Brighton & Hove - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Brighton & Hove - Stoke

Innlegg JonC » 20 Nov 2017, 23:49

Litt av en type denne Schelotto 21 på Brighton...jeses christ..
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Brighton & Hove - Stoke

Innlegg JonC » 20 Nov 2017, 23:51

Det går mot poengdeling. 2-2 slutt :cry: :roll:
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Brighton & Hove - Stoke

Innlegg bjørn123 » 20 Nov 2017, 23:52

Jaja 1 poeng er da noe
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Brighton & Hove - Stoke

Innlegg vegar56 » 20 Nov 2017, 23:55

Vi ledet to ganger, det er da noe....

Har ikke sett mer enn de 10 siste minuttene, vi var ikke nærmest 3 poeng i den perioden :(
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Brighton & Hove - Stoke

Innlegg Torleif » 21 Nov 2017, 00:00

Geit nok resultat. Litt skuffende at når vi leder, så legger vi oss mer og mer bakover og det gjelder uansett motstander og om det er hjemme eller borte. Men men vi er vel så "gode" som vi viste i dag.
Torleif
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 546
Registrert: 06 Aug 2010, 18:32
Bosted: Kopervik

Re: Brighton & Hove - Stoke

Innlegg mahoney » 21 Nov 2017, 00:02

Enkle mål i mot og to kjærkomne poeng tapt. Er noe kaotisk over forsvaret til tider og virker ikke helt samkjørt. Grant på det jevne. Kunne kanskje tatt et av de to, med litt flaks.. Uforståelig at Shaq ble tatt av når vi skulle lempe inn foran mål til Crouch. Choupo-Moting beste Stokie i dag. 3 kamper uten tap er positivt, men vi burde hatt 3 poeng idag...
mahoney
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 130
Registrert: 12 Aug 2010, 22:22

Re: Brighton & Hove - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 21 Nov 2017, 11:51

Greitt resultat borte mot et lag som har overrasket positivt etter opprykket fra Championship, og som nå har gått en rekke kamper uten tap. Vi var kanskje nærmest seieren, men helt fair med poengdeling.

Vi var heldige at vi ikke fikk straffe imot på tacklingen fra Shawcross i første omgang, den var nokså klar etter mitt syn. Ellers en kamp på det jevne, der jeg kanskje synest at Grant i et heldig øyeblikk kunne hatt begge målene, uten at noen av de kan betegnes som keepertabber, ettersom de kom kjapt og fra kort hold.

Jeg er litt skeptisk til tre sentralt bak og to ving-backer. Dels fordi ving-backene er veldig viktige i en slik formasjon, og hverken Diouf eller Pieters egentlig er ving-backer. Innleggene til Pieters holder rett og slett ikke mål, han treffer på ett av ti. Dernest synest jeg at både de tre sentralt bak, og vingbackene, har en tendens til å ligge litt høyt, slik at det blir store rom for kontringer. Det har vi blitt straffet for før, og det holdt vi på å bli straffet for ved flere anledninger i går. Selv om formasjonen er spennende, så er det noe mer trygt og robust over en firebacks-linje.

Det jeg imidlertid undret meg mest over i hele kampen, var Hughes' avgjørelse om å ta ut Shaqiri da Crouch kom innpå. Shaqiri var arkitekten bak det meste vi foretok oss fremover, og den som regisserte vårt offensive spill. Komplett uforståelig i mitt hode at han ble tatt av, da han - etter mitt syn - var en av våre aller beste spillere. Det synest forøvrig som han selv heller ikke forstod så mye av dette, og ristet på hodet da han gikk av.

Ellers ingen som utmerket seg veldig, slik jeg så kampen. Kanskje litt skuffet over Sobhi, som prøver seg, men ofte gjør litt feil valg og kjører seg fast og mister ballen der han burde ha spilt ballen før. Jeg synest han virket mer farlig den første tiden etter at han kom til klubben, enn det han har vist frem de siste kampene. Men bevares, han er ung og har spilt lite, så gutten må få tid.

