Stoke City vs Newcastle United

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City vs Newcastle United

Innlegg power » 01 Jan 2018, 19:18

Svein Nilsen skrev:Dette går jo ikke lenger! Nå må Coates ta affære! Dette har pågått i 2 år, vi er PL's desidert dårligste lag. At vi har skrapet sammen 20 poeng er jo faktisk mest flaks. Minst 4 av 5 seire har vært heldige, kanskje alle 5! Ut i fra spill, innsats, possesion og skapte sjanser kunne vi hatt 5-6 poeng totalt så langt i sesongen, skremmende!
Hva skjer nå, hvis ikke MH er sparket i morra? Vil våre beste spillere bli på Titanic, lenge etter at vi traff isklumpen? Og hvem vil gå til en klubb uten annen fremtid enn Wankership? Spørmålet er kanskje ikke om MH blir sparket, men er det for sent å redde skuta? Det blir spørsmålet, og populariteten til frelser Coates synker som en stein........
Gruer meg alt til Coventry på lørdag, absolutt ingenting som tyder på at vi skal vinnen den heller!!!!!


Enig, elendigheten er egentlig verre enn tabell og poeng tilsier. Og som du antyder, man har ventet for lenge med å ta det drastiske skrittet å erstatte MH. Hvem kan vi friste til å ta over når vi nå er snart halveis i sesongen?
Brukerens avatar
power
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 125
Registrert: 04 Aug 2011, 21:01

Re: Stoke City vs Newcastle United

Innlegg mfkpotter » 01 Jan 2018, 19:23

Svein Nilsen skrev:Dette går jo ikke lenger! Nå må Coates ta affære! Dette har pågått i 2 år, vi er PL's desidert dårligste lag. At vi har skrapet sammen 20 poeng er jo faktisk mest flaks. Minst 4 av 5 seire har vært heldige, kanskje alle 5! Ut i fra spill, innsats, possesion og skapte sjanser kunne vi hatt 5-6 poeng totalt så langt i sesongen, skremmende!
Hva skjer nå, hvis ikke MH er sparket i morra? Vil våre beste spillere bli på Titanic, lenge etter at vi traff isklumpen? Og hvem vil gå til en klubb uten annen fremtid enn Wankership? Spørmålet er kanskje ikke om MH blir sparket, men er det for sent å redde skuta? Det blir spørsmålet, og populariteten til frelser Coates synker som en stein........
Gruer meg alt til Coventry på lørdag, absolutt ingenting som tyder på at vi skal vinnen den heller!!!!!


Det er korrekt Svein, dette går ikke lenger, men det har det ikke gjort på lang tid. Mange supportere har jo advart mot dette i lang tid, deriblant meg selv. At det er mulig for en ledelse av en klubb og til de grader overse disse problemene, vil for alltid være en gåte. Jeg tror at Coates klanen har sovet i timen, og ikke har vært i kontakt med noen om å ta over klubben. Det betyr at det mest sannsynlig er for sent til å redde klubben fra et nedrykk, og mest sannsynlig redde klubben fra tiår på nivå 2 og 3. Coates burde ha solgt klubben mens han hadde sjansen, for nå har verdien sunket til nesten 0.
Som du sier Svein, Coates hadde en høy stjerne blant mange Stoke fans, men denne er nå borte. Mark Hughes har sammen med sitt trener apparat og Coates, sendt klubben mot avgrunnen.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Stoke City vs Newcastle United

Innlegg power » 01 Jan 2018, 19:32

Trenger trøst nå ... fikk det ikke av (snart) 8åringen her, mer opptatt av en Netflix serie enn fotball og Stoke spesielt. Skjønn det den som kan:)

Jaja, får gå ned i boden og slå hardt i etellerannet ...
Brukerens avatar
power
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 125
Registrert: 04 Aug 2011, 21:01

