Stoke - Ipswich

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Ipswich

Innlegg centauri » 08 Des 2018, 17:56

Fikk litt problem med å glede meg over målet i en så "crappy" omgang :cry:

Gjennom kampen drømte jeg mest om en fantastisk julegave:
En erstatter for Mr. Hubba Bubba :D :D :D
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Stoke - Ipswich

Innlegg vegar56 » 08 Des 2018, 17:57

Dette har værten omgang som ikke har varmet særlig, et skudd fra Berahino og målet av Ince på overtid oppsummerer omgangen greit.
Martina har ikke vært på plass en del ganger, det Ipswich har hatt har vært fra venstre. Men bare en stor sjanse, heldigvis.

Kan vi håpe på noe mer i 2. omgang?
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Stoke - Ipswich

Innlegg Lilledino » 08 Des 2018, 18:00

centauri skrev:Fikk litt problem med å glede meg over målet i en så "crappy" omgang :cry:

Gjennom kampen drømte jeg mest om en fantastisk julegave:
En erstatter for Mr. Hubba Bubba :D :D :D

Ledelsen i Stoke har vel ingen tradisjoner på å ta drastiske grep, så jeg tror ditt juleønske bare blir en drøm..Fortsatt...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Ipswich

Innlegg gmel » 08 Des 2018, 18:01

centauri skrev:Fikk litt problem med å glede meg over målet i en så "crappy" omgang :cry:

Gjennom kampen drømte jeg mest om en fantastisk julegave:
En erstatter for Mr. Hubba Bubba :D :D :D


Rowett fortsetter nok sålenge opprykk er innen skuddhold . Taper vi i dag derimot. .....
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Stoke - Ipswich

Innlegg bjørn123 » 08 Des 2018, 18:03

centauri skrev:Fikk litt problem med å glede meg over målet i en så "crappy" omgang :cry:

Gjennom kampen drømte jeg mest om en fantastisk julegave:
En erstatter for Mr. Hubba Bubba :D :D :D

Problemer av å glede seg? Det har jeg problemer p forstå. Selv om Ipswich uppet seg en liten periode er vi det beste laget her. Så lenge der blir seier og 3 poeng gleder iallefall jeg meg.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke - Ipswich

Innlegg Svein Nilsen » 08 Des 2018, 18:06

vegar56 skrev:Dette har værten omgang som ikke har varmet særlig, et skudd fra Berahino og målet av Ince på overtid oppsummerer omgangen greit.
Martina har ikke vært på plass en del ganger, det Ipswich har hatt har vært fra venstre. Men bare en stor sjanse, heldigvis.

Kan vi håpe på noe mer i 2. omgang?


ALT har vel egentlig foregått på vår høyreside. Vi har nesten ikke vært i posisjon på vår venstreside. Ikke tilfeldig at det er Ince som scorer, han har vært aktiv selv om han heller ikke har lykke helt. Hvor er Clucas? Nesten ikke vært nær ballen før han fikk en målgivende til Ince. Vi må opp et par hakk for å kunne være fornøyd, selv om jeg gjerne tar 1-0 any time. Har vel 5-0 på tippinga, og har fortsatt trua :D
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - Ipswich

Innlegg centauri » 08 Des 2018, 18:07

ToGra skrev:
centauri skrev:Kommer lyd ved avspark.

Jeg bruker å slå på radiolinken, deretter på med TV-link,
og er jeg heldig så er det mindre enn 10 sekunder avvik :)


Tings iboende faenskap ligger også under her, for bildene på streamen ligger stort sett foran lyden på BBC Radio Stoke, men det går ikke å stoppe/pause streamen for å vente. Det går an å pause lyden fra BBC Stoke, men siden den ligger etter så er jo ikke det noe alternativ :cry:



Joa, trykk venstre symbol nederst i rød stripe på tv-bilde, vent til radio er ajour,
deretter trykk pil midt på skjermen.
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Stoke - Ipswich

Innlegg bjørn123 » 08 Des 2018, 18:10

Fy f så dårlig Butland er med beina. :o
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke - Ipswich

Innlegg Lilledino » 08 Des 2018, 18:10

Svein Nilsen skrev:
vegar56 skrev:Dette har værten omgang som ikke har varmet særlig, et skudd fra Berahino og målet av Ince på overtid oppsummerer omgangen greit.
Martina har ikke vært på plass en del ganger, det Ipswich har hatt har vært fra venstre. Men bare en stor sjanse, heldigvis.

Kan vi håpe på noe mer i 2. omgang?


ALT har vel egentlig foregått på vår høyreside. Vi har nesten ikke vært i posisjon på vår venstreside. Ikke tilfeldig at det er Ince som scorer, han har vært aktiv selv om han heller ikke har lykke helt. Hvor er Clucas? Nesten ikke vært nær ballen før han fikk en målgivende til Ince. Vi må opp et par hakk for å kunne være fornøyd, selv om jeg gjerne tar 1-0 any time. Har vel 5-0 på tippinga, og har fortsatt trua :D

Takk Svein, du er alltid optimistisk !!! Mer enn meg, dessverre..
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Ipswich

Innlegg ToGra » 08 Des 2018, 18:14

centauri skrev:
ToGra skrev:
centauri skrev:Kommer lyd ved avspark.

Jeg bruker å slå på radiolinken, deretter på med TV-link,
og er jeg heldig så er det mindre enn 10 sekunder avvik :)


Tings iboende faenskap ligger også under her, for bildene på streamen ligger stort sett foran lyden på BBC Radio Stoke, men det går ikke å stoppe/pause streamen for å vente. Det går an å pause lyden fra BBC Stoke, men siden den ligger etter så er jo ikke det noe alternativ :cry:



Joa, trykk venstre symbol nederst i rød stripe på tv-bilde, vent til radio er ajour,
deretter trykk pil midt på skjermen.

Det går ikke på min PC. Når radioen er ajour så spretter streamen fram til "der den var" :?
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 165 gjester