Før Burnley-Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Før Burnley-Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 11 Des 2017, 13:52

Da er det på'n igjen, sannsynligvis med samme manager og samme spillere....... Bare å brette opp ermene, eller? Jeg har vært Stoke supporter i snart 50 år, relativ tålmodig. Jo større kjærligheten blir til klubben hvor vondere er det å oppleve det som skjer. Vi som klubb har gjort mye riktig de siste årene. Avslutningen med Pulis og ansettelsen av Mark Hughes var helt riktig timing, og Hughes lyktes fint de første årene ved å legge om spillestilen og vi presterte! Hans gode internasjonale kontakter og klubbens utvikling, spillestil og eiere gjorde sitt til at vi hentet flere spillere vi ikke hadde vært i nærheten av tidligere. Alt så lyst ut og fremtiden så lyst ut. SÅ, skifter vi spillestil, bommer med spillerkjøp, lite fungerer og VI HAR HATT EN SAMMENHENGENDE DOWN PERIODE PÅ 2 ÅR!!!! Hughes fremstår som en sta, komplett udugelig manager! Han tviholder på spillere fullstendig ute av form, setter opp et 3-5-2 system som vi IKKE har spillere til, foretar uforståelige bytter underveis i kamper og virker fullstendig ute av stand til å reagere. I tillegg så prøver han å "drepe" karrieren til vår mest talentfulle, unge "local lad". Edwards starter bortekampene mot Manchester City og Tottenham men er ikke på benken engang når vi møter Swansea hjemme! Forstå det den som kan.
Kan vi så håpe på noe mot høytsvevende Burnley, sesongens overrakelseslag? Mange supportere har nå kommet så langt i ønske om å bli kvitt Hughes at de tar tap mot Burnley og West Ham på lørdag for å "sikre" seg at han forsvinner. Jeg håper på seier, for det viktigste av alt er å holde plassen i PL. Men, da må han la Fletcher, Wimmer og Pieters slippe å møte Burnley. Kunne nevnt en 6-7 spillere til, men så stor er ikke stallen vår. Mitt håp er dette laget i en 4-2-3-1 formasjon;

Butland

Edwards
Shawx
Zouma
Tymon

Allen
Cameron

Maxim
Shaqiri
Jese

Diouf
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Før Burnley-Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 11 Des 2017, 15:30

Svein Nilsen skrev:Da er det på'n igjen, sannsynligvis med samme manager og samme spillere....... Bare å brette opp ermene, eller? Jeg har vært Stoke supporter i snart 50 år, relativ tålmodig. Jo større kjærligheten blir til klubben hvor vondere er det å oppleve det som skjer. Vi som klubb har gjort mye riktig de siste årene. Avslutningen med Pulis og ansettelsen av Mark Hughes var helt riktig timing, og Hughes lyktes fint de første årene ved å legge om spillestilen og vi presterte! Hans gode internasjonale kontakter og klubbens utvikling, spillestil og eiere gjorde sitt til at vi hentet flere spillere vi ikke hadde vært i nærheten av tidligere. Alt så lyst ut og fremtiden så lyst ut. SÅ, skifter vi spillestil, bommer med spillerkjøp, lite fungerer og VI HAR HATT EN SAMMENHENGENDE DOWN PERIODE PÅ 2 ÅR!!!! Hughes fremstår som en sta, komplett udugelig manager! Han tviholder på spillere fullstendig ute av form, setter opp et 3-5-2 system som vi IKKE har spillere til, foretar uforståelige bytter underveis i kamper og virker fullstendig ute av stand til å reagere. I tillegg så prøver han å "drepe" karrieren til vår mest talentfulle, unge "local lad". Edwards starter bortekampene mot Manchester City og Tottenham men er ikke på benken engang når vi møter Swansea hjemme! Forstå det den som kan.
Kan vi så håpe på noe mot høytsvevende Burnley, sesongens overrakelseslag? Mange supportere har nå kommet så langt i ønske om å bli kvitt Hughes at de tar tap mot Burnley og West Ham på lørdag for å "sikre" seg at han forsvinner. Jeg håper på seier, for det viktigste av alt er å holde plassen i PL. Men, da må han la Fletcher, Wimmer og Pieters slippe å møte Burnley. Kunne nevnt en 6-7 spillere til, men så stor er ikke stallen vår. Mitt håp er dette laget i en 4-2-3-1 formasjon;

Butland

Edwards
Shawx
Zouma
Tymon

Allen
Cameron

Maxim
Shaqiri
Jese

Diouf

Jeg kunne ikke ha vært mer enig i resonnementene dine, Svein, du treffer spikeren fullstendig på hodet :D

Også veldig enig i lagoppstillingen, hvis du her tenker Shaqiri fremskutt sentralt, og Maxim og Jese på kantene. Det eneste jeg tenker er om vi burde ha prøvd med to spisser, og om Berahino skulle ha fått en ny sjanse sammen med en spisspartner. Han har overhodet ikke fungert alene på topp, men kunne kanskje ha fungert bedre med en spisspartner ? For hvis Hughes nå har mistet troen på Berahino, har det heller ikke lenger noen hensikt å beholde han. :? Ulempen med et slikt valg er at Shaqiri trolig ville ha blitt satt på kant, og jeg mener han er langt bedre sentralt, og har vært vår beste spiller denne sesongen i sin mye friere rolle.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Før Burnley-Stoke

Innlegg bjørn123 » 11 Des 2017, 21:40

Ikke helt enig at Edwards bør spille enda en bortekamp. Bør vente til en noe lettere motstander hjemme. For meg virker han noe uferdig som spiller og kan også virke noe treg ( ingen enn meg hadde vært gladere om jeg tar feil ). Kanskje Cameron bør få prøve seg på høyre back plassen.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Før Burnley-Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 12 Des 2017, 12:36

bjørn123 skrev:Ikke helt enig at Edwards bør spille enda en bortekamp. Bør vente til en noe lettere motstander hjemme. For meg virker han noe uferdig som spiller og kan også virke noe treg ( ingen enn meg hadde vært gladere om jeg tar feil ). Kanskje Cameron bør få prøve seg på høyre back plassen.


Hvis klovnen fra Wales fortsatt er vår manager så spiller nok ikke unge Edwards før vi skal til Old Tafford i januar! Jeg vil jo heller ikke ha Edwards fra start, men vi har fryktelig dårlige alternativ. Cameron ville vært det, men noen må jo erstatte en veldig formsvak Fletcher sentralt defensivt og Affelay er ikke den typen.
Så forøvrig at Muniese ikke spilte eller var på benken for Girona i går kveld. Skadet, karantene, eller på vei tilbake til Stoke? Jeg mener at Muniesa kunne kledd venstekant rollen som Pieters ikke behersker.
Laguttaket i kveld blir enda mer spennende enn vanlig, det varsles om endringer, men i hvilken form? Og tar Hughes til vettet ang formasjon? Lykke til alle Stokies, kun 3 poeng som gjelder i dag, selv om Coates nok aksepterer et poeng, dessverre!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47


Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 29 gjester

cron