Re: Stoke City vs Newcastle United

Innlegg onside » 01 Jan 2018, 22:08

Butland 6 - Ett par gode redninger, men igjen noen rare utspill
Edwards 6 - Meget bra 1. omgang, gode brudd og ett par herlige raid og innlegg.
Zouma 4 - Passiv og retningsvill i flere situasjoner, noen feilpasninger oppover også, ingen god kamp.
Wimmer - 5 - Prøver å gjøre ting enklere, og da går det ofte bedre. Ingen stor kamp, men bedre.
Pieters - 4 Tilbake etter skade, løper mye, men ofte på etterskudd. Newcastle fosset frem der ganske så ofte,
Shaqiri 2 - Fullstendig tappet for energi. Uinteressert og giddaslaust. "Får jeg ikke ballen på fot - kan det værra det samme"
Cameron 5 - Mye bra og dristig midtbanespill til tider (glir forbi), men på scoringen blir det rett og slett for nonchalant!
Adam 6 - Mye bra pasninger FREMOVER, involvert i mye positivt og hadde mye energi, men så blir det tregere og tregere. Skulle vært byttet før scoringen? som han ikke orket å løpe opp igjen!
Allen 5 - Løper veldig mye igjen, men fikk mindre ut av løpene sine i dag. Men Godkjent kamp - Gult igjen....
Super-Mouting 6 - Igjen: kan ta imot, holde, gå forbi motstanderen og levere fra seg ballen. Skulle hatt scoring i dag også.....
Crouch 4 - Litt for tregt, litt for ofte ensom, har lite rom å spille på mot raske forsvarere, vinner mage hodedueller....

Barahino - 4 det blir så lite og smått. Ingen store bevegelser i store rom eller trussel i bakrommet engang....
Diouf - 4 Burde jo hatt to scoringer! En tilfeldig og god volley, og en heading som han burde styrt inn?

Man Of the Match - Karl Darlow - Hindrer Stoke å score 3-4 opplagte mål? Hvorfor gjør vi motstanderkeeperene alltid så gode?

Hyssingen er så tynn som det er mulig å få den. Tror han har prøvd det meste nå, og det å gi Sparkey ansvaret for nye spillere uten en klar STRATEGI - som ingen ennå har oppdaget, er bare bortkastet!
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Stoke City vs Newcastle United

Innlegg Torstein Norevik » 01 Jan 2018, 23:38

Dette var kampen vi MÅTTE vinne for å beholde litt av troen, noe Hughes selv understreket ved å "spare" mange spillere mot Chelsea.

Så ryker det likevel, og da er det merkelig om Hughes ikke gjør det samme, etter to års mer eller mindre sammenhengende nedtur. Det som bekymrer meg mest er at vi ikke har lite poeng på grunn av skader, dommerfeil eller uflaks - som Hughes gjerne liker å skylde på - men fordi laget over lang tid ikke har prestert. På papiret har vi kanskje den sterkeste troppen noensinne, men det hjelper lite når dette ikke gjenspeiler seg i bra spill og gode resultater.

Jeg synest også at spillere som Shaqiri og Zouma, som begge var meget gode i starten av sesongen, har tapt seg veldig utover. Shaqiri veldig tam og uinspirert idag, og virker ikke å trives. Og heller ikke Zouma er like solid og dominant som tidligere, selv om han nok fortsatt er vår beste forsvarer.

Jeg synest Adam kanskje var vår aller beste idag, selv om det var nettopp han som feilet da Newcastle scoret, med et balltap. Men det var ved scoringen heller ikke imponerende forsvarsspill av Wimmer, som ikke kom tett nok opp i Newcastle-spilleren før han fikk lagt inn, og Cameron ble for passiv da innlegget kom, og greide ikke å bryte ballbanen før Perez fikk den og scoret.

Nei, dette ser stygt ut i øyeblikket. Ikke bare på grunn av tabellsituasjonen, men som jeg alt har vært inne på, fordi vi spiller så fryktelig dårlig i kamp etter kamp, og det også mot motstandere vi burde være mer enn kapable til å beseire.

Jeg er i vanligvis ikke særlig for managerskifte midt i sesongen, men akkurat nå har jeg ingen tiltro til at Hughes greier å snu dette. Til det har nedturen vart altfor lenge, og han virker å være fullstendig i villrede om hvordan han skal snu trenden, så jeg mener at et managerskifte nå er i ferd med å tvinge seg frem, enten man liker det eller ikke. Og så skal vi ikke glemme at både Crystal Palace, West Ham og Everton har hatt veldig positiv effekt av sine skifter før jul, og jammen greidde ikke WBA uavgjort mot Arsenal også, så slike skifter midt i sesongen kan også fremstå som en lykkelig løsning for enkelte klubber.

Jeg synest det er veldig trist å se utviklingen til vårt kjære Stoke de to siste årene. Høsten 2015 så det ut til at vi hadde noe veldig stort på gang, og Hughes hadde de to første sesongene utvilsomt motbevist sine kritikere fra den gangen han ble ansatt. Men så har det stoppet helt opp, uten at vi igjen trenger å gå inn på teoriene om hvorfor.

