Bristol City - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Bristol City - Stoke

Innlegg Morten T. » 29 Okt 2018, 22:56

onside skrev:Morten T. Welcome back :)

Jo takk, men det blir ikke hyppige besøk.
Følger selvfølgelig fortsatt Stoke tett, og det har dessverre vært en ganske trist opplevelse, men på samme tid for meg ikke uventet, utvikling. Dette har jeg sett komme i relativt lang tid, men mot munnhellet «mye vil ha mer, faen vil ha fler» er det ikke lett å gå i rette mot anno 2018. Slik har det blitt, det er en del av greia i vår tid, og det er det bare å forholde seg til og evt. ta konsekvensene av.
Skal ikke gå så mye inn på det nå, selv om jeg har hevdet lenge at: «Det man gjør i dag, kan få konsekvenser om fem år». Stoke tok et veivalg, som ble applaudert av mange, jeg mener, og mente,at det veivalget var feil og at ettertiden har vist dette( selv om det tok litt tid ). Nå gjelder det å ikke gå i samme fella igjen og heller forsøke å bygge opp klubben med mye av det samme tankesettet, identiteten og idealene som tok klubben fra en grå tilværelse for drøye 10 år siden.
Avslutter for denne gang, men kommer tilbake dann og vann og når det passer.

Topp uke videre. 8-)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Bristol City - Stoke

Innlegg Torleif » 30 Okt 2018, 00:08

Hallo Morten !
Kjekt å ha deg tilbake . Satser på at du kommer tilbake for " fulle mugger ", da det trengs noen skikkelige fraspark og saklige vurderinger her på forumet.
Torleif
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 546
Registrert: 06 Aug 2010, 18:32
Bosted: Kopervik

Re: Bristol City - Stoke

Innlegg Lilledino » 03 Nov 2018, 17:30

Morten T. skrev:
onside skrev:Morten T. Welcome back :)

Jo takk, men det blir ikke hyppige besøk.
Følger selvfølgelig fortsatt Stoke tett, og det har dessverre vært en ganske trist opplevelse, men på samme tid for meg ikke uventet, utvikling. Dette har jeg sett komme i relativt lang tid, men mot munnhellet «mye vil ha mer, faen vil ha fler» er det ikke lett å gå i rette mot anno 2018. Slik har det blitt, det er en del av greia i vår tid, og det er det bare å forholde seg til og evt. ta konsekvensene av.
Skal ikke gå så mye inn på det nå, selv om jeg har hevdet lenge at: «Det man gjør i dag, kan få konsekvenser om fem år». Stoke tok et veivalg, som ble applaudert av mange, jeg mener, og mente,at det veivalget var feil og at ettertiden har vist dette( selv om det tok litt tid ). Nå gjelder det å ikke gå i samme fella igjen og heller forsøke å bygge opp klubben med mye av det samme tankesettet, identiteten og idealene som tok klubben fra en grå tilværelse for drøye 10 år siden.
Avslutter for denne gang, men kommer tilbake dann og vann og når det passer.

Topp uke videre. 8-)


Hyggelig å se deg Morten... Long time...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 23 gjester

cron