Stoke - Brentford

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Brentford

Innlegg Knut Ole » 11 Aug 2018, 18:04

1-1
Lett buing...
Museskritt forbedring fra første runde.
Pluss til Ince og Bojan. OK av stopperne. Usikker på om Butland kunne stoppe målet, ellers holder han oss i matchen.
Uforståelig å bytte Bojan, som er god til å holde/ beholde ballen og gjøre en forskjell.
McClean var helt ute....hvorfor han får stå hele matchen er uforståelig. Slurver i mottak, pasninger og nesten alle innlegg fra kant treffer første forsvarer. Herlig innsats, men samtidig en fare for gult kort nr 2. Alle feilene hans skaffer masse overganger i gave til vår motstander.

Dagens Stoke-lag er maks middelhavsfarer i årets CC.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Brentford

Innlegg Svein Nilsen » 11 Aug 2018, 18:07

Dette var en trist affære, vi er tydligvis ikke bedre. Ligger vel akkurat nå under streken, det er fortjent - tabellen lyver ikke! Fortsatt 44 kamper igjen så veldig god tid, men det er forferdelig få spillere som står frem og som er på hugget. Håper Rowett fortsatt erkjenner at dette er svakt, da er det håp!
Preston borte i neste, det kan bli tøft! Og, flere av de antatt største utfordrerne våre vinner - ikke bra!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - Brentford

Innlegg essaen » 11 Aug 2018, 18:34

20 måneder med nedtur og skuffelser for mitt kjære Stoke FC, og er redd nedturen bare kommer til å fortsette...Både laget,manageren, ledelsen og støtteapparatet holder nå et nivå som tilsier at vi kommer til å slite med å beholde plassen i Championship,dessverre. Uansett,Be loyal...og en god(?) helg til dere alle!!
essaen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 64
Registrert: 12 Sep 2015, 21:04

Re: Stoke - Brentford

Innlegg Lilledino » 11 Aug 2018, 19:12

essaen skrev:20 måneder med nedtur og skuffelser for mitt kjære Stoke FC, og er redd nedturen bare kommer til å fortsette...Både laget,manageren, ledelsen og støtteapparatet holder nå et nivå som tilsier at vi kommer til å slite med å beholde plassen i Championship,dessverre. Uansett,Be loyal...og en god(?) helg til dere alle!!

Fortsatt ingen ting å glede seg over....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Brentford

Innlegg onside » 11 Aug 2018, 19:21

Svein Nilsen skrev:Preston borte i neste, det kan bli tøft!

Her har vi vel lagt både lista og nivået.

Fikk ikke sett, bare hørt kampen i dag, og vi var veldig heldige.
Når man bygger opp et lag til Whankership, får man et Whankership-lag. Dette kunne vært gjort på en så forbanna mye bedre måte... Men er man Stoke fan så holder man ut.... det være seg Pieters eller Allen.....
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Stoke - Brentford

Innlegg ToGra » 11 Aug 2018, 20:05

Positivt iallefall at Rowett er enig med oss i at dette er altfor dårlig!
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

Re: Stoke - Brentford

Innlegg Knut Ole » 11 Aug 2018, 20:41

ToGra skrev:Positivt iallefall at Rowett er enig med oss i at dette er altfor dårlig!

Ja, det er greit.
Men det samme har han med rette repetert etter de tre siste matchene. OK at han har kaller en spade en spade etc. Allikevel har det hjulpet fint lite mht. prestasjoner - han sitter med ansvaret. Og han har ikke truffet gullfuglen på markedet i sommer heller. Vel, Ince virker som et OK scoop. Og Etebo må ha mye å gå på, så det vil forhåpentligvis vise seg å bli et bra kjøp. At han har jaktet intenst på Mc Clean framstår underlig.
Jeg forventer at en ganske framsnakke Rowett viser kursendring for Stoke. Han bør gå i seg selv når man ser hvordan Leeds er bedre enn oss på alle posisjoner og faser av spillet og lille Brentford har helt annen framdrift og kreativitet enn hans gutter. Noe så grunnleggende som presist trekantspill sitter hos dem men stopper som regel opp hos oss i andre ledd.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Brentford

