Burnley vs Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Burnley vs Stoke City

Innlegg Svein Nilsen » 12 Des 2017, 23:42

Burnley skaper INGENTING, de er utrolige dårlige! Vi er et hakk bedre, men ikke i nærheten av å score mål! Nå er Burnley på 4.plass, foran Liverpool, Arsenal og Spurs. Vi kan være under streken i morra kveld. Trenger vi å plages mer nå? Mark Hughes, kan du ikke bare dra? God natt!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Burnley vs Stoke City

Innlegg centauri » 12 Des 2017, 23:44

Dette var trist - Burnley hadde knapt en målsjanse - (ikke Stoke heller).

MH fortsetter med underlige bytter - det var mange som var modne for benken før Shaquiri.

Nå mangler vi bare en Arnie goal for WestHam neste gang,
så er vel MH ferdig :twisted:
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Burnley vs Stoke City

Innlegg Lilledino » 12 Des 2017, 23:46

centauri skrev:Dette var trist - Burnley hadde knapt en målsjanse - (ikke Stoke heller).

MH fortsetter med underlige bytter - det var mange som var modne for benken før Shaquiri.

Nå mangler vi bare en Arnie goal for WestHam neste gang,
så er vel MH ferdig :twisted:

Han bør være ferdig før kampen mot West Ham !!!

Om ikke mister alle troa på alt !
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Burnley vs Stoke City

Innlegg centauri » 12 Des 2017, 23:51

Svein Nilsen skrev:Burnley skaper INGENTING, de er utrolige dårlige! Vi er et hakk bedre, men ikke i nærheten av å score mål! Nå er Burnley på 4.plass, foran Liverpool, Arsenal og Spurs. Vi kan være under streken i morra kveld. Trenger vi å plages mer nå? Mark Hughes, kan du ikke bare dra? God natt!

Prøv denne på engelsk - enig :)

og i samme øyeblikk snur CP kampen og slår Watford:)
Samling i bånn:(
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Burnley vs Stoke City

Innlegg Knut Ole » 12 Des 2017, 23:52

centauri skrev:Dette var trist - Burnley hadde knapt en målsjanse - (ikke Stoke heller).

MH fortsetter med underlige bytter - det var mange som var modne for benken før Shaquiri.

Nå mangler vi bare en Arnie goal for WestHam neste gang,
så er vel MH ferdig :twisted:

Ja, det bytte er ubegripelig. Diouf og Crouch var såååå svake, men står hele matchen. Shaq hadde ikke noen god kamp, men har jo overraskelses momentet som ingen av de 21 andre der ute hadde.
Hughes står ut uka, men tap mot WestHam er over og ut. Bare å håpe klubben jobber med gode alternativer. For nå nærmer alvoret seg.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Burnley vs Stoke City

Innlegg Lilledino » 12 Des 2017, 23:54

Knut Ole skrev:
centauri skrev:Dette var trist - Burnley hadde knapt en målsjanse - (ikke Stoke heller).

MH fortsetter med underlige bytter - det var mange som var modne for benken før Shaquiri.

Nå mangler vi bare en Arnie goal for WestHam neste gang,
så er vel MH ferdig :twisted:

Ja, det bytte er ubegripelig. Diouf og Crouch var såååå svake, men står hele matchen. Shaq hadde ikke noen god kamp, men har jo overraskelses momentet som ingen av de 21 andre der ute hadde.
Hughes står ut uka, men tap mot WestHam er over og ut. Bare å håpe klubben jobber med gode alternativer. For nå nærmer alvoret seg.

MH har brukt opp sjansene sine og skal ikke lede Stoke mot Hammers lørdag...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Burnley vs Stoke City

Innlegg Knut Ole » 13 Des 2017, 00:15

Lilledino skrev:
Knut Ole skrev:
centauri skrev:Dette var trist - Burnley hadde knapt en målsjanse - (ikke Stoke heller).

MH fortsetter med underlige bytter - det var mange som var modne for benken før Shaquiri.

Nå mangler vi bare en Arnie goal for WestHam neste gang,
så er vel MH ferdig :twisted:

Ja, det bytte er ubegripelig. Diouf og Crouch var såååå svake, men står hele matchen. Shaq hadde ikke noen god kamp, men har jo overraskelses momentet som ingen av de 21 andre der ute hadde.
Hughes står ut uka, men tap mot WestHam er over og ut. Bare å håpe klubben jobber med gode alternativer. For nå nærmer alvoret seg.

MH har brukt opp sjansene sine og skal ikke lede Stoke mot Hammers lørdag...

Det er nok mange enig i (også jeg), men jeg tviler på at Coates gjør noe før lørdag. Tap da er det uungåelig å tuppe han ut.
Skulle Stoke klare et resultat bør klubben uansett jobbe seriøst med alternativ. Dette er bare seigpining.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Burnley vs Stoke City

Innlegg Torstein Norevik » 13 Des 2017, 11:26

Enda en gang sitter vi igjen skuffet etter en Stoke-kamp. Det har dessverre skjedd altfor ofte de siste par årene.

