Bournemouth vs Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Bournemouth vs Stoke

Innlegg onside » 04 Feb 2018, 00:44

Svein Nilsen skrev:En rar "sport" det å sette spillerpoeng, ser at din MOM, Allen fikk lavest score av alle i the Sentinel sin børs! Zouma fikk 8, Allen og Mouting fikk 6, alle de andre fikk 7. Er nok mer enig med deg, men ganske ufattelig hvor forskjellig man ser en fotballkamp!
Barahino 3 - Feil rytme, feil tidspunkt, la han få ett år på b-laget

Tror Allen blir straffet for en litt merkelig inngripen på 1-1 scoringen hvor han får assist til King, ( som er Bournemouths dårligste i følge Skysports poeng rangering.... ) ikke for å forsvare meg selv, men apropo Zouma, han er utrolig bra til å være 1.forsvarer, fordi han er rask og har bra teft hvor ballen blir spilt på motstanderlaget. I neste faste, dersom han mister ballen har han ofte fart nok til å rette opp feilen eller faktisk ta ballen eller takle som andreforsvarer. Problemet til Zouma ligger ofte når han har fått tak i ballen, av og til feier han ballen til innkast til motstanderlaget, andre ganger måker ballen oppover til motstander, de to første er kanskje også greit, men ofte slår han ballen innover banen til dårlig plasserte eller uoppmerksomme medspillere, eller feilpasninger som medfører overganger. Pasninger fremover annonseres i Aftenposten i lang tid i forkant og blir veldig ofte lest av motstander. Jeg skjønner hvorfor Chelsea prøver Zouma i andre klubber......

At han får 8 av 10 poeng av Sentinel vitner om total uvitenhet :(
Sist endret av onside den 05 Feb 2018, 10:22, endret 1 gang
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Bournemouth vs Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 04 Feb 2018, 12:09

Alfie skrev:Vi rykker ikke ned!
Banna bein


Jeg tror heller ikke det, men hvis spillere/trenere/klubben tror det samme.......så rykker vi ned. Banna bein!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 23 gjester

cron