Southampton vs Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Southampton vs Stoke City

Innlegg JonC » 03 Mar 2018, 18:54

0-0 slutt
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Southampton vs Stoke City

Innlegg Lilledino » 03 Mar 2018, 18:55

Jaja, vi slipper ikke inn mål...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Southampton vs Stoke City

Innlegg power » 03 Mar 2018, 19:00

Er pessimist nå med tanke på kommende kamper mot Man C, Arsenal, Tottenham. Hadde bare spillet vært bedre hadde jeg hatt trua, men det flyter ikke i det hele tatt og er bare konstant kjemping i 90 min.. Syker meg opp på noen anonyme år i Championship eller enda verre ....
Brukerens avatar
power
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 125
Registrert: 04 Aug 2011, 21:01

Re: Southampton vs Stoke City

Innlegg Svein Nilsen » 03 Mar 2018, 19:01

0-0. God keeper, gode stoppere, ellers ræva. Heldig med 1 poeng, som er 2 for lite men kan være avgjørende! Og igjen, VELDIG Skuffende bytter av Lambert. Han kan ikke fortsette å ødelegge kamper med elendige bytter. Det som nå bør være klart, også for han er at Adam, Pieters og Fletcher IKKE har noe å gjøre i PL resten av denne sesongen. Skremmende å se alle 3 på benken fra start og at Pieters får spille. Og, HVIS, vi skulle rykke ned er det å skylde på Hughes, Cartwright, Scoles, Coates og litt Lambert. På de siste 5 vinduene har de klart å hente en rendyrket spiss; Berahino. Er det virkelig mulig?
Jævlig skuffa nå, og vi får ikke alt for mye hjelp av andre heller. Heldigvis vant Spurs over Huddersfield og så håper vi Newcastle får bank på Anfield og Palace bakoversveis hjemme mot Man U på mandag, men blir ikke overrasket om begge....overrasker! At King skaffet Bournemouth 3 poeng i Leicester er nesten en katastrofe! Nå er det heldigvis bare Manchester City som venter i neste kamp.....
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Southampton vs Stoke City

Innlegg power » 03 Mar 2018, 19:02

... tom for øl er jeg også :cry:
Brukerens avatar
power
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 125
Registrert: 04 Aug 2011, 21:01

Re: Southampton vs Stoke City

Innlegg Knut Ole » 03 Mar 2018, 19:04

Denne kampen så jeg for en uke siden.
Vi blir trykket dypere og dypere. Motstander er bedre med ball, teknikk , fart. Vår innsats er å stange i mot, og ellers satse på at keeper tar hånd om det som måtte passere muren vår. 2.omg i dag (som mot Leicester) er syltynn offensivt. Evner ikke holde på ball, gjør sjeldent kombinasjoner, dårlig / ufarlig kvalitet på innlegg. Og det er ikke bare utskjelte Pieters.
Badou er en stor skuffelse i dag. Jesé er helt ute av rytme. Ingen stor søknad for neste match.
Huff!
Men grattis med et litt heldig poeng. Dessverre er det også to tapte.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Southampton vs Stoke City

Innlegg onside » 03 Mar 2018, 19:10

Butland 7 - Kommer godt inn i kampen på slutten og gjør en to-tre gode redninger.
Bauer 7 - Litt het på grøten noen ganger, men har bra kontroll på sin side
Zouma 8 - Får kampen inn i sitt spor, gode headinger og brudd ut, rask og god i dette spillet. MOM
Martins Indi 7 - Går i krigen med å holde Shawcross på benken. Meget god kamp.
Kostas 6 - God på back'en - litt mer problemer fremover.
Cameron 6 - Holder koken med bra plasseringer, lit kontakt ellers, med unntak av det gule...
Ndiaye 5 - Feier og rydder, men mye slipper forbi her også, ikke bare hans feil,men lite kollektiv jobbing...
Allen 6 - Løper igjen mye, og får til endel på midtbanen og bakover mindre fremover.
Shaqiri 6 - Er han nå blitt for god for Stoke? Nope. Mye hoftefeste, men også mange fornuftige pasninger og gjennombruddspasninger. Mangler målet...
Super-Mouting 5 - God teknikk, noe bra, men vel egoistisk. Kan bedre enn dette.
Diouf 5 - Surrer litt med Hoedt unødvendig. Får skade og går ut.

Pieters 4 - Greier heldigvis ikke ødelegge for mye.
Crouch 5 - Vinner jo noe på hodet, men blir litt for treig og veik.
Jesé 5 - Noen greie pasninger fremover, får egentlig ikke gjort mye....
Sist endret av onside den 03 Mar 2018, 19:13, endret 1 gang
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Southampton vs Stoke City

Innlegg centauri » 03 Mar 2018, 19:12

Fattig trøst at WestHam har 54 baklengs, ellers trist kamp.
Synes faktisk alle lag vi møter har bedre pasningssikkerhet, fart,
og er farligere offensivt enn Stoke.

