Stoke City - Newcastle United

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City - Newcastle United

Innlegg Morten T. » 20 Mar 2011, 00:24

mfkpotter skrev:Med 5 poeng til nedrykk og Chelsea og Spurs i de 2 neste kampene, så behøver man ikke være tidenes pessimist for å frykte nedrykk.

Vel mfkpotter, det ser ut til at din gode venn Tony Pulis er 100% enig med deg.:
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/pre ... assive-win
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke City - Newcastle United

Innlegg Sven-Erik » 20 Mar 2011, 00:34

Morten T. skrev:
mfkpotter skrev:Med 5 poeng til nedrykk og Chelsea og Spurs i de 2 neste kampene, så behøver man ikke være tidenes pessimist for å frykte nedrykk.

Vel mfkpotter, det ser ut til at din gode venn Tony Pulis er 100% enig med deg.:
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/pre ... assive-win


i 2009 sesongen vant vi i alle fall 0-1 i London etter scoring i det 90. minutt. Fikser en B mot Spurs i år også vi!!!! :D :D
Spurs klarte jo bare 0-0 mot Hammers i dag.
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Stoke City - Newcastle United

Innlegg Morten T. » 20 Mar 2011, 00:40

Knut Ole skrev:Fantastisk!!! Vi vant kampen vi måtte vinne, både for å sikre livsviktige poeng og for å vise at cup-desserten ikke bare var et blaff, men at vi også er gode på hovedretten (PL). Surrealistisk for midlands-Stoke å vinne med 4-0 i PL, hovedrett med utsøkt saus og garnityr :-) Vi kløyp hverandre i armene der nede på Tordenskiold, men det var faktisk ikke en drøm.
:D Bego, Walters, Pennannt, Higgi etc. :) Positiv utvikling på Jones - han gjør stort sett en god jobb, synd han ikke skårer. Men herlig at Fuller setter'n. Snakker om effektivt angrep. Bego kraft, lekker stuss av Walters og perfekt timet løp av Ricky + strålende besluttsom avslutning.
Jatakk, ta med tre poeng hjem mot chelski, Svein.

Enig i det meste. Jones var ok i dag, men han taper fortsatt for mange dueller, greier ikke å kontrollere ballen spesielt bra og virker ikke målfarlig i det hele tatt.
Han må ha flere gode opptredener PÅ REKKE OG RAD for å rettferdiggjøre kjøpssummen og for å få godkjent.
Jeg vil fortsatt ha Fuller og Carew som konstellasjon på topp( hvis begge er friske ).
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke City - Newcastle United

Innlegg Morten T. » 20 Mar 2011, 00:44

Sven-Erik skrev:
Morten T. skrev:
mfkpotter skrev:Med 5 poeng til nedrykk og Chelsea og Spurs i de 2 neste kampene, så behøver man ikke være tidenes pessimist for å frykte nedrykk.

Vel mfkpotter, det ser ut til at din gode venn Tony Pulis er 100% enig med deg.:
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/pre ... assive-win


i 2009 sesongen vant vi i alle fall 0-1 i London etter scoring i det 90. minutt. Fikser en B mot Spurs i år også vi!!!! :D :D
Spurs klarte jo bare 0-0 mot Hammers i dag.

Det var et Spurs-lag som i perioder rundspilte West Ham. De burde ha vunnet 4-1 eller 5-1. Tviler på at en slik uflaks vedvarer. Tottenham er mye bedre nå enn i 2009, men vi har jo selvfølgelig ikke tapt på forhånd selv om Stoke nesten er et helt annet lag på bortebane.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke City - Newcastle United