For å ta det positive først, så synest jeg at vi idag virket langt mer solide bakover enn tidligere, og jeg følte vi hadde god kontroll defensivt. Butland ble vel ikke satt på en eneste prøve, utenom scoringen. Så må vi til dette selvagt også ta i betraktning at Burnley har gjort det veldig bra først og fremst gjennom godt forsvarsspill, snarere enn bra angrepsspill, og er et lag som både scorer og slipper inn lite mål.

Så kan det jo innvendes at det samme stort sett gjaldt for Stoke, som skapte lite, og vel ikke satte Burnley-keeper Pope skikkelig på prøve en eneste gang, så langt jeg husker. Og når sant skal sies var det ingen stor kamp, mest preget av kriging og dueller, og der ballen var mer i lufta enn på bakken.

Ett poeng på Turf Moor, mot et Burnley-lag som har overrasket stort denne sesongen, hadde likevel vært fullt akseptabelt, selv om jeg er enig med Knut Ole og andre i at tabellen kanskje lyver litt når det gjelder Burnley. Jeg tror nok de fort kan bli å finne på nederste halvdel når sluttstrek settes i mai. Derfor er det også ekstra surt når vi får mål mot oss i siste spilleminutt, når vi ser ut til å gå mot ett poeng.

Så Hughes...han har fått mye kjeft for sine (mangel på) taktiske ferdigheter. I dag gjør han igjen et uforståelig bytte når Choupo-Moting kommer inn i stedet for Shaqiri. Selv om dette langt fra var sveitserens beste kamp er han likevel den største trusselen vi har fremover på banen, og en som kan avgjøre kampen på egen hånd med en enkeltprestasjon. Hva Hughes tenker med et slikt bytte er sannelig ikke godt å si.

Heller ikke skjønner jeg hvorfor Hughes i sluttminuttene - når vi skal jage scoring - mener at vår beste angrepsvåpen er å flytte frem en midtstopper (Shawcross) - samtidig som han har en spiss til 12m pund sittende på benken. Vel har ikke Berahino imponert så langt, men jeg tror likevel at han neppe er noe dårligere alternativ som spiss enn det Shawcross er, som bortsett fra scoringen mot Tottenham, knapt står bokført med en håndfull scoringer de siste 4-5 sesongene. Og forteller ikke dette at Hughes har mistet troen på Berahino, som knapt nok har spilt de siste kampene, heller ikke som innbytter ? Så hvorfor sitter han da i det hele tatt på benken ?

Nå er seier hjemme mot West Ham (og WBA) et must. Tror vel kanskje at Hughes får begge kampene på seg, og ikke bare West Ham-kampen, siden det er snakk om to hjemmekamper, men at han må sitte igjen med minimum tre poeng om han fortsatt skal være Stoke-manager ved årsskiftet.

Jeg synest det er fryktelig trist å se vårt kjære Stoke, som for drøye to år siden slo Liverpool 6-1, og som senere har slått både Arsenal, Chelsea, Man.U og Man.C i rask rekkefølge, skal falle sammen som et korthus slik vi nå har gjort. Jeg har sagt før, og gjentar (sikkert til det kjedsommelige for noen) at Hughes' store feil var å gå bort fra det han innførte, forandre spillestil og kvitte seg med spillere som Bojan, Muniesa og kanskje også Joselu, som vel ikke var noe dårligere enn de spissene vi har per i dag.

Jeg kunne også tatt med Imbula. Han har fått mye pes, og til dels rettmessig, for det som fremstår som mangel på holdninger. Da er det fort å glemme at han - på de få kampene han spilte for Stoke - faktisk ble kåret til Man of The Match i 4 eller 5 kamper. Fotballferdighetene til Imbula er det derfor neppe noe å si på, og hadde man greidd å få jobbet såpass med han at også etter hvert hadde fått hodet på plass, tror jeg at også han kunne ha blitt en nyttig spiller etter hvert.

Hughes henger nå i en veldig tynn tråd. Jeg har også - dessverre - mistet troen på han. Jeg var stor fan de første par sesongene, da jeg syntes han gjorde veldig mye riktig, og han var flink i medgang. Men det er ofte slik at det er i motgang man virkelig får se hva som bor i en manager. Og motgangen synest jeg Hughes har taklet særdeles dårlig. :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Burnley vs Stoke City

Innlegg gmel » 13 Des 2017, 13:42

Akkurat nå spiller vrakgodset Bardsley på et topplag, laget som sparket han ut kaver i bånn.
Noe å tenke på :cry:
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Burnley vs Stoke City

Innlegg Lilledino » 13 Des 2017, 18:28

Har unngått alt av media i dag og er egentlig, faktisk, i sjokk

Dette er ikke bra, men nå retter jeg kritikken mot Coates og de andre...
At de ikke evner til å se at MH ikke er veien, som TP ikke var, for å ta oss videre er dårlig håndtverk.

MH har ikke bidratt stort de siste 2 årene. Jeg har trodd på mannen, men nå har jeg mistet all tillit, og sier klart :

MH out !!!
Fan, blir sur og sint om han leder Stoke mot Hammers lørdag...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester

cron