Nå bør det bli tre poeng i neste match mot Crystal Palace. Vel og bra at vi ikke taper, men som Chairman Runar også var inne på i sin omtale om kampen på vår hovedside, uavgjort gir i lengden ikke mange poeng.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Brighton & Hove - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 21 Nov 2017, 14:37

Torstein Norevik skrev:Greitt resultat borte mot et lag som har overrasket positivt etter opprykket fra Championship, og som nå har gått en rekke kamper uten tap. Vi var kanskje nærmest seieren, men helt fair med poengdeling.

Vi var heldige at vi ikke fikk straffe imot på tacklingen fra Shawcross i første omgang, den var nokså klar etter mitt syn. Ellers en kamp på det jevne, der jeg kanskje synest at Grant i et heldig øyeblikk kunne hatt begge målene, uten at noen av de kan betegnes som keepertabber, ettersom de kom kjapt og fra kort hold.

Jeg er litt skeptisk til tre sentralt bak og to ving-backer. Dels fordi ving-backene er veldig viktige i en slik formasjon, og hverken Diouf eller Pieters egentlig er ving-backer. Innleggene til Pieters holder rett og slett ikke mål, han treffer på ett av ti. Dernest synest jeg at både de tre sentralt bak, og vingbackene, har en tendens til å ligge litt høyt, slik at det blir store rom for kontringer. Det har vi blitt straffet for før, og det holdt vi på å bli straffet for ved flere anledninger i går. Selv om formasjonen er spennende, så er det noe mer trygt og robust over en firebacks-linje.

Det jeg imidlertid undret meg mest over i hele kampen, var Hughes' avgjørelse om å ta ut Shaqiri da Crouch kom innpå. Shaqiri var arkitekten bak det meste vi foretok oss fremover, og den som regisserte vårt offensive spill. Komplett uforståelig i mitt hode at han ble tatt av, da han - etter mitt syn - var en av våre aller beste spillere. Det synest forøvrig som han selv heller ikke forstod så mye av dette, og ristet på hodet da han gikk av.

Ellers ingen som utmerket seg veldig, slik jeg så kampen. Kanskje litt skuffet over Sobhi, som prøver seg, men ofte gjør litt feil valg og kjører seg fast og mister ballen der han burde ha spilt ballen før. Jeg synest han virket mer farlig den første tiden etter at han kom til klubben, enn det han har vist frem de siste kampene. Men bevares, han er ung og har spilt lite, så gutten må få tid.

Nå bør det bli tre poeng i neste match mot Crystal Palace. Vel og bra at vi ikke taper, men som Chairman Runar også var inne på i sin omtale om kampen på vår hovedside, uavgjort gir i lengden ikke mange poeng.


1 poeng borte er vanligvis ok, i går var det 2 poeng for lite! Hvorfor må det gå så himla seint fremover med oss, det virker som alle har sirup i støvla. Ser vi på Brighton og spesielt Leicester ser vi hvor hurtig de spiller ballen fremover. Vi kan vel se på alle lag vi har møtt i år, vi har den trææægeste spillestilen. Det er trist å se Shaq få ballen på midtbanen, ser fremover etter bevegelse og medspillere, finner ingen av delene og slår en støttepasning til Fletcher som surrer bort ballen. På tide å få opp farta gutta!
Ellers så fungerer vel 3-backs linja i beste fall sånn passe. Ingen god struktur bak der og vi er helt avhengige av to vingbacker som kan spille......vingback! det har vi ikke. Diouf er spiss, ferdig snakka! Pieters har europas dårligste innleggsfot, og da har jeg sjekket norsk 7. divisjon også. At du mener han treffer på en av ti er en overdrivelse Torstein, det gjør han ikke! At vårt taktiske geni på benken bytter ut han som kan slå opp ballen til Crouch med .......Crouch! Uff, skuffet etter kampen i går, og frykter det verste på lørdag - men håper og tror det beste! Come on you mighty, mighty Potters!!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Brighton & Hove - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 21 Nov 2017, 15:53

Svein Nilsen skrev:
Torstein Norevik skrev:Greitt resultat borte mot et lag som har overrasket positivt etter opprykket fra Championship, og som nå har gått en rekke kamper uten tap. Vi var kanskje nærmest seieren, men helt fair med poengdeling.

