Før Stoke - West Ham

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Før Stoke - West Ham

Innlegg onside » 14 Des 2017, 22:21

Vi kikker ett par dager frem i tid og glemmer at vi sliter med skadede og rufsete midtstoppere, at vi ikke har wingbakker, at vi har de tregeste midtbanespillerne i PL, at vi må stille med den lengste og eldste Ibiza-discodanseren som spiss fordi de to andre ikke duger, at vi snart befinner oss under streken og at Sparky sitter trygt..... jeg sikter til kampen i kampen mellom Mannen med farten, skjegget, tilslaget og håret på kassa, og Arnie :?: :?:

Har sett West Ham i de to siste kampene deres, og Stokes beste spiller de to siste sesongene og min desidert favorittspiller har våknet til liv etter en forferdelig start med utvisning, karantene og benkesliting, men nå er han tilbake. Han ble matchvinner mot Chelsea, men en frekk vegg og gnistrende avslutning i telefonkiosken mot mange sterke Chelsea-spillere. Kunne blitt det mot Arsenal også, men en hårfin offside satte en stopper for det i 0-0 kampen mot Arsenal, men han holdt lekestue med Arsenal-forsvarer med dragninger, finter, tunneler og hælspark, gode gamle Arnie er tilbake.

Pieters har fått så det har flagret rundt ørene på han denne sesongen, plasseres i en rolle han ikke behersker er min lille karakteristikk, men jeg skal være ærlig å si at han har tatt kritikken til seg og gjør det beste ut av de mange situasjonene han kommer opp i, og han løser de ofte med å spille en enkel ball bakover, eller en vanskelig ball inn på banen eller fremover. Det skal dog sies at han ikke direkte gjort seg bort de to-tre siste kampene, og han voirker faktisk mer skjerpet i det siste.....

Arnie og Pieters «herjet» samme på Stokes venstrekant i nesten tre å, med mange «vakre» kombinasjoner, på godt og ondt, men nå har Arnie altså vraket Stoke til fordel for West Ham, og der har han blitt brukt på høyrekanten, en plass jeg også ville hatt han i Stoke..... så da vanker det driblinger, grisetaklingen, overlapper og lange løp hele kampen igjennom, her tror jeg det skal utløses masse energi..... Jeg gleder meg :D
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Før Stoke - West Ham

Innlegg Lilledino » 16 Des 2017, 15:17

Crystal Palace, som var håpløst bak, null mål og null poeng på 9 kamper er nå forbi Stoke på tabellen....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Før Stoke - West Ham

Innlegg Lilledino » 16 Des 2017, 15:19

onside skrev:Vi kikker ett par dager frem i tid og glemmer at vi sliter med skadede og rufsete midtstoppere, at vi ikke har wingbakker, at vi har de tregeste midtbanespillerne i PL, at vi må stille med den lengste og eldste Ibiza-discodanseren som spiss fordi de to andre ikke duger, at vi snart befinner oss under streken og at Sparky sitter trygt..... jeg sikter til kampen i kampen mellom Mannen med farten, skjegget, tilslaget og håret på kassa, og Arnie :?: :?:

Har sett West Ham i de to siste kampene deres, og Stokes beste spiller de to siste sesongene og min desidert favorittspiller har våknet til liv etter en forferdelig start med utvisning, karantene og benkesliting, men nå er han tilbake. Han ble matchvinner mot Chelsea, men en frekk vegg og gnistrende avslutning i telefonkiosken mot mange sterke Chelsea-spillere. Kunne blitt det mot Arsenal også, men en hårfin offside satte en stopper for det i 0-0 kampen mot Arsenal, men han holdt lekestue med Arsenal-forsvarer med dragninger, finter, tunneler og hælspark, gode gamle Arnie er tilbake.

Pieters har fått så det har flagret rundt ørene på han denne sesongen, plasseres i en rolle han ikke behersker er min lille karakteristikk, men jeg skal være ærlig å si at han har tatt kritikken til seg og gjør det beste ut av de mange situasjonene han kommer opp i, og han løser de ofte med å spille en enkel ball bakover, eller en vanskelig ball inn på banen eller fremover. Det skal dog sies at han ikke direkte gjort seg bort de to-tre siste kampene, og han voirker faktisk mer skjerpet i det siste.....

Arnie og Pieters «herjet» samme på Stokes venstrekant i nesten tre å, med mange «vakre» kombinasjoner, på godt og ondt, men nå har Arnie altså vraket Stoke til fordel for West Ham, og der har han blitt brukt på høyrekanten, en plass jeg også ville hatt han i Stoke..... så da vanker det driblinger, grisetaklingen, overlapper og lange løp hele kampen igjennom, her tror jeg det skal utløses masse energi..... Jeg gleder meg :D


Ingen blir vel overrasket om Arnie putter Seiersmålet til WestHam 2 minutter på overtid....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo


Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 21 gjester

cron