Leicester - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Leicester - Stoke

Innlegg JonC » 24 Feb 2018, 16:19

Campbell ikke helt "på". Noen må fortelle han at her er det full pinne. Der skaffer han oss et corner på tampen
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Leicester - Stoke

Innlegg onside » 24 Feb 2018, 16:21

JonC skrev:Campbell ikke helt "på. Noen må fortelle han at her er det full pinne

Litt i usynk ja, debutnerver?
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Leicester - Stoke

Innlegg gunny » 24 Feb 2018, 16:23

1 poeng, spørs om det er nok. Mange bunnoppgjer denne helga.
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Leicester - Stoke

Innlegg centauri » 24 Feb 2018, 16:41

Rart ikke Jese danker ut Diouf eller han med-det-lange navnet.

Ellers ser jeg jeg at WestHam putter Arnie på topp - savner denne idioten :( :roll:
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Leicester - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 24 Feb 2018, 17:33

centauri skrev:Rart ikke Jese danker ut Diouf eller han med-det-lange navnet.

Ellers ser jeg jeg at WestHam putter Arnie på topp - savner denne idioten :( :roll:


Vi hadde ikke ligget i bunnsjiktet med denne idioten på laget, basta!!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Leicester - Stoke

Innlegg onside » 24 Feb 2018, 17:40

Ikke akkurat Coaching i verdensklasse av Lambert i dag, sånn sett i etterkant.
Hvert bytte vi gjorde så ble laget bare dårligere. Kritikken om raske/tidlige bytter i de foregående kampene hadde kanskje satt seg litt?

Syns faktisk laget fungerte utmerket uten Shawcross, Pieters og Fletcher også. Martins Indi, Kostas og Cameron gjorde sine saker bra i dag.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Leicester - Stoke

Innlegg Arnulf1 » 24 Feb 2018, 17:44

Campbell viser vel at det er forskjell på PL og u23. Kampen sett under ett, så er uavgjort ok. Hjelper dog ikke når vi ligger der vi ligger. Synes uansett det er bedring fra forrige kamp, og vi kan ikke gi opp før det er avgjort.
Arnulf1
Stokie
 
Innlegg: 5
Registrert: 09 Des 2017, 19:02

Re: Leicester - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 24 Feb 2018, 17:48

Tilbake fra Tordenskiold og kamp sammen med et 20-talls Stoke supportere, hyggelig og god stemning - mesteparten av tiden!

Kampen? Nhja....vi er vel fortsatt et bunnlag og spiller slik. MEN, oppløftende at vi har bedret forsvarsspillet betydelig. Butland veldig god, men dessverre en avgjørende tabbe! 2 gode backer og et midtstopperpar som virkelig fungerte. Vardy var fullstendig sjanseløs. Overrasket hvis Shawx spiller noe særlig resten av sesongen. Allen og Badou løper mye og dekker store rom mens Cameron logger kompakt og bra. Hanmeddetlangenavnet hadde en dårlig kamp, Diouf er fortsatt ingen spiss av PL kaliber mens Shaqiri scorer og skaper mye. Det skremmende er pasningskvaliteten. I første omgang traff vi med 53% av pasningene, antar at de fleste av disse var hjemover. Tror aldri jeg har sett et lag med så dårlig pasningskvalitet - noen gang!
Så, kjære Lambert, Adam MÅ pensjoneres, NÅ! Vi kan ikke ha en spiller som er fus i alt som er så treg og faktisk skaper sjanser....for det andre laget! Litt merkelig bytter, men hyggelig å se Campbell. Han skinte ikke, men han er 18 år og har kun godt av å få prøve seg. Crouch skadet, Berahino og Diouf er for dårlig, så vi har snart ikke noe annet valg enn å la Campbell spille. Evnt så blir det Jese. Og jeg savner fortsatt Shaqiri i en 10'er rolle. 1 poeng i dag er vel ok, men det bør bli 3 på sørkysten om en uke!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Leicester - Stoke

Innlegg Knut Ole » 24 Feb 2018, 18:57

Stort sett bra stemning på Torden. Det samme i bortsvingen på King Power St. Skåring rett før pause medfører fest og morro så lenge det varte....
Så er vi griseheldige som ikke taper, takk til uheldige Butland som selvsagt retter opp tidenes tabbe, og til stolper og fru Fortuna. Kjipt med det målet, det løftet Leicester veldig (mens vår kvalitet sank tilsvarende). Før deres mål stagget vi hjemmelagets mange dødballer og posession. Bra!
Men det er mye å sette fingern på
- pasningsslurv
- forferdelig dårlig treff på innlegg i offensiv kant posisjon. Tror ikke vi traff medspiller i boksen en eneste gang i løpet av 95 minutter?
- tilsvarende dårlig bevegelse og posisjonering i boksen
- forferderlig utnyttelse av offensiv dødball. Hvordan et lag i vår tabellposisjon kan tillate seg å sløse med de mulighetene dødballer gir gjennom hele kampen er synd og skam. Her står man upresset med nærmeste motspiller 9 meter unna og skaper nesten ALRDI muligheter (ender ofte med brudd i mot i stedet). Her er det mye å hente på kvalitativ trening
- lite heldige bytter. OK , nå fikk Campbell prøve seg. Et folkekrav i SOT som Lambert innfridde. Det ble for veikt i dag. Sorry! Jese neste gang. De to øvrige byttene reduserte kvaliteten der ute og begge innbytterne var nære ved å gi hjemmelaget gavepakker.

