Stoke - ManU

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - ManU

Innlegg vegar56 » 09 Sep 2017, 21:00

onside skrev:Butland 7 Ikke for mye å ta, men gode inngripen da det gjaldt.... nesten på 1-2

Men dummet seg litt ut på 1-1 :(

Bra kamp, ikke vanskelig å kåre kampens beste. Tenk å få han gratis :!: :?: :!:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Stoke - ManU

Innlegg Lilledino » 09 Sep 2017, 21:11

JonC skrev:Slutt, 2-2. Ikke ofte jeg har full pott i konken :D


Vel fortjent, skal prøve å få ut en liste, UTEN feil, i morgen
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - ManU

Innlegg Lilledino » 09 Sep 2017, 21:38

Jeg synes dette faktisk ikke ser så gærnt ut jeg folkens !

Mål scores av nye signeringer, vi er bra tette bak og laget sitter
Mål nr 2 mot oss skal Allen ta på sin kappe. idiotisk dribling og balltap, men så gidder han ikke kjempe etter, men bare står ved midstreken og vimser...

Hør her da, vi har tatt 3 poeng mot to av de antatt store ! WBA bort er alltid vanskelig og Everton var uheldig med mål mot oss i det 46 minutt.

16 sept skal vi til Newcastle, og her bør 3 poeng, være klart målet... 1 poeng minimum !
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - ManU

Innlegg Torstein Norevik » 09 Sep 2017, 23:26

Ny bra kamp fra Stoke, og ikke ufortjent at vi tar ett poeng. Selv om Man.U har ballen mest skaper de ikke mer sjanser enn oss, og da synest jeg uavgjort er et greitt resultat. Moro også at vi er første lag som tar poeng fra Man.U denne sesongen, og også de første som scorer på de, ikke bare èn gang, men to !

God innsats fra samtlige, og fem poeng etter fire vanskelige kamper er godt i overkant av hva jeg hadde turt å håpe på.

Det virker som formasjonen vi spiller nå passer oss veldig godt med de spillerne vi nå har, spesielt etter at vi har hentet inn Zouma og Wimmer + Indi permanent. Svakheten er ving-backene, for dessverre synest jeg at hverken Diouf eller Pieters er gode nok i de posisjonene, og det er viktige posisjoner med den formasjonen vi spiller.

Kanskje tid for å prøve unge Tymon på venstre-sida i stedet for Pieters ? Han har vært frisk når han har prøvd seg, og kan nok bli veldig bra med litt mer rutine. Og hva med Ramadan Sobhi på høyre i stedet for Diouf ? Løpssterk, bra fart, og bedre teknikk og mer pasningssikker enn Diouf.

Choupo-Moting har vært frisk i de andre kampene, og veldig god i dag også, ikke bare fordi han scoret to men han viste mye bra ellers også. Synest faktisk han har vært bedre enn Jese, selv om sistnevnte er regnet som en større stjerne. Jese var veldig god mot Arsenal, usynlig mot WBA og ikke veldig god i dag heller, selv om han i små glimt viser storhet. Men jeg både håper og tror at han vil bli bedre og bedre utover i sesongen, og kan nok fortsatt bli en veldig nyttig spiller for oss.

Alt i alt veldig oppløftende takter, og jeg synest Shaqiri ser ut til å gå mot sin beste sesong i Stoke-trøya. Han trives åpenbart bedre i en friere rolle mer sentralt enn ute på høyre kant, der han ble mindre involvert.

Veldig mye å glede seg over i sesongåpningen...may it continue... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke - ManU

Innlegg StokeCity98 » 10 Sep 2017, 17:24

Kevin Wimmer var svært god mot ManU, med et unntak. Veldig merkelig involvering på 1-2 målet da han slipper Lukaku og støter halvveis opp i ballfører, allerede da BMI og Fletcher er tett i situasjonen. Mål kommer ofte ved flere feil etter hverandre og her er det både svakt av Allen (som mister ballen) og Wimmer. Ellers svært solid der bak!!
StokeCity98
Newbie
 
Innlegg: 3
Registrert: 04 Nov 2016, 13:47
Bosted: Trondheim

Re: Stoke - ManU

Innlegg onside » 10 Sep 2017, 19:08

StokeCity98 skrev:Kevin Wimmer var svært god mot ManU, med et unntak. Veldig merkelig involvering på 1-2 målet da han slipper Lukaku og støter halvveis opp i ballfører, allerede da BMI og Fletcher er tett i situasjonen. Mål kommer ofte ved flere feil etter hverandre og her er det både svakt av Allen (som mister ballen) og Wimmer. Ellers svært solid der bak!!


Her er situasjonen: http://www.tv2.no/v/1229624/
Her hadde vi (Stoke) mange muligheter til å gjøre ting annerledes:
1. Jesè fører ballen for lenge uten at noen medspillere kjønner hvor han skal? (Kunne klarert)
2. Allen får blodtrykksfall og holder på å besvime når han mottar ballen.... for deretter å tape ballen..... (kunne vært litt mer aktiv der ja)
3. Vi er tilsynelatende i balanse etter dette balltapet, men så skjer det: Fletcher blir passiv og prøver skjerme av Mkhitaryan, men blir alt for sein (Fletcher kunne vært mer proaktiv der)
4. Zouma holder litt igjen på høyre for å dekke eventuelle Darmian..... (Zouma passiv)
5. Bruno følger Lukaku (hans mann) inn i senter, så... (Brunos mann - skulle fulgt han hele veien)
6. Overtar? Wimmer(Lukaku) i ett hundredels sekund før begge støter ut på Mkhitaryan (Wimmer burde fulgt Lukaku????? eller skulle Bruno fulgt SIN mann?)
7. så har Lukaku sneket seg bak 3.ern' og har fri bane mot mål, mens Pieters har 100% kontroll på offside-linja, og rekker opp handa for offside når (Pieters - skulle tatt et lite steg til høyre for ikke å gjøre linjemannen usikker)
8 . Mkhitaryan slår pasningen til Lukaku'
9- Og her mener faktisk jeg at Lukaku er OFFSIDE... se og døm selv.
10. Butland gjør alt han kan for å hindre scoring, men får ikke hjelp på returen engang.....

Noen mener Josè er skyld i målet, andre Allen, atter andre Pieters mens nå altså Wimmer.
Jeg mener dommeren ;)
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 23 gjester

cron