Innlegg Torstein Norevik » 12 Aug 2018, 00:00

Vi har prestert langt svakere enn forventet i de to første kampene, og det er skuffende. Synest likevel å se en ørliten fremgang i dag. Det skulle riktig nok ikke så mye til etter Leeds-kampen, men vi får ta med de lyspunktene som finnes. ;)

Å spille Bojan i en 10´er-rolle mener jeg er et "must" ! (har forståelse for om dere er drittlei av å høre det, for det har jeg "mast" om kontinuerlig, men jeg kan ikke la være fordi det for meg er så opplagt...) :lol: Med Bojan i den rollen får vi en helt annen link opp mot Afobe, som ble altfor alene mot Leeds. Bojan stod bak mye av det vi skapte fremover, med sitt kjappe hode og kjappe bein, og han legger til rette for andre. Synest heller ikke vi skal overse at vi i denne kampen faktisk skapte langt mer og virket langt farligere enn mot Leeds.

Igjen...det skulle ikke mye til, men i alle fall ett skritt eller to i rett retning. ;)

Butland gjør en bra kamp i mål, kan vel ikke lastes for scoringen, og har noen fine redninger. Godkjent pluss av vår sisteskanse.

Bauer veldig god i dag, men hadde et par farlige tversoverpasninger som skapte farlige sjanser imot. De må lukes bort, ellers en bra kamp fra østerrikeren både offensivt og defensivt, og vår bestemann i forsvaret. Shawcross og Indi/Williams er bedre enn mot Leeds, men virker fortsatt litt rufsete og må prestere bedre. Pieters på det jevne, uten store plusser eller minuser hverken fremover eller bakover.

På midten har Allen heller ikke i dag noen stor kamp, det blir mye løping uten at det nødvendigvis er så veldig effektivt. Kan bedre. Synest Fletcher greier seg brukbart, og langt bedre enn kritikerne vil ha det til, i sin dype midtbaneposisjon. Er nok langt over toppen, men jeg synest likevel han er bedre i dag enn han var mot slutten av fjorårssesongen. Bojan har jeg allerede nevnt, en av våre aller beste i dag, og uforståelig at han ble byttet ut, med mindre han var "tom".
Ince gjør også en bra kamp, og var også blant våre beste mot Leeds. Kan se ut som et godt kjøp. Mc Clean derimot lyktes med lite, upåklagelig innsats, men ikke venn med ballen, og skapte så godt som ingenting.

Målscorer Afobe gjør det han er kjøpt inn for, å score mål. Det er bra, selv om hans to mål nå er et straffespark og et som var ferdigscora. Men de teller like mye for det, og to mål på to kamper vil forhåpentligvis gi Afobe selvtillit som han kan ta med seg videre inn i de nærmeste kampene. Fungerte langt bedre nå, da han fikk støtte på topp, heller enn å ligge alene uten støtte.

Nei, sesongstarten har vært skuffende. Men jeg mener vi har potensial til å prestere langt bedre, og tror at vi vil vise helt andre takter on noen uker, når ting har satt seg litt... Derfor er jeg - foreløpig vel å merke - ikke særlig bekymret, selv om sesongstarten nok har vært godt under det vi hadde håpet og trodd.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke - Brentford

Innlegg Svein Nilsen » 12 Aug 2018, 00:23

Synes du er alt for “snill” i din dom her Torstein. Vi var ræva, ferdig snakka! Brentford, jeg gjentar....Brentford var mye bedre enn oss og vi ranet til oss ett poeng! Og det på hjemmebane, hvor vi sist vant en kamp 20.januar! Ok, kanskje en ørliten bedring fra Leeds kampen....men dette var hjemme mot Brentford!!! Vi skal opp MANGE hakk før vi er i nærheten av opprykk, heldigvis er det 44 kamper igjen!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - Brentford

Innlegg vegar56 » 12 Aug 2018, 12:34

Har sett "høydepunkter", Stoke ga Brentford store sjanser med "intelligente" pasninger, mens Stoke fikk et gave-mål av Brentford..... jaja
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester

cron