Pre season St. Pauli - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Pre season St. Pauli - Stoke

Innlegg vegar56 » 28 Jul 2018, 17:23

Nei, dette er ikke godt nok. Kun én uke til seriestart :?: :? :shock:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Pre season St. Pauli - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 28 Jul 2018, 17:27

Slutt ,2-0 til St.Pauli, kunne vært tre eller fire. Hadde stangskudd rett før 2-0 og en ny god redning av Jack B rett før slutt. På våre 4 siste treningskamper har vi scoret 1 - ett - mål, og det ved målsniken Erik Pieters. Flere enn meg som er bekymret?
Spent på hva Rowett har å si etter kampen nå. Er han fornøyd med noen som helst blir jeg skuffet. Han har fremstått veldig bra frem til nå, og gjort og sagt det meste riktig. Kaller han ikke en spade for en spade nå så mister jeg mye av respekten dessverre!
Dette ble negativt, men det var dessverre jævlig negativt!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Pre season St. Pauli - Stoke

Innlegg Knut Ole » 28 Jul 2018, 17:30

Slutt
2-0
Tynn suppe igjen.
Nok en match uten å skåre. I tillegg rufsete forsvar.
Jeg er overrasket over at Rowett ikke har forsterket det defensive og sjokka over hva han stiller opp med offensivt. OK , Afobe spilte ikke men han har ikke akkurat bøttet inn mål tidligere i sommer.
Og...vær så snill å skåne oss for Berahino.
Rowett MÅ (jeg har sutret om dette hele sommer ) skaffe oss en + 15 måltyv.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Pre season St. Pauli - Stoke

Innlegg Krank Seilas » 28 Jul 2018, 17:41

Vi trenger en målgarantist NÅ ! Og: Trioen Fletcher, Adam og Cameron holder ikke mål lenger, de har nå fart/taktomslag som så vidt matcher en middels norsk old- boysspiller ! Enig, Svein ?
Krank Seilas
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 423
Registrert: 14 Aug 2010, 10:16

Re: Pre season St. Pauli - Stoke

Innlegg essaen » 28 Jul 2018, 18:31

Same prosedure at last year...Om Jack forsvinner nå på tampen av overgangsvinduet, er jeg redd vi kommer til å kjempe for å holde oss..Helt tragisk hvordan vi fremstår EN uke før seriestart.. Hadde håpet at klubben hentet inn FORSTERKNINGER for å virkelig markere at StokeFC skal opp igjen på første forsøk, men pr dags dato virker det som om laget er ytterligere svekket fra forrige sesong..Virker dessverre som Rowett ikke har en plan på hvordan vi skal spille og utfordre motstanderne..Stiller også et stort spørsmåltegn med pre-seasons forberedelsene klubben har hatt de siste sesongene .
Skremmende..Og eierne virker som om de fortsetter å gamble på nok et overgangsvindu til det siste,noe de i gjentatte vinduer har vist at de ikke behersker..Dessverre er det grunnet total mangel på fotballkunnskap og elendige rådgivere.. Har en MEGET dårlig følelse for fortsettelsen,så får vi håpe at den alltid negative bergenseren tar feil denne gangen..Be LOAL...
essaen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 64
Registrert: 12 Sep 2015, 21:04

Re: Pre season St. Pauli - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 29 Jul 2018, 19:25

Krank Seilas skrev:Vi trenger en målgarantist NÅ ! Og: Trioen Fletcher, Adam og Cameron holder ikke mål lenger, de har nå fart/taktomslag som så vidt matcher en middels norsk old- boysspiller ! Enig, Svein ?


He-he, ingen av disse holder old boys nivå lenger, vi snakker vel superveteran-fotball, for oss over 50 :D .

Godt å høre GR kalle en spade en spade og innrømme at det er mye jobb som gjenstår før Stoke City er klare for å kjempe seg tilbake til PL! Det må ryddes skikkelig i stallen. Hive ut 5-6 spillere og hente inn 2-4 av bedre kvalitet. En uke igjen, jeg har fått tilbake trua etter fadesen i går. Goooooaaaarrrrnnnnn Stoke :D
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 23 gjester

cron