Jeg kan ikke skjønne at Coates - og resten av styret - lenger kan sitte å se på den situasjonen som nå har oppstått, med en manager som ser ut til å ha mistet all tillit i de fleste kretser, og med de elendige resultatene som har blitt levert i lang tid. Det er to uker er til Man.U-kampen, og et transfervindu til å hente inn noen forsterkninger. Det burde være pusterommet Coates trenger til å gjøre en endring som nå etter hvert fremstår som mer og mer uunngåelig.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke City vs Newcastle United

Innlegg Torstein Norevik » 01 Jan 2018, 23:56

Det er vel liten tvil om at Mark Hughes kjenner presset etter dagens skuffende hjemmetap mot Newcastle. Dette kom vel klart til uttrykk ved pressekonferansen etter dagens match, da Hughes plutselig avbrøt denne og hastet ut etter å ha fått noen kritiske spørsmål til at han "sparte" spillere mot Chelsea.

http://www.skysports.com/football/news/ ... conference

Ser vi en manager, noe ut av balanse, etter vedvarende sterkt press over lang tid som følge av de svake resultatene, eller bare en manager som føler seg urettferdig behandlet, etter å ha gjort noe han mente var det eneste riktige slik situasjonen var... ? :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke City vs Newcastle United

Innlegg essaen » 04 Jan 2018, 23:11

Nå lurer jeg på hvordan klubbens og PC` ettermæle blir om dette ender med nedrykk. Denne gangen er det ikke mulig å skylde på tak som har blåst til helvete,eller mangel på kroner...Det som har skjedd de siste to årene er rett og slett tragisk for klubben , og viser at penger nødvendigvis ikke er det som skal til for å forsvare plassen i PL. Les; nå har vi og har hatt en en manager som har manglet en plan de siste to årene for hvordan han skal bygge en stall for å viderutvikle Stoke City. MH har vinglet fra det ene til det andre,både når det gjelder spillertyper han trenger i stallen og hvilken taktikk som er best egnet for stallen han selv har satt sammen gjennom fire år. MH har jo fått bruke penger som en "full sjømann",de siste årene. At ikke PC og hans rådgivere har fått med seg at MH har mistet garderoben for en evighet siden ,er og blir en gåte.. Kast MH umiddelbart,nok er mer enn nok... Ansett Martin O` Neill ut sesongen. Gi han ubegrenset med penger til noen innkjøp nå i overgangsvinduet , slik at han kan lede laget til ny kontrakt i PL . Samtidig bør klubben snarest begynne å jobbe med å få på plass en permanent manager for neste sesong... Men please, ting bør skje NÅ... Håper samtidig At PC skaffer seg noen rådgivere som har har peiling på hva som må til for å hevde seg i PL...
Be Loal....
:mrgreen: :geek:
essaen
Newbie

Innlegg: 4
Registrert: 12 Sep 2015, 21:04
essaen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 64
Registrert: 12 Sep 2015, 21:04

Re: Stoke City vs Newcastle United

Innlegg Svein Nilsen » 05 Jan 2018, 08:50

essaen skrev:Nå lurer jeg på hvordan klubbens og PC` ettermæle blir om dette ender med nedrykk. Denne gangen er det ikke mulig å skylde på tak som har blåst til helvete,eller mangel på kroner...Det som har skjedd de siste to årene er rett og slett tragisk for klubben , og viser at penger nødvendigvis ikke er det som skal til for å forsvare plassen i PL. Les; nå har vi og har hatt en en manager som har manglet en plan de siste to årene for hvordan han skal bygge en stall for å viderutvikle Stoke City. MH har vinglet fra det ene til det andre,både når det gjelder spillertyper han trenger i stallen og hvilken taktikk som er best egnet for stallen han selv har satt sammen gjennom fire år. MH har jo fått bruke penger som en "full sjømann",de siste årene. At ikke PC og hans rådgivere har fått med seg at MH har mistet garderoben for en evighet siden ,er og blir en gåte.. Kast MH umiddelbart,nok er mer enn nok... Ansett Martin O` Neill ut sesongen. Gi han ubegrenset med penger til noen innkjøp nå i overgangsvinduet , slik at han kan lede laget til ny kontrakt i PL . Samtidig bør klubben snarest begynne å jobbe med å få på plass en permanent manager for neste sesong... Men please, ting bør skje NÅ... Håper samtidig At PC skaffer seg noen rådgivere som har har peiling på hva som må til for å hevde seg i PL...
Be Loal....
:mrgreen: :geek:
essaen
Newbie

Innlegg: 4
Registrert: 12 Sep 2015, 21:04


Helt enig, nok er nok! En eventuell seier mot Coventry endrer jo ingenting - det gjør vel forsåvidt heller ikke seier eller uavgjort! Det er INGENTING som tyder på at MH kan snu skuta, vi har strake veien til Championsship!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 24 gjester

cron