Stoke - Brentford

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Brentford

Innlegg Knut Ole » 12 Aug 2018, 13:18

vegar56 skrev:Har sett "høydepunkter", Stoke ga Brentford store sjanser med "intelligente" pasninger, mens Stoke fikk et gave-mål av Brentford..... jaja

Dette er jo helt basis - på yngste nivå. Unngå / begrense feilpasning som gir overganger til motstander. Jeg har ingen statistikk, men kun inntrykk gjennom kampens forløp at Mc Clean og Allen ofte gav bort ballen når vi var i ubalanse (på vei framover). Kanskje også Bauer og Fletcher ? Er jo helt helt nødt til å begrense slike banale feil.
Come on Rowett
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Brentford

Innlegg Torstein Norevik » 12 Aug 2018, 13:52

Svein Nilsen skrev:Synes du er alt for “snill” i din dom her Torstein. Vi var ræva, ferdig snakka! Brentford, jeg gjentar....Brentford var mye bedre enn oss og vi ranet til oss ett poeng! Og det på hjemmebane, hvor vi sist vant en kamp 20.januar! Ok, kanskje en ørliten bedring fra Leeds kampen....men dette var hjemme mot Brentford!!! Vi skal opp MANGE hakk før vi er i nærheten av opprykk, heldigvis er det 44 kamper igjen!

Det er mulig du har rett i det, Svein, og jeg er helt enig i at det vi har prestert så langt ikke er bra nok, men jeg synest ikke at vi mot Brentford var så dårlige som mange vil ha det til. Ja, Brentford kunne ha scoret flere, men det kunne vi også, blant annet reddet Brentford på streken ved en anledning, og vi produserte sjanser, selv om vi ikke fikk uttelling på disse. Må også legge til at jeg så hele kampen, og ikke bare baserer meg på høydepunkter. ;)

Og jeg tror ikke vi skal kimse hverken av Brentford eller Leeds, selv om førstnevnte ikke har de store tradisjonene å vise til. Men de ble nr. 9 i fjor, seks poeng fra Play-Off, og jeg tror at de fort kan være med å kjempe om en Play-Off plass denne sesongen. De åpnet med å vinne 5-1 over Rotherham, og selv om Rotherham er nedrykkskandidat - som likevel vant mot Ipswich i går - så er 5-1 et sterkt resultat.

Og Leeds virker sterkere i år enn på mange år, og kan også fort blande seg inn i opprykkskampen, ikke minst fordi de ser ut til å ha ansatt en meget dyktig manager som kan være en avgjørende forskjell.

Altså er det trolig to av de bedre lagene i divisjonen vi har møtt, samtidig som vi på ingen måte er samkjørte ennå på grunn av mange nye spillere og sene returer etter VM.

Og i det siste ligger mye av grunnen til at jeg ennå ikke er så bekymret - etter bare to kamper. Vi har MYYYYEEE å gå på, og vi har et spillermaterial som har potensial til å gjøre det så mye bedre enn tilfellet har vært til nå. Vi har landslagsspillere omtrent i alle posisjoner, hvilke andre Championship-lag har det ?

Jeg tror at vi vil bli bedre og bedre utover i sesongen, og at de to kampene vi har spilt til nå ikke er representative for hva laget er kapabelt til. Derfor sover jeg fremdeles veldig godt om natten, selv etter en litt skuffende sesongstart.

Om vi ikke har hevet oss betraktelig når vi kommer ut på senhøsten vil jeg derimot bli langt mer bekymret. Men jeg har roen, nettopp fordi jeg tror vi kommer til å heve oss mye etter hvert som sesongen skrider frem, spillerne blir mer samkjørte, og spillet begynner "å sette seg". ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 22 gjester

cron