Innlegg Torstein Norevik » 20 Mar 2011, 01:11

Et fantastisk resultat i en av de viktigste kampene vi har spilt så langt denne sesongen. Vi får en luke nedover til streken før de vanskelige kampene mot Chelsea og Spurs, og gutta spiller på seg ytterligere selvtillit ved å følge opp kvartfinaletriumfen direkte. Vel skal det innrømmes at resultatet nok var noe flatterende, ettersom det var relativt jevnt første halvtimen, men derfra og ut var vi klart best. Enkelte “lærebok-angrep” hadde vi også, hvor ballen gikk hurtig fra mann til mann langs bakken, eventuelt med vinkling ut til ving med påfølgende cross inn i feltet. Personlig er jeg ikke i tvil om at vi er best når vi spiller langs bakken, og at måkingen bakfra frem mot spissene, som vi kjørte på med i vår dårlige periode før kvartfinalen, er dødfødt taktikk, da dette er relativt enkelt å håndtere for tradisjonelt hodesterke britiske midstoppere. Har aldri vært noen stor fan av Walters, og han er blant spillerne jeg har hevdet ikke holder Premier-League standard, men jeg må si at han har stått frem i de siste kampene. Fortsetter han slik, må jeg nok spise ordene mine, og ingenting hadde vært hyggeligere. Pennant er også strålende i dag, og Jones er absolutt i fremgang. Han jobber langt bedre nå, og får han også en nettkjenning eller to i de kommende kampene kan det kanskje løsne for han også? Utrolig viktig at vi har klart å bryte den vonde trenden, med to seire på “rappen” nå. Resultatene blant de andre bunnlagene gikk også etter hvert rett vei, selv om det så litt skummelt ut en stund i dag. Det var vel bare Wigan og Wolves av lagene bak oss som fikk tre poeng, hvilket betyr at vi holder “status qou” til de, men styrket oss med to eller tre poeng til de andre lagene bak oss. Selv om vi aldri skal ta noe på forskudd, tror jeg likevel at vi kan strekke oss til å si at vi i dag i alle fall tok et langt skritt i retning av ny kontrakt i PL, selv om det er uvanlig tett i bunnstriden dette året. :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke City - Newcastle United

Innlegg JonC » 20 Mar 2011, 12:44

Mange snakker om at de 2 neste kampene mot Chelsea og Tottenham kan bli avgjørende, noe som helt sikkert er tilfelle. Med 5 poeng ned til "billett" til Championship er det klart at ting kan se annerledes ut etter den 9.april om The Potters skaffer seg to smultringer i poengprotokollen. Jeg ser likevel positivt på situasjonen. Begrunnelse: Chelsea har minimal mulighet for gull i PL (det eneste som er godt nok for dem). 4 dager etter møtet med Stoke skal de ha hjemmekamp (der de BØR avgjøre) i Champions League mot Man U. Tror ikke Stoke kampen er 1. pri for å si det sånn (selv om topplagene er blitt mer profesjonelle (les; breie spillerstaller)). Om ikke det er nok skal Tottenham ha bortekamp mot Real Madrid 4 dager før Stokekampen OG hjemmekamp 4 dager etter Stoke kampen. Det er muligheter her altså ! 8-)
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke City - Newcastle United

Innlegg O2Stokie » 20 Mar 2011, 16:11

Dette var den beste fødselspresangen jeg kunne fått. Ikke bare vant vi, men vi spilte også bra. Tror ikke vi "klarer" å rykke ned nå, til det har vi for mange lag bak oss selv omd et er jevnt. Mine beste idag: Walters (banens beste), Higgy og Huth.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Stoke City - Newcastle United

Innlegg pål - lillehammer » 21 Mar 2011, 13:33

JonC skrev:Mange snakker om at de 2 neste kampene mot Chelsea og Tottenham kan bli avgjørende, noe som helt sikkert er tilfelle. Med 5 poeng ned til "billett" til Championship er det klart at ting kan se annerledes ut etter den 9.april om The Potters skaffer seg to smultringer i poengprotokollen. Jeg ser likevel positivt på situasjonen. Begrunnelse: Chelsea har minimal mulighet for gull i PL (det eneste som er godt nok for dem). 4 dager etter møtet med Stoke skal de ha hjemmekamp (der de BØR avgjøre) i Champions League mot Man U. Tror ikke Stoke kampen er 1. pri for å si det sånn (selv om topplagene er blitt mer profesjonelle (les; breie spillerstaller)). Om ikke det er nok skal Tottenham ha bortekamp mot Real Madrid 4 dager før Stokekampen OG hjemmekamp 4 dager etter Stoke kampen. Det er muligheter her altså ! 8-)


ENIG !!!!! De andre skal faktisk møte noen av de beste de også. Og å få Tottenham mellom 2 CL kamper er perfekt
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Stoke City - Newcastle United

Innlegg gunny » 21 Mar 2011, 14:32

Kom hjem i går kveld etter en fantastisk langweekend i England.
Torsdag Man City - Dynamo kiev 1-0
Fredag Chesterfield - Rotherham 5-0
Lørdag Stoke - Newcastle 4-0

10 mål på 3 kamper og å få med seg vår største seier i PL var strålende.

Det var skikkelig "buzz" i by'n som følge av semifinale og Wembley før kamp, og når laget dernest gav oss fire mål var helmax. Det har nesten ikke gått opp for meg ennå at vi banket inn fire goal'er. Fikk beskjed av Adrian på Tollgate å komme over hver helg Stoke spiller ;)

Satser på å levere fullstendig reiserapport til neste PN.
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Stoke City - Newcastle United

Innlegg Kjell Ola » 23 Mar 2011, 22:18

Godbit for oss Stoke-tilhengjarar dette

http://www.soccer-blogger.com/2011/03/1 ... 011-video/
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 168 gjester

cron