Leeds - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Leeds - Stoke

Innlegg mfkpotter » 05 Aug 2018, 21:00

Stoke var så dårlige under Lambert, at jeg ikke trodde det var mulig å bli dårligere. Dagens kamp topper alle kampene under Lambert, og er den dårligste kampen på flere år.Hva Rowett har gjort denne sommeren klarer jeg ikke å forstå, men dette var skralle greier. Slik Stoke fremstår i dag, så bør alle drømmer om opprykk skrinlegges. Hvis dette ikke snur i første hjemmekamp, så blir dette et mareritt for Stoke og Rowett.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Leeds - Stoke

Innlegg Oddvin » 05 Aug 2018, 22:46

Dette var dårlig, men nå kan det kun gå oppover. Med det i tankene har eg bestilt tur for å sjå kampen mot Middelsbjørg og Pulis 3. november. Er det fleire optimister?
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Re: Leeds - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 06 Aug 2018, 12:43

UFF!
Jeg fikk ikke sett kampen, men har sett noe i ettertid og lest meg kraftig opp. Tegnene har jo ligget der lenge; vi er et elendig fotballag. Jeg så generalprøven mot middelmådige St.Pauli og herreminhatt så dårlige vi var. Man kan lure på hva Rowett & Co har drevet med i sommer, kanskje bør de vurdere en idrettspsykolog som kan rydde litt i topplokket til spillerne! En ting er at det fotballmessig ikke fungerer, men når Leeds ser ut som om de har dobbel så mye ork så holder det jo ikke. Og en del spillere MÅ se seg selv i speilet og si; jeg er ikke så god som mamman min og agenten min sier at jeg er!
Noe av det jeg har merket meg så langt;
Jack Butland er faktisk kun en litt over middels keeper. Grant var jo betydelig bedre da han spilte fast høsten 2016!
Erik Pieters var alt for dårlig for Premier League og jaggu er han alt for dårlig for Championship også. Jeg så hvordan han oppførte seg før et par av målene i går, hjelp!
Shawx, nja, har ikke blitt noe bedre til tross for en skadefri oppkjøring, og BMI er en ok midtstopper men surrer det litt for ofte til med dårlige valg og dårlige plasseringer.
Badou, han VIL IKKE spille for Stoke i Championship, det synes veldig godt. Bli kvitt han snarest, evnt lån han bort til Bodø/Glimt, de presterte vel på samme nivå som han i går!
Allen var svak, men vi vet han blir bra, det samme med Etebo. Afobe helt usynlig, litt fordi ingen klarte å bruke han på riktig måte.
Fletcher, Diouf, Crouch, Adam, Berahino m.fl. bør sendes ut døra så snart som mulig for å rydde plass til nye spillere med evner og guts til å ta oss tilbake til PL. Laget vi hadde i går er ikke i nærheten dessverre!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Leeds - Stoke

Innlegg Lilledino » 07 Aug 2018, 16:17

Jeg skjønner ikke dette... Når du kanskje mangler tekniske ferdigheter og kanskje ikke er verdens beste, så klarer man å løpe ?

Jeg har etterlyst lenge at Stoke spillerne må løpe til de spyr, for å rive opp og ødelegge motstanderen...
Det er der vi må starte... Løpe til krampa tar en

Ola By Riise sa på Twitter : Det er gratis å løpe i fotball !
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 16 gjester

cron