STOKE CITY - Tottenham Hotspur

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: STOKE CITY - Tottenham Hotspur

Innlegg gmel » 07 Apr 2018, 17:46

onside skrev:Vi greier ikke score 5 mot 1 - Utrolig sjanse som kastes bort av Diouf ! Trist


Hvor er Jese??
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: STOKE CITY - Tottenham Hotspur

Innlegg Rune » 07 Apr 2018, 18:07

Hmm, dette begynner å se veldig vanskelig ut....er frustrerende for både oss og spillere, synes det er bra innsats, og til tider bra spill, men men....nå må det trenes på avslutninger frem til neste kamp..
Rune
Site Admin
 
Innlegg: 418
Registrert: 27 Nov 2016, 16:21
Bosted: Oslo

Re: STOKE CITY - Tottenham Hotspur

Innlegg onside » 07 Apr 2018, 18:07

gmel skrev:
onside skrev:Vi greier ikke score 5 mot 1 - Utrolig sjanse som kastes bort av Diouf ! Trist


Hvor er Jese??

Jese sitter "ute i kulda" sammen med Berahino, Wimmer, Adam og Affelay, mens Choupo og Kostas er skadet 8-)
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: STOKE CITY - Tottenham Hotspur

Innlegg centauri » 07 Apr 2018, 18:12

onside skrev:
gmel skrev:
onside skrev:Vi greier ikke score 5 mot 1 - Utrolig sjanse som kastes bort av Diouf ! Trist


Hvor er Jese??

Jese sitter "ute i kulda" sammen med Berahino, Wimmer, Adam og Affelay, mens Choupo og Kostas er skadet 8-)


og Bojan, Imbula og Muniesa - har jeg glemt noen?
Vi har et helt håndball-lag med "footballers" ute i kulda :evil:
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: STOKE CITY - Tottenham Hotspur

Innlegg Knut Ole » 07 Apr 2018, 18:43

Motvind og motgang!
Heroisk innsats var ikke tilstrekkelig. Med Stoke briller kan man si marginer vipper mot oss. Tverra...den dirrer enda, og enorm mulighet ved strålende kontring i regi av Badu. Dessverre endte pasningen til en svært usikker Diouf som er uten tekniske ferdigheter. Gjorde alt feil der Diouf, da Stokes PL liv stod på spill.
Det var godt å se at Stoke slo tilbake på 0-1. Skåringen var litt sirkus, men pasningen fra shaqiri satt og deres keeper surrer det fint til. Og godt å se at vi nesten klarte å slå tilbake på 1-2. Fattig trøst da.
Badu hadde en veldig fin match. Butland gjorde gode redninger men var passiv ved 1-2. Indi bra, men skaper kontringen 0-1. Shaqiri hevet seg i 2.omg. Allen løper sokkene av seg som alltid. Backene våre er som vanlig frynsete defensivt.
Nå bør vi ha 4 poeng på de to neste kampene for å ha noe håp før matchene. På bakgrunn av ni matcher uten seier sliter jeg nå med trua.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: STOKE CITY - Tottenham Hotspur

Innlegg kjell-etne » 07 Apr 2018, 18:52

Triste greier om dagen, misunner naboen litt nå som er hestainteresert og bruke ettermiddagane på hestaryggen istaden for fotball :P Klarer nesten ikkje å sjå kampane lenger, blanding av personlige feil, dommartabbar, uduglighet, uflaks osv... men er nok ikkje gode nok for denne div. i øyeblikket. Om Chrouh vinne første duell, kor i helsike lander ballen; jo i motstanders bein, feilpasningar på 5 meters hold rett til motstander, elendig overblikk; surra vekk 110% sjangse med 5 mot 1, me stille med 2 vrakgods fra norsk eliteserie, kamp itte kamp, samt gamle avdanka spelerar fra andre klubbar i Premier League som egentlig burde lagt opp.
Eigarar som ikkje vakner, sjølv når det er forseint, Hughes som satt minst 3 mnd for lenge, blei fanken meg vrakgods av ein trenar, som tilfredigvis kom forbi og hadde lyst og var ledig, me fekk og. Finn dessverre ikkje mange lyspunkt for tida, hjelper liksom ikkje om me er litt tettare bakover når me ikkje evnar noko i andre enden, trur fanken ikkje me slår verken CP eller West Ham og då er resultatet gitt; ein div ned til neste år :oops: Får sjå om eg kan få tak i ein gammale hest eg og å ri med naboen om lørdagane, itte 45 år som Stoke-fan syns eg dette var ein trist dag :(
kjell-etne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 66
Registrert: 31 Des 2013, 01:33

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 28 gjester

cron