Stoke - QPR

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - QPR

Innlegg Svein Nilsen » 25 Nov 2018, 15:34

Skuffende kamp. Vi skapte nok sjanser til å vinne, men uheldige med noen hårfine offsideavgjørelser og heading i stanga. Men, vi imponerte ikke og QPR var på høyde spillemessig!
Deres høyreback scoret 2 fine mål. Vi har en midtstopper som venstreback som offensivt er usedvanlig svak! Edwards er ok offensivt, men ikke i nærheten av å kunne score mål....Det kan være noe av årsaken til at vi taper terreng til toppen!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - QPR

Innlegg mfkpotter » 26 Nov 2018, 16:04

Svein Nilsen skrev:Skuffende kamp. Vi skapte nok sjanser til å vinne, men uheldige med noen hårfine offsideavgjørelser og heading i stanga. Men, vi imponerte ikke og QPR var på høyde spillemessig!
Deres høyreback scoret 2 fine mål. Vi har en midtstopper som venstreback som offensivt er usedvanlig svak! Edwards er ok offensivt, men ikke i nærheten av å kunne score mål....Det kan være noe av årsaken til at vi taper terreng til toppen!


Ikke bare skuffende Nilsen, men meget skuffende. Rowett er på høyde med Hughes, og har ikke snøring på forsvarsspill. Indi er jo en katastrofe som venstreback, ikke bare offensivt, men han er jo kronisk feilplassert defensivt. At han da i tillegg spiller på samme kant som Maclean, betyr i praksis at Stoke spiller uten en venstreside. Shawcross er dessverre ferdig, han er meget svak. Skjønner ikke denne hypen for Edwards heller, han imponerer ikke og jeg klarer ikke å se hvorfor Bauer ikke er fast på høyreback. Fremover så går alt på lykke og fromme, en lang ball opp til en enslig spiss som stusser ballen til.... Ingen.
Nei, jeg må bare si at styret i klubben har driti seg skikkelig ut med ansettelsen av Rowett, og her har de ikke gjort sin hjemmelekse. Det er faktisk så amatørmessig, at det hele stort sett bare er trist.

Coates; Bla opp noen penger fra deres overfylte lommer, og få inn Brendan Rodgers. Klarer dere ikke det, så kan dere ringe til meg. Jeg skulle f... meg ikke ha gjort det noe dårligere enn Gary Rowett.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester

cron