Stoke City vs Huddersfield

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City vs Huddersfield

Innlegg Torstein Norevik » 21 Jan 2018, 00:16

Herlig med tre poeng, det trengte vi. :D

Kanskje ikke veldig velspilt, men en helt annen innsats og guts enn det vi har vært vant til, og det er det viktigste nå. Herlig også å se Lamberts engasjement på sidelinja. Jeg kan ikke skjønne noe annet enn at det må smitte over på spillerne også.

Ok, vi møtte ikke noe stort lag, men desto viktigere å dra i land alle tre poengene. Nå venter tre kamper til der det bør være gode muligheter for å ta bra med poeng. Greier vi det har vi tatt et langt steg mot ny kontrakt, selv om det fortsatt er igjen en del kamper etter det.

Synest nykomlingen Bauer har vært frisk, og i dag ble han vel kåret til banens beste om jeg oppfattet det riktig. Så er jeg spent også på Stafylidis, vår nye venstre back, som jeg antar er tiltenkt plassen til Pieters. Jeg vil tro han ikke er hentet på lån for å sitte på benken.

Allen jobber som vanlig veldig bra, og i midtforsvaret er Shacross og Zouma solide, og Huddersfield skaper nesten ingenting kampen igjennom. Vi derimot kunne hatt langt flere mål, særlig Shaqiri, som brente noen sjanser som han vanligvis setter.

Så henter vi hjem Bojan og Imbula, så har vi styrket troppen ytterligere uten å måtte ut med store overgangssummer. Imbula scoret forresten et flott mål for Toulouse idag, en skikkelig suser fra 25-30 meter helt borte ved stolpen. En veldig bra spiller, som kanskje kunne ha fått en renessanse under Lamberts vinger, selv om Hughes fort mistet troen på han.

Moro at lambert fikk en så god start. Det gir en ny giv, og det var noe vi virkelig trengte. :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 24 gjester

cron