Crystal Palace vs Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Crystal Palace vs Stoke City

Innlegg Lilledino » 25 Nov 2017, 18:59

Vi klarte ikke en gang uavgjort !!! Fy faen !!!!

NÅ MÅ NOE DRASTISK SKJE !!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Crystal Palace vs Stoke City

Innlegg gunny » 25 Nov 2017, 19:00

Vi kommer oss ikkje ut av nedrykksgjengen med dette her. Fletcher og Allen hadde utallige balltap i dag som gjør at vi må rygge gang på gang. Og Allen dekker opp Benteke på corner når vi er på overtid!! Nei, dette ser ikkje bra ut i det heile tatt.
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Crystal Palace vs Stoke City

Innlegg mfkpotter » 25 Nov 2017, 19:04

Jeg håper ikke dette tapet kommer som en overraskelse på noen.. Jeg gjentar meg selv, men dette laget har stinket i 2 år. Jeg sa det for en stund siden, men laget har ikke vært dårligere siden det første året i PL. Hvis ledelsen ikke sparker Hughes på hue og ræva ut, så greit nok. Men da kan Coates selge klubben når den er i championship.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Crystal Palace vs Stoke City

Innlegg ToGra » 25 Nov 2017, 19:07

Dårligste poengfangst for Stoke i PL etter 13 kamper - tangering av 2013-14 sesongen. Beste har vært 19 poeng så langt (2009-10 og 2015-16)
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

Re: Crystal Palace vs Stoke City

Innlegg Svein Nilsen » 25 Nov 2017, 19:50

Palace er et dårlig fotballag og spilte sannsynligvis en av sine svakeste kamper i år!!! Enda klarer vi å tape! Dette er så ræva at det nesten er komisk, vi gjør så mange taktiske feil at det er helt utrolig. Hvis Pieters og Fletcher starter mot Liverpool til uka.......natta!! Vi spiller et system som vi ikke behersker og ikke har spillere til. Noen må jo snart fortelle Mark Hughes at han (heller) ikke holder nivået.
Artig på TV2 grafikken i dag da Watfords målscorer Will Hughes ble byttet ut...."Hughes ut...."
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Crystal Palace vs Stoke City

Innlegg onside » 25 Nov 2017, 20:54

Grant 6 - Kunne vel ikke tatt noen av målene da de var veldig kloss på. En feberredning, og ellers solide framstill og utkast.
Zouma 5 - På det jevne, bryter noen fremspill, solid på cornere, men hvorfor skrive i Aftenposten hvor du skal spille ballen hver gang Zouma?
Shawcross 4 - Skulle scoret!, blir med på løpeturer han ikke skulle blitt med på , men bryter også mye i dag, rufsete ledelse der bak.
Wimmer 5 - Defensivt godkjent, stiller kanskje spørsmål ved siste scoring til CP. Noe lurvete fremspill, men hever seg etter forrige kamp.
Diouf 4 Sjelden svak kamp. Dårlig i mottak, kommer ikke forbi en eneste gang. En dårlig dag.
Pieters 2 - Mannen med skjegget, farten,tilslaget og hår på kassa - banens dårligste. Ingen bra innlegg, ingen taklinger, ball-watcher på 1-1 og 1-2 og feilplassert i tillegg. Bryter et par pasninger....
Fletcher 3 - Seigt hele veien i dag, armene går hurtig, mens beina har sirup. Alle kan vel jogge og slå tvesoverpasninger. PL begynner å blir for rask for deg.
Allen 5 - Grei kamp hvor kan gjenvinner noen ganger, mens han taper også enkle baller, på det jevne.
Shaqiri 7 -Kongen av banen på det tapende laget, han liker det ikke, litt for forutsigbart det han gjør, men Maradona-scoring holder til MOM.
Super Mouting 6 - Vandrer bra, vanskelig for motstanderen, og igjen den eneste som kan holde ball med 3 motstandere rundt seg, vinner ikke alle dueller i dag, men godkjent kamp.
Sobhi 4 - Synker litt etter en bra kamp forrige uke. Har fart til å gå forbi en mann men ikke to, da stopper det opp, og det gjorde det i dag også.

Crouch 3 - Ikke lett å komme inn og forvente scoring hver helg....
Jese 4 - Får 15 minutter hvor vi burde tatt grepet og vunnet kampen, men vi taper....
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Crystal Palace vs Stoke City