Positivt med innsats. Bra backer og stoppere. Herlig finish av Shaq! Kunne ønske han gjorde tilsvarende et par ganger til i matchen.
Hilsen fra SOT/Tollgate
Sist endret av Knut Ole den 25 Feb 2018, 00:20, endret 1 gang
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Leicester - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 24 Feb 2018, 19:10

På forhånd ville jeg ha vært godt fornøyd med ett poeng borte mot Leicester. Når jeg likevel ikke er det, skyldes det selvsagt det veldig unødvendige baklengsmålet, etter en sjelden megatabbe fra Butland.

Kampen sett under etter synest jeg i lange perioder er jevn, uten at det blir veldig farlig foran noen av målene, bortsett fra en rekke Leicester-cornere, som vi greier å rydde unna. Flott mål av Shaqiri, etter en utrolig bra gjenvinning av Allen, og det så lyst ut, inntil blemmen fra Butland.

Forsvaret fremstår mye bedre organisert og pålitelig enn før, og det er bra. Fremover er det - igjen - nokså tannløst, bortsett fra Shaqiri da, som er vår nøkkelspiller offensivt, og som er den som kan gjøre ting på egen hånd.

Noen merkelige bytter synest jeg, der Adam har et forferdelig innhopp preget av stadig å være på etterskudd, og en heading mot eget mål som gir Mahrez fri bane mot målet, men som heldigvis ryddes opp av Zouma og Butland. Og det var heller ikke så lett å forstå at Johnson ble satt inn, annet enn om Martins Indi hadde fått seg en smell og måtte gi seg.

Det har vært snakket mye om at Campbell burde få sjansen. Kanskje mest fordi alternativene har vært få, med spisser som ikke har levert, og der Campbells mange mål på U-23 laget har gitt et håp om at han også kunne levere på førstelaget. Nå skal vi ikke dømme 18-åringen for hardt etter dagens innhopp, men det var nok tydelig for de fleste at Campbell fikk oppleve at det er stor forskjell mellom U-23 spill og spill i Premier League, der spillet både er mye tøffere og tempoet er mye raskere enn det han nok er vant til fra U-23 laget.Det spørs om ikke utlån til en klubb i en av de lavere divisjonene - for å vinne erfaring på seniornivå - kanskje ville ha vært en riktigere karrierevei for Campbell. At han er en "quick-fix" viste vel kampen i dag at han neppe er, og det ville vel også være å forvente for mye av unggutten, som utvilsomt er et talent som vi kan få mye glede av...senere i karrieren.

Synest også det er litt rart at ikke Jese får sjansen, etter et bra innhopp i forrige kamp. Og Choupo-Moting er vel snart moden for å få hvile litt. Etter en flott start på sesongen synest jeg at han har falt litt av. Teknisk bra, og god på små flater, men det blir ofte ikke så veldig mye ut av "småtriksingen" Og han er vel heller ikke den mest dedikerte når det kommer til å jobbe hjemover. Kanskje Ramadan burde få en ny sjanse på venstre kant, og at Jese bør få spissplassen på bekostning av Diouf ?

Nå venter Southampton borte, og det skulle i utgangspunktet gi enda bedre muligheter for tre poeng enn i dagens kamp. Dette er på ingen måte kjørt. Men vi har ikke råd til å gjøre personlige feil, slik som idag, om dette skal gå bra. Men det er mange av de andre lagene som vil stjele poeng fra hverandre, og i øyeblikket ser det ut til at WBA er i ferd med å bli kjørt av lasset. Da handler det om å få to lag til bak oss. Og det tror jeg er fullt mulig. Vi er i bedring, og det er et bra utgangspunkt foran de siste ti kampene.

Og bare som et apropos...i forhold til min "predictor", der jeg fikk Stoke på 13. plass med 38 poeng, ligger vi faktisk ett poeng foran skjema. ;) Vi er ikke i Championship ennå, så langt derifra. Det er ennå for mange kamper og for mange poeng å kjempe om, til å trekke en så dramatisk konklusjon.

Men da må de personlige feilene lukes bort, for de koster - og har kostet... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

cron