Stoke City - Newcastle United

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City - Newcastle United

Innlegg -Tottal- » 19 Mar 2011, 19:20

En fantastisk kamp av Higgy.
Pennant og Begovic hadde også en meget god dag. En historisk seier dette for Stoke, med 4-0 for første gang i PL. Litt skuffa over Ethers og Wilkson, men who cares på en dag som denne.....nå er det vel bare tidenes pessimister som trur vi ender under streken.

En delig dag for Stoke - vi var svært gode i 2- omgang og det gleder meg at vi IKKE feiga ut som så mange ganger før når vi leder med ett mål eller to. Fortsetter vi slik får vi mye å glede oss over i tia fremover.....
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke City - Newcastle United

Innlegg Sven-Erik » 19 Mar 2011, 19:25

MAGISK!!!! :D :D
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Stoke City - Newcastle United

Innlegg Morten T. » 19 Mar 2011, 20:07

-Tottal- skrev:nå er det vel bare tidenes pessimister som trur vi ender under streken.

Vel, du er vel en anelse pessimistisk sjøl? I Tippekonkurransen hadde du 2-0 til Newcastle... :mrgreen: ;)

Ellers enig i innlegget ditt, -Tottal-.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke City - Newcastle United

Innlegg -Tottal- » 19 Mar 2011, 20:33

Ble lei av å tippe med hjertet, for deretter bli skuffa med den rævva formen fra de forrige kampene. Bedre å være forberedt på det værste, og håpe på det beste.....trur jeg. ;)
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke City - Newcastle United

Innlegg mfkpotter » 19 Mar 2011, 20:58

-Tottal- skrev:En fantastisk kamp av Higgy.
Pennant og Begovic hadde også en meget god dag. En historisk seier dette for Stoke, med 4-0 for første gang i PL. Litt skuffa over Ethers og Wilkson, men who cares på en dag som denne.....nå er det vel bare tidenes pessimister som trur vi ender under streken.

En delig dag for Stoke - vi var svært gode i 2- omgang og det gleder meg at vi IKKE feiga ut som så mange ganger før når vi leder med ett mål eller to. Fortsetter vi slik får vi mye å glede oss over i tia fremover.....



Med 5 poeng til nedrykk og Chelsea og Spurs i de 2 neste kampene, så behøver man ikke være tidenes pessimist for å frykte nedrykk. Ta så med at kampen etter det mot Wolves blir utsatt, så kan veien til under streken være meget kort.
Når alle de såkalte bunnlagene i tilegg vinner sine kamper for tiden, så er jeg langtfra sikker.

Ellers så var seieren i dag tidenes viktigste for Stoke i premier league.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Stoke City - Newcastle United

Innlegg Morten T. » 19 Mar 2011, 21:03

mfkpotter skrev:
-Tottal- skrev:En fantastisk kamp av Higgy.
Pennant og Begovic hadde også en meget god dag. En historisk seier dette for Stoke, med 4-0 for første gang i PL. Litt skuffa over Ethers og Wilkson, men who cares på en dag som denne.....nå er det vel bare tidenes pessimister som trur vi ender under streken.

En delig dag for Stoke - vi var svært gode i 2- omgang og det gleder meg at vi IKKE feiga ut som så mange ganger før når vi leder med ett mål eller to. Fortsetter vi slik får vi mye å glede oss over i tia fremover.....



Med 5 poeng til nedrykk og Chelsea og Spurs i de 2 neste kampene, så behøver man ikke være tidenes pessimist for å frykte nedrykk. Ta så med at kampen etter det mot Wolves blir utsatt, så kan veien til under streken være meget kort.
Når alle de såkalte bunnlagene i tilegg vinner sine kamper for tiden, så er jeg langtfra sikker.

Ellers så var seieren i dag tidenes viktigste for Stoke i premier league.

Du stiller deg lagelig til for hogg nå, mfkpotter... ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke City - Newcastle United

Innlegg JonC » 19 Mar 2011, 21:13

Mange av lagene der nede skal også møtes (selvsagt), og alle kan ikke ta 3 poeng hver gang. Stokes møter mot Wolves og Wigan hjemme, men også Aston V og Blackpool borte blir særdeles avgjørende. Jeg tror vi har en gylden sjanse allerede mot Chelsea til å "avgjøre". Dessuten: idag mener jeg vi fikk 4 poeng med 4-0 seieren. Vi har -2 i målforskjell, ingen lag fra plass 13 og nedover har bedre enn -12. Det kan fort bli avgjørende om vi unngår store tap mot slutten av sesongen. Konklusjon: POSITIV :D
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke City - Newcastle United

Innlegg Svein Nilsen » 19 Mar 2011, 21:53

Ingen andre lag scoret mer enn 2 mål i dag og ingen ande vant med mer enn 1 mål. Vi er i en særklasse :D Vi har et relativt tøft program igjen men det har selvfølgelig også flere av de andre. Vår største fordel er at det er mange lag mellom oss og streken samt en bra målforskjell. Jeg drar over til Chelsea kampen og skal sørge for 3 poeng der!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke City - Newcastle United

Innlegg bjørn123 » 19 Mar 2011, 23:57

Dette var jo nesten for godt til å være sant! Om enn noe flatterende resultat så smakte dette noe vannvittig. Ikke faen om vi rykker ned - nå bør vi satse på å havne blant de 10 beste. Tror vi blir vanskelig å ta poeng ifra hjemme fremover og generelt vanskelig å møte for nesten alle lag . Nei dette skal bli gøy fremover! :)
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke City - Newcastle United

Innlegg Knut Ole » 19 Mar 2011, 23:59

Fantastisk!!! Vi vant kampen vi måtte vinne, både for å sikre livsviktige poeng og for å vise at cup-desserten ikke bare var et blaff, men at vi også er gode på hovedretten (PL). Surrealistisk for midlands-Stoke å vinne med 4-0 i PL, hovedrett med utsøkt saus og garnityr :-) Vi kløyp hverandre i armene der nede på Tordenskiold, men det var faktisk ikke en drøm.
:D Bego, Walters, Pennannt, Higgi etc. :) Positiv utvikling på Jones - han gjør stort sett en god jobb, synd han ikke skårer. Men herlig at Fuller setter'n. Snakker om effektivt angrep. Bego kraft, lekker stuss av Walters og perfekt timet løp av Ricky + strålende besluttsom avslutning.
Jatakk, ta med tre poeng hjem mot chelski, Svein.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 166 gjester

cron