Innlegg Svein Nilsen » 25 Nov 2017, 21:13

onside skrev:Grant 6 - Kunne vel ikke tatt noen av målene da de var veldig kloss på. En feberredning, og ellers solide framstill og utkast.
Zouma 5 - På det jevne, bryter noen fremspill, solid på cornere, men hvorfor skrive i Aftenposten hvor du skal spille ballen hver gang Zouma?
Shawcross 4 - Skulle scoret!, blir med på løpeturer han ikke skulle blitt med på , men bryter også mye i dag, rufsete ledelse der bak.
Wimmer 5 - Defensivt godkjent, stiller kanskje spørsmål ved siste scoring til CP. Noe lurvete fremspill, men hever seg etter forrige kamp.
Diouf 4 Sjelden svak kamp. Dårlig i mottak, kommer ikke forbi en eneste gang. En dårlig dag.
Pieters 2 - Mannen med skjegget, farten,tilslaget og hår på kassa - banens dårligste. Ingen bra innlegg, ingen taklinger, ball-watcher på 1-1 og 1-2 og feilplassert i tillegg. Bryter et par pasninger....
Fletcher 3 - Seigt hele veien i dag, armene går hurtig, mens beina har sirup. Alle kan vel jogge og slå tvesoverpasninger. PL begynner å blir for rask for deg.
Allen 5 - Grei kamp hvor kan gjenvinner noen ganger, mens han taper også enkle baller, på det jevne.
Shaqiri 7 -Kongen av banen på det tapende laget, han liker det ikke, litt for forutsigbart det han gjør, men Maradona-scoring holder til MOM.
Super Mouting 6 - Vandrer bra, vanskelig for motstanderen, og igjen den eneste som kan holde ball med 3 motstandere rundt seg, vinner ikke alle dueller i dag, men godkjent kamp.
Sobhi 4 - Synker litt etter en bra kamp forrige uke. Har fart til å gå forbi en mann men ikke to, da stopper det opp, og det gjorde det i dag også.

Crouch 3 - Ikke lett å komme inn og forvente scoring hver helg....
Jese 4 - Får 15 minutter hvor vi burde tatt grepet og vunnet kampen, men vi taper....


Bra oppsummering, enig i de fleste betraktninger!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Crystal Palace vs Stoke City

Innlegg Torstein Norevik » 25 Nov 2017, 23:38

Først av alt, når jeg ser enkelte langt på vei dømmer oss ned i Championship, etter 13 kamper... vi er faktisk like nærme 9. plassen som nedrykksstreken. Bare for å sett ting litt i perspektiv ... 8-) Det betyr ikke at jeg er fornøyd med tingenes tilstand.

Jeg er like skuffet som alle andre over dagens tap. og det vi har prestert det siste halvannet året. Crystal Palace var svake, og gjorde mange feil, og det er nok ikke tilfeldig at de ligger der de ligger, selv om de har noen gode enkeltspillere. Vi var bedre, og vi skulle ha vunnet, og det er ikke første gangen denne sesongen at jeg sitter med den følelsen etter en kamp vi har tapt.

Jeg mener det er på høy tid at Hughes revurderer spillesystemet sitt. Systemet med tre sentralt bak og to vingbacker fungerer ikke. Ikke fordi det er noe galt med systemet i seg selv, andre lag benytter eller har benyttet dette systemet med suksess. Problemet er at vi ikke har godt nok spillermateriell til å kunne utnytte et slikt system. Ving-backene er veldig viktige her, og vi har en ving-back (Pieters) som trolig er lagets svakeste spiller og en ving-back (Diouf) som egentlig er spiss. Da er det ikke så rart at det ikke funker.

Vi blir også veldig sårbare bakover, fordi systemet kan gi store rom hvis vi står for høyt, og det synest jeg vi gjør titt og ofte. Spesielt skjer dette siden stopperne våre, kanskje med unntak av Zouma, mangler fart. Vi er, sammen med West Ham, det laget i Premier League, som har sluppet inn flest mål. På den annen side er det kun åtte lag som har scoret mer enn oss. Det viser hvor problemet i all hovedsak ligger denne sesongen, vi slipper inn for mange mål, og jeg tror mye av dette kan tilskrives systemet vi spiller.

Det er også grunn til å sette et meget stort spørsmålstegn ved signeringene til Hughes den senere tid. Flere spillere er kjøpt eller lånt inn til betydelige beløp. Imbula, kjøpt for ca 18m pund, er ute i kulden og ute på lån etter bare å ha spilt rundt 30 kamper etter rekordsigneringen. Berahino, kjøpt for 12m pund, har ikke imponert etter overgangen og er idag ikke engang på benken. Wimmer ble kjøpt for 18m pund, men har heller ikke imponert. Er han egentlig noe bedre enn Martins Indi, som vi kjøpte for 7m pund ? Lånet av Jese var nok heller ikke billig, og han har nesten ikke spilt. Riktig nok vet vi at han har mye å stri med på hjemmefronten, som nok kan forklare noe. Men noen suksess har han uansett ikke vært så langt.

Som jeg indikerte innledningsvis er jeg likevel ikke blant de som mener vi er på fullt fart mot Championship. Men den begeistringen jeg hadde for Hughes etter de første to-tre sesongene, den er meget sterkt svekket. Han har ikke greidd å følge opp, og ser ikke lenger ut som rett mann til å ta oss videre. Han har et lag som underpresterer kraftig, ut fra hva man kunne forvente med tanke på spillermaterialet. Og han har brukt masse penger på spillere som ikke har slått til. Når vi også legger til at han gjør mange taktiske disposisjoner som - sett utenfra - fremstår merkelige, er det kanskje ikke så rart at Hughes´stjerne, både hos meg og hos mange andre, er sterkt dalende. :?

Og håpet om at vi skulle kapre mange poeng i de fem kampene etter Man.C kampen, det håpet brast. Kampene mot Bournemouth, Watford, Leicester, Brighton og Crystal Palace gav oss 5 poeng av 15 mulige. Vi burde hatt minst det doble.

Nå venter Liverpool og Tottenham i to av de neste tre kampene. Det lukter ikke mange poeng der heller.

Men Pulis tilbake ? Nei takk, det ville ha vært å gå baklengs inn i fremtiden... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 27 gjester

cron