Vi var heldige at vi ikke fikk straffe imot på tacklingen fra Shawcross i første omgang, den var nokså klar etter mitt syn. Ellers en kamp på det jevne, der jeg kanskje synest at Grant i et heldig øyeblikk kunne hatt begge målene, uten at noen av de kan betegnes som keepertabber, ettersom de kom kjapt og fra kort hold.

Jeg er litt skeptisk til tre sentralt bak og to ving-backer. Dels fordi ving-backene er veldig viktige i en slik formasjon, og hverken Diouf eller Pieters egentlig er ving-backer. Innleggene til Pieters holder rett og slett ikke mål, han treffer på ett av ti. Dernest synest jeg at både de tre sentralt bak, og vingbackene, har en tendens til å ligge litt høyt, slik at det blir store rom for kontringer. Det har vi blitt straffet for før, og det holdt vi på å bli straffet for ved flere anledninger i går. Selv om formasjonen er spennende, så er det noe mer trygt og robust over en firebacks-linje.

Det jeg imidlertid undret meg mest over i hele kampen, var Hughes' avgjørelse om å ta ut Shaqiri da Crouch kom innpå. Shaqiri var arkitekten bak det meste vi foretok oss fremover, og den som regisserte vårt offensive spill. Komplett uforståelig i mitt hode at han ble tatt av, da han - etter mitt syn - var en av våre aller beste spillere. Det synest forøvrig som han selv heller ikke forstod så mye av dette, og ristet på hodet da han gikk av.

Ellers ingen som utmerket seg veldig, slik jeg så kampen. Kanskje litt skuffet over Sobhi, som prøver seg, men ofte gjør litt feil valg og kjører seg fast og mister ballen der han burde ha spilt ballen før. Jeg synest han virket mer farlig den første tiden etter at han kom til klubben, enn det han har vist frem de siste kampene. Men bevares, han er ung og har spilt lite, så gutten må få tid.

Nå bør det bli tre poeng i neste match mot Crystal Palace. Vel og bra at vi ikke taper, men som Chairman Runar også var inne på i sin omtale om kampen på vår hovedside, uavgjort gir i lengden ikke mange poeng.


Pieters har europas dårligste innleggsfot, og da har jeg sjekket norsk 7. divisjon også. At du mener han treffer på en av ti er en overdrivelse Torstein, det gjør han ikke!

Helt sant, Svein, jeg prøvde bare å være litt hyggelig mot Pieters... :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Brighton & Hove - Stoke

Innlegg mfkpotter » 21 Nov 2017, 17:58

Det er jo bare trist å se dette Stoke laget, og det har det vært i snart 2 år. At eier av klubben og øvrige sjefer bare sitter og ser på, er for meg helt utrolig. Mark Hughes har sett over lang tid at laget ikke fungerer, og i et siste desperat forsøk prøver han ut en 3-4-3 formasjon. Det er jo helt åpenbart at dette ikke fungerer, forsvarsspillet er under enhver kritikk, og det å se på at Pieters har klippekort på venstre kant, er bare trist. Stokes raskeste og mest målfarlige spiss blir plassert i en ukjent ving back rolle i stedet for å spille der han burde, nemlig som spiss. Laget har etter mitt skjønn ikke vært dårligere enn det første året i PL, og takk og pris for at laget har begynt å score på corner( er vel 7 mål så langt), ellers så hadde det vært helt håpløst.Laget har karret til seg 3 seire, og alle har vært av det heldige slaget.

Tar du med at de seneste signeringene ikke har slått til og stort sett sitter mest på benken, så kan jeg ikke begripe at Mark Hughes får lov til å fortsette. Jeg er bekymret for fortsettelsen, og tafattheten som ledelsen besitter.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

cron