Birmingham - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Birmingham - Stoke

Innlegg vegar56 » 26 Des 2018, 18:51

Heldigvis er halve sesongen igjen, hvis vi begynner å spille fotball har vi fremdeles en god sjanse på play-off :idea:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Birmingham - Stoke

Innlegg ToGra » 26 Des 2018, 18:51

vegar56 skrev:Che Adams ut.

For å være ærlig, det finnes ikke PL-kvaliteter i dette laget, kanskje bortsett fra bakerste mann :(


Godt sagt! Nå kan vi vel slutte å håpe på at det snur. Den lange rekka uten tap ga et slags håp ...
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

Re: Birmingham - Stoke

Innlegg vegar56 » 26 Des 2018, 18:52

ToGra skrev:
vegar56 skrev:Che Adams ut.

For å være ærlig, det finnes ikke PL-kvaliteter i dette laget, kanskje bortsett fra bakerste mann :(


Godt sagt! Nå kan vi vel slutte å håpe på at det snur. Den lange rekka uten tap ga et slags håp ...

Håpet gir vi aldri opp :D :D :D
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Birmingham - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 26 Des 2018, 18:53

Err'e mulig! Vi er bedre enn Bingham men ufarlig fremover! Når de så treffer med sine skudd så går det dessverre slik! Faen, det er skuffende. Vi har for mange spiller som IKKE holder et nivå som kreves for å rykke opp! Og Crouch, sorry, det er lenge siden han var god.....nok! Vi MÅ ha inn noen kvalitetspillere i januar for å kjempe i toppen. Og at ikke Bojan er god nok for dette laget er jo bare latterlig. Rowett, du blir dessverre mer og mer lik en klovn! Faen, jeg er skuffa!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Birmingham - Stoke

Innlegg Lilledino » 26 Des 2018, 18:53

2-0

#rowettout !
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Birmingham - Stoke

Innlegg Bjarne » 26 Des 2018, 18:53

Alle topplagene avgir poeng og vi kunne ha klatret....Etebo skulle ha spilt. Trenger kraft og gjennombruddskraft på midten, ikke (bare) balltrillingen til Woods og Clucas.
Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund

Re: Birmingham - Stoke

Innlegg Per Magne » 26 Des 2018, 18:55

Vinner ikke kamper der man spiller mer mot eget mål enn mot motstanderens... Dessverre slik Stoke spiller i de fleste kampene.
Brukerens avatar
Per Magne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 237
Registrert: 08 Aug 2010, 21:34
Bosted: Stekervika 23, 5353 Straume

Re: Birmingham - Stoke

Innlegg Lilledino » 26 Des 2018, 18:55

Svein Nilsen skrev:Err'e mulig! Vi er bedre enn Bingham men ufarlig fremover! Når de så treffer med sine skudd så går det dessverre slik! Faen, det er skuffende. Vi har for mange spiller som IKKE holder et nivå som kreves for å rykke opp! Og Crouch, sorry, det er lenge siden han var god.....nok! Vi MÅ ha inn noen kvalitetspillere i januar for å kjempe i toppen. Og at ikke Bojan er god nok for dette laget er jo bare latterlig. Rowett, du blir dessverre mer og mer lik en klovn! Faen, jeg er skuffa!


Jeg er HELT enig, men det som plager meg mest, er at jeg slutter å engasjere meg.
Blir nesten likeglad over resultatene...

Tap, miste seiere på overtid gang etter gang, så dreier det seg om engasjement, som er på vei til å bli borte..

Trist å si det....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Birmingham - Stoke

Innlegg Knut Ole » 26 Des 2018, 18:55

Utrolig...det er Birmingham som jager 3-0 i stedet for at vi forsøker å få noe ut av fotballens festkveld
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Birmingham - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 26 Des 2018, 18:56

Bjarne skrev:Alle topplagene avgir poeng og vi kunne ha klatret....Etebo skulle ha spilt. Trenger kraft og gjennombruddskraft på midten, ikke (bare) balltrillingen til Woods og Clucas.


Ikke alle, Leeds snudde på overtid! Har sett en del av Leeds i år - de er lysår bedre enn oss . Og de bruker unge, sultne spillere. Ikke de som nærmer seg 40!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron