Sheffield Utd - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Sheffield Utd - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 23 Okt 2018, 23:57

Positivt at vi berger ett poeng helt på tampen i en vanskelig bortekamp. Det var vel også stort sett det hele.

For meg virker det som om at vi har et ekstra gir, som vi - av en eller annen merkelig grunn - ikke setter inn før mot slutten av kampene, gjerne etter å ha kommet et par mål bakpå. Først da tenner gutta til med skikkelig innsats, løpskraft og energi, noe som ofte er fraværende tidligere i kampene. Er det tilfeldig at vi flere kamper denne sesongen kommer sterkt tilbake, idet vi ser ut til å gå skikkelig på trynet ?

Og hvorfor skjer dette, gang på gang ? Jeg vet ikke, men det er nærliggende å tro at det her ligger mye på det mentale plan; at vi ikke tenner skikkelig til før vi har kniven på strupen.

Det er betenkelig, og åpner for nye spørsmål mot vår manager og trenerteamet, og deres evne til å motivere spillerne i tilstrekkelig grad før kampene. Og det er selvsagt betenkelig at spillere - som tjener mer i uken enn den jevne engelskmann gjør på ett år - ikke i større grad evner å motivere seg til å gi jernet før de må.

Jeg kan selvsagt ta feil, men det er i alle fall påfallende hvor mange kamper vi først har "våknet" etter at vi er kommet skikkelig bakpå.

Fortsatt uforståelig for meg at Bojan ikke starter. Han er vår mest kreative spillere, og idag igjen var han den som vendte spillet med flotte crosspasninger til motsatt kant, i stedet for bare å trykke seg inn i midten. Hadde vi hatt flust med kreative spillere kunne jeg ja forstått det. Det har vi ikke, og gang på gang har han kommet inn som en friskt pust, og satt fart i det offensive spillet med sin kreativitet. Veldig mange supportere ser dette. Så hvorfor gjør ikke Rowett det ?

Vel, vel. Vi er fortsatt med, og jeg tror fortsatt at vi kommer til å klatre utover sesongen. Det er veldig tett, og et par strake seire kan løfte oss inn i topp 6.

Men fortsatt er vi ikke veldig overbevisende, og spiller sjelden som noe topplag.

Her er fortsatt veldig mye å jobbe med... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Sheffield Utd - Stoke

Innlegg Lilledino » 24 Okt 2018, 08:53

#rowettout


Nå har han fått mange kamper å vise oss...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 25 gjester

cron