Leeds - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Leeds - Stoke

Innlegg Lilledino » 05 Aug 2018, 19:12

Torleif skrev:Ser ut som vi fortsetter slik vi sluttet fjor. Vi er et lag helt uten vinnermentalitet. Skuffende !!!!

Ikke skuffende, trist.
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Leeds - Stoke

Innlegg Knut Ole » 05 Aug 2018, 19:19

Så, etter 75 har vi litt grep der ute på gresset. Bojan + Crouch har bidratt positivt.
Og veldig deilig å slippe å være under press. Man blir jo nervevrak når Indi og Pieters liksom skal være våre redningsmenn bakerst.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Leeds - Stoke

Innlegg JonC » 05 Aug 2018, 19:19

Welcome to Championship!!
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Leeds - Stoke

Innlegg MaxiCaxi » 05 Aug 2018, 19:20

Hvilke signeringer burde vi skaffe oss for å forbedre sjansene for opprykk?
Forsvarer?
Spiss?
MaxiCaxi
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 309
Registrert: 06 Okt 2015, 09:41
Bosted: Hjelmeland Komune

Re: Leeds - Stoke

Innlegg gunny » 05 Aug 2018, 19:21

Lilledino skrev:
Torleif skrev:Ser ut som vi fortsetter slik vi sluttet fjor. Vi er et lag helt uten vinnermentalitet. Skuffende !!!!

Ikke skuffende, trist.

Og det tar tid å snu, det jo også Rowett sagt.
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Leeds - Stoke

Innlegg Lilledino » 05 Aug 2018, 19:21

MaxiCaxi skrev:Hvilke signeringer burde vi skaffe oss for å forbedre sjansene for opprykk?
Forsvarer?
Spiss?

Alle ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Leeds - Stoke

Innlegg essaen » 05 Aug 2018, 19:27

Lilledino skrev:
MaxiCaxi skrev:Hvilke signeringer burde vi skaffe oss for å forbedre sjansene for opprykk?
Forsvarer?
Spiss?

Alle ?

Midtbane?
essaen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 64
Registrert: 12 Sep 2015, 21:04

Re: Leeds - Stoke

Innlegg gmel » 05 Aug 2018, 19:30

JonC skrev:Welcome to Championship!!

Dette blir nok tøft :(
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Leeds - Stoke

Innlegg Lilledino » 05 Aug 2018, 19:32

gmel skrev:
JonC skrev:Welcome to Championship!!

Dette blir nok tøft :(

Sa det for 6 mnd siden...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Leeds - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 05 Aug 2018, 20:35

En skuffende start ja, og ingenting i dag som tydet på at vi kommer til å være med i opprykkskampen.

Trøsten får være at det var første kamp, at det er mye å gå på og at vi trolig (forhåpentligvis) kommer til å vise oss fra en helt annen side når laget "får satt seg litt". Men Rowett har mye å jobbe med, både defensivt og offensivt. :?

Defensivt var vi veldig rufsete, for ikke å si direkte svake. Shawcross og Indi ble ofte liggende altfor langt fra hverandre, og det ble låvedør i midten. Begge de to første målene kommer også som følge av det. På det tredje er Indi på etterskudd, og ligger en meter bak mannen som han skal markere. Og Pieters opphever ved flere anledninger - også ved de to første scoringene - offsiden, ved å ligge to meter bak de andre forsvarerne, som ligger på bra linje. Det er nybegynnerfeil. :?

Vi har vel flere av oss vært fornøyd med at vi har en tilsynelatende sterk sentral midtbane, med Joe Allen, Badou og nykommer Etebo, som imponerte stort i VM. Kampen idag, etterlot - etter mitt syn - likevel et inntrykk av at disse tre er for like spillertyper til å fungere optimalt sammen. Og - som Mike Pejic tidligere har vært inne på i The Sentinel - det er vel ingen av de som kan slå den forløsende pasningen i rommet til Afobe, som er en spiss som liker å løpe i bakrom. Leeds stod ofte høyt i forsvarslinjen, noe som etterlot store rom bak denne, men uten at vi greidde å utnytte dette, fordi Afobe ikke fikk de rette ballene å jobbe med.

Bedre etter at Bojan kom inn, for er det noen som kan slå disse pasningene i bakrom, så er det han, selv om heller ikke han lyktes veldig idag.

Jeg tror vi er bedre tjent med å spille Bojan i en 10´er-rolle, og kanskje ofre en av de andre tre, for å kunne skape mer fremover.

Ingen store lyspunkter for meg idag, Ince startet bra, og var kanskje alt i alt vår beste spiller, men også han forsvant litt ut av kampen. Mc Clean jobbet godt, men skapte heller ikke veldig mye fremover. Afobe nokså usynlig, men fikk lite å jobbe med. Hadde store forventninger til Etebo, etter all den positive omtalen han fikk etter VM, men han skuffet meg idag. Forhåpentligvis kan han mye bedre.

Tror vi trenger enda en spiss, ved eventuelle skader/suspensjoner på Afobe, og jeg synest også midtforsvaret virket rufsete. Indi var best da han var på lån, og har ikke vært like god etter at han kom permanent. Shawcross har heller ikke vært den samme etter ryggskaden.

Nei, dette var en svak start, og jeg må innrømme at jeg er litt mer betenkt nå enn jeg var før dagens kamp. Men jeg håper og tror at vi etter hvert vil vise oss fra en helt annen side, og at det etter hvert vil bli langt moro å være Stoke-supporter enn tilfellet var i dag. ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 20 gjester

cron