Gjentar meg selv for n´te gang: Savner vår beste kreative kraft i fjor: Arnie
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Southampton vs Stoke City

Innlegg Svein Nilsen » 03 Mar 2018, 19:49

Og Leicester mål 7 minutter på overtid reddet noe av dagen......come on Liverpool!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Southampton vs Stoke City

Innlegg Torstein Norevik » 04 Mar 2018, 00:09

Jeg hadde på forhånd håpet på tre poeng fra denne kampen, men så ble det "bare" ett. Og det har vel vært en gjenganger etter seks kamper med Lambert ved roret, vi taper ikke mange, men vinner heller ikke mange, og hele fire av de seks kampene har endt uavgjort. Og da har også motstanden i hver eneste kamp - i alle fall "på papiret" - vært av det overkommelige slaget.

Det er bra at vi taper få kamper, og det er bra at vi nå fremstår langt sterkere defensivt enn tidligere i sesongen, med bare fire baklengs på de seks kampene, og med "clean sheet" i halvparten av disse. Men igjen...ett poeng i kampene er - i nåværende situasjon - i minste laget, og vi trenger nok tre-fire kamper med full pott for at dette skal gå bra. Det kan bli tøft nok når motstanderne i noen av de gjenværende kampene heter Man.C, Tottenham, Arsenal og Liverpool. :?

Og det er liten tvil om at det nå igjen er fremover på banen at det virkelig skorter, som det har gjort i mange sesonger nå, uten at klubbledelsen har funnet noen løsning på det. For når vi ser noen av de avslutningene som ble prestert i dag, er det faktisk ikke så rart at det scores lite, for skuddene gikk - med all respekt - i hytt og dynevær, langt utenfor og/eller langt over mål. :?

Shaqiri er den som kan gjøre det for oss, og selv om han ikke var på sitt beste i dag, er han en potensiell matchvinner i hver eneste kamp. Og det kan være forståelig at han blir frustrert når lagkameratene ikke lever opp til hans forventninger. Likevel synest jeg at han bør spare seg for de stadige "meldingene" til den som har gjort en feil. Det skaper nok flere negative vibber i laget enn positive, og i dag var det ekstra ille, der den ene etter den andre "ble fortalt" av Shaq hvor dårlig de hadde løst den ene eller andre situasjonen.

Litt skuffet over innhoppet til Jese idag. Jeg synest at han i det siste har virket litt på gang, og hadde egentlig håpet på at han skulle starte i dag, men han markerte seg lite. Nå kan det selvsagt henge sammen med at han kom inn på et tidspunkt da Southampton kjørte kampen, og vi ble presset bakover. Synest også Choupo-Moting er klar for en pause. Han begynte sesongen veldig bra, men har vært skuffende i det siste. Teknisk bra, men det blir lite ut av det, og han er heller ikke noe arbeidsjern hjemover, og virker til tider litt uinteressert. Benken venter.

Badou heller ikke like god i dag som i de andre kampene. Men han har vist såpass bra takter i sine første kamper at jeg ser han som en bra og nyttig tilvekst for oss.

På den positive siden er samarbeidet mellom Zouma og Martins-Indi, som jeg synest har fungert veldig bra i to kamper nå. I øyeblikket fremstår disse to som vårt beste stopperpar, og da er det riktig at Shawcross må slite benken, noe som ville ha vært utenkelig for bare en sesong eller to siden.

WBA, ser ut til å være hektet av, så da handler det om å få to lag til bak oss på tabellen. Nå er nok både Burnley, Leicester, Watford, Everton og trolig også Bournemouth så godt som sikret, og det begrenser antall lag vi kan håpe å legge bak oss. På den annen side er det fortsatt så jevnt at det trolig ennå går mange kamper før noe som helst er avgjort. Kanskje faller ikke avgjørelsen før i siste runde ? Og de to siste kampene - mot Crystal Palace og Swansea - fremstår mer og mer viktige og kanskje vil disse bli helt avgjørende ?

Nå venter hjemmekamper mot Man.C og Everton. Kunne vi komme ut av de to kampene med fire poeng ville i alle fall jeg har vært strålende fornøyd. Men skal det være realistisk må vi fortsatt holde like tett bakover, og ikke minst må vi forbedre vårt offensive spill betraktelig.

Veldig vanskelig, men slett ikke umulig. ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 20 gjester

cron