Leicester - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Leicester - Stoke

Innlegg Lilledino » 24 Feb 2018, 19:44

Bra skrevet Torstein, og jeg ser også positivt på det, til tross..

Vi slipper inn færre mål, og med Lambi har vi vel vunnet 1, 2 uavgjort og tapt 1 (korriger meg om jeg tar feil)
Ihht til TV2 Sumo, er det visstnok 60 % sjanse på å rykke ned, men dette skal vi klare !!!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Leicester - Stoke

Innlegg mfkpotter » 24 Feb 2018, 20:02

En ting skal du ha Lambert, gutta kjemper mer og det er bedre struktur i laget. Allikevel så har Stoke nå kastet bort 7 poeng på de siste tre kampene, hadde de vært i boks så hadde plassen vært reddet. Måten Stoke ga bort 3 poeng borte mot Bournemouth, minnet veldig om dagens kamp. Stoke blir baktunge og evner meget sjeldent å true motstanderen med gode kontringer.

Det har blitt mye bedre defensivt, og grekeren på venstre back er 100 ganger bedre enn Pieters. Problemet er jo fremover, Stoke scorer nesten aldri mer enn 1 mål, og da blir det vanskelig. Er kanskje det dårligste laget offensivt i hele PL, og verken Mouting eller Diouf har kvalitetene som trengs. Jeg har en ekkel følelse om at Coates kommer til å angre veldig etter sesongslutt, at det ikke ble forsterket med en ny angriper i januar.

Men det er fremdeles håp, men da må det vinnes kamper veldig snart.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Leicester - Stoke

Innlegg Knut Ole » 25 Feb 2018, 21:37

Stoke supportere bidro bra lørdag. Fullt hus i bortesvingen. Sanger og salmer for full hals. Bare spillerne viste energi og innsats for logo/drakt var det veldig bra respons fra tribunen. Hver takling som smalt utløste høylytt jubel. Innkast vår vei også....skulle liksom ikke så mye til :-)
I tillegg ble det slengt ett og annet mot de blå, spesielt mot Mahrez. Da hjemmefansen ble litt tausere, på 0-1, sang vi «You are in a library”. Ironi trumfer egentlig hat (slibrig slang).
Butland kom bort til oss (motsatt sving) etter matchen. Skriftet vel litt...., men fikk solid støtte tilbake; “Still England’s no one “

Vedrørende tribunekultur. Har vært på St.Pauli kamp i dag og her er det annerledes enn gjengse engelske kulturen! Synges taktfast for eget lag hele matchen, også på 1-2. Mindre drittslenging på motspillere, selvom det såklart er litt ;-) Det som virkelig er fint og flott er hvordan lagene står igjen på gresset etter matchen. Først samles laget og apparatet rundt ute på banen. Deretter tar hele gjengen runden rundt til de ulike tribuneseksjonene. Det så helt fullt ut på den svære langsiden + 10 min etter sluttsignalet. Tilsvarende bak «eget mål». Vet jo ikke om dette alltid er settingen, men jeg pratet med noen etter match om dette og de sa at denne attityden var ganske vanlig. Her har engelske klubber MYE å hente. De fleste managere stikker jo umiddelbart inn i tunnelen / mørket, mange spillere også. Og publikum forlater stadion gjerne før slutt eller lyn-raskt etterpå. Dagens opplevelse gav meg som tribunesliter gode vibber.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 20 gjester

cron