Huddersfield - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Huddersfield - Stoke

Innlegg centauri » 26 Des 2017, 19:46

Klarte å være på et fly nesten hele kampen.
Vi kan være fornøyd med ett poeng, etter hva jeg forstår? :?:
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Huddersfield - Stoke

Innlegg onside » 26 Des 2017, 21:06

centauri skrev:Klarte å være på et fly nesten hele kampen.
Vi kan være fornøyd med ett poeng, etter hva jeg forstår? :?:

Det var vel greit med poengdeling. Vi hadde de største nesten-sjansene, mens de hadde trykket de siste 20 min.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Huddersfield - Stoke

Innlegg vegar56 » 27 Des 2017, 00:23

JonC skrev:Og MH hever fast månedslønn fortsatt :!:

Jepp !
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Huddersfield - Stoke

Innlegg vegar56 » 27 Des 2017, 00:26

onside skrev:Cameron 6 - Går litt sakte, og fikk tre forsøk på å takle ved scoringen, men rakk aldri frem. Men god kamp på stopperplass!

I min bok har han 76% skyld for målet mot, men spiller seg opp.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Huddersfield - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 27 Des 2017, 00:40

Uavgjort var vel et fair resultat i en kamp som kunne ha vippet begge veier.

Ingen stor kamp av Stoke denne gangen heller, men noe tegn til bedring er det vel. Og ett poeng borte er helt ok, mot et Huddersfield som har levert bedre enn forventet etter opprykket.

Synest vi av og til blir veldig åpne på vår venstre side, der det innimellom blir veldig store rom. Ellers greier vi vel oss brukbart defensivt, uten å overbevise, og det som kommer tar Butland seg bra av. Apropos Butland. Han er fantastisk på streken, men er det bare jeg som synest han av og til kan virke litt usikker på crossballer inn i feltet ? Men bevares, en strålende keeper som vi skal prise oss lykkelig over å ha på våre lønningslister.

Fremover synest jeg igjen Choupo-Moting står frem som vår farligste spiller. Han er litt uortodoks, og kan gjøre uventede ting, er god med ballen i beina og har bra teknikk, og er i tillegg målfarlig. Et virkelig scoop, spør dere meg, med tanke på at han kom gratis sist sommer.

Shaqiri synest jeg har "fadet" litt i det siste, etter en veldig god start på sesongen. Aner vi en litt frustrert sveitser, som ikke trives med å måtte se mer nedover på tabellen enn oppover ? Er ikke alltid like glad over kroppsspråket der i gården, når ting ikke går helt som det skal, også overfor egne lagkompiser. :?

Ellers er jeg enig med de som mener at Fletcher kan få en pause. Jeg synest han startet veldig bra denne sesongen, men har dabbet veldig av, og blir - som flere har påpekt - veeeeeeeldig treeeeg... Dags for at Adam får prøve seg fra start ? Ingen gaselle han heller, men en som kan slå de åpnende pasningen fremover, og Fletcher har ikke akkurat "nailet" plassen.

Synest Crouch var litt skuffende. Han har vært god - og viktig - når han har kommet inn som innbytter, og har reddet flere poeng for oss. Fra start synest jeg ikke han har hatt den samme innflytelsen. Han har aldri vært noe hurtigtog, og blir litt stasjonær, og greier ikke å skape de store farlighetene. Kanskje han har mer effekt som innbytter, i en plan B, slik tilfellet har vært tidligere i sesongen ?

Ellers synes Berahino å være skjøvet helt ut i kulden. Synd, for en spiller som kostet 12m pund, og som Hughes jaktet i to år. Det er lite poeng i å ha han sittende ubenyttet på benken, så enten må han brukes ellers så kan han like godt selges, hvis Hughes ikke lenger har troen på han.

Nå venter Chelsea på bortebane. En helt annen oppgave enn West Bromwich og Huddersfield. Men så er det vel heller ikke på Stamford Bridge vi har budsjettert med den store poengfangsten denne sesongen heller... ;)

Bedring, men fortsatt mye å gå på, er vel konklusjonen etter dagens kamp, i mitt hode i alle fall... 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 25 gjester

cron