men er det håp for at ledelsen i klubben våkner opp nå ?
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg vegar56 » 05 Jan 2019, 16:47

Knut Ole skrev:Omkamp med ny manager om 10 dager.

Tirsdag?
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Shrewsbury - Stoke

Innlegg kjell-etne » 05 Jan 2019, 18:04

Torstein Norevik skrev:Tre av de «faste» i startelleveren er ute, i tillegg til Butland. Rowett mener likevel at Bauer og Bojan ikke en gang er gode nok for benken.

Rowett fremstår mer og mer som en vits, som åpenbart ikke skyr unna å fryse ut spillere han har fått et horn i siden til.

Jeg krysser fingrene og håper Rowett må gå før Bojan og Bauer gjør det. Når jeg nesten sitter og håper at Stoke skal tape for at Rowett skal forsvinne, så er det noe alvorlig galt. Men det er ene og alene fordi jeg tror at klubben vil tjene på det i lengden.


Er grunn ikkje så mykje meir å tilføya her Torstein, er et trist senario me er vitne til nå, spesielt med tanke på staheten han har overfor enkelt-spelarer og tydeligvis utan fotballfaglig grunn set gode spelerar på sida. Er jo og litt trist at me skal ynskja laget vårt tapa, men er enig, at ulikninga til langemann, som forøvrig eg meiner er utdatert som toppspelar forlenge sidan, kanskje skal vera redninga for duste-trenaren er det dobbelt frustrerande. Synd det skulle bli sånn, kan ikkje akkurat sei eg var så kritisk til RW ved ansettelse heller eg, så eg tok nok feil der eg og dessverre, innrømmer det, men ser nautaskapen nå :o
kjell-etne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 66
Registrert: 31 Des 2013, 01:33

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 35 gjester

cron