West Ham - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: West Ham - Stoke

Innlegg Oddvin » 05 Mar 2011, 19:01

Vi ligger i øyebøikket på 12. plass og bare 4 poeng ned til nedrykksonen. Alle lagene der har kamper til gode på oss, så dette kan bli meir spennede en vi ønsker.
I perioder i dag spiller vi brukbart dog uten at vi er særlig farlige forran mål. Det er ein del spillere som ikkje er i form (ikkje gode nok) og bør benkes nå. Spørsmålet er om vi har et lag som kan spille oss ut av sumpa vi er på vei til å havne i.
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Re: West Ham - Stoke

Innlegg potterhead » 05 Mar 2011, 19:05

Og hvorfor fortsette å pumpe inn høye baller i feltet når Hammers har full kontroll i lufta?[/quote]

Fordi vi ikke kan noe annet,desverre
potterhead
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 333
Registrert: 09 Aug 2010, 23:51

Re: West Ham - Stoke

Innlegg O2Stokie » 05 Mar 2011, 19:10

Vel, vel, vel... nok et bortetap. Vi spilte faktisk bra helt til WH's første mål. Shawcross brude tatt en touch, men lot være, så rota Wilson og Bego det til tilsammen, gedigen forsvarstabbe som involverte 3 Stoke-spillere. Mål nr. to er grei, bra av WH. 3. også. Vi falt helt sammen etter Wh's første mål, og spilte faktisk siste del av 1. omgang 4-5-1 mens vi lå under 0-2!!!!
Vanskelig å sette fingern på hva som skjer med laget vårt nå, men nå lukter det nedrykk helt hit opp til Molde.
Våre dårligste i dag var Delap og Shawcross, de to er helt ute av form, og bør ikke starte neste kamp. Værst er det med kapteinen vår som framstår fullstendig uten selvtillit. Det smitter....
Vet ikke helt hva vi kan gjøre annerledes, da vi ikke har innbyttere som er bedre enn de som starter.
Vi MÅ slå Newcastle og Wigan hjemme, gjør vi det så overlever vi, men hele laget er nå ute å kjører.
Og forresten: hva f... gjør Ethers ute på høyre kant? Og Fuller på venstre kant? Når ble Fuller en kantspiller?
Nei, nå må vi back-to-basic: få inn to BACK'ER, Wilko og Collins/ Higgy. Og spill slik vi gjorde før jul!
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: West Ham - Stoke

Innlegg JonC » 05 Mar 2011, 20:17

mfkpotter skrev:Dette var ikke overraskende i det hele tatt, hadde for store forhåpninger med 3-1 tipset.
Er ganske sikker på at Tony Pulis søndag 6 mars ikke lenger er manager for Stoke City.
Du kan velge å sparke han nå Mr Coates, eller spille i the championship neste sesong.

At det er mulig å svekke laget etter transfer deadline, når alle andre bånnlag styrket seg.
Pulis er inne i et realt blindspor og må sparkes i kveld.

Jeg tror aldri Coates (må vel ha styret med seg) sparker Pulis. Jeg er også kommet så langt at jeg håper på noe nytt, men det skjer ingenting før Tony Pulis leverer inn oppsigelse av egen fri vilje. Erstatteren er uansett i det blå, men Martin O'Neill er min favoritt uansett de haugevis med £££ han brukte i AVilla.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: West Ham - Stoke

Innlegg Morten T. » 05 Mar 2011, 20:20

Fullstendig tragisk. Et helt fortjent tap.
Denne gjengen kan rett og slett ikke SPILLE fotball, så vårt eneste håp nå er enten reinspikka flaks eller at vi kjemper nok lag i senk til å overleve.
Vi skapte knapt en sjanse. Absolutt INGEN kreativitet. Ingen samhandling. Ingen guts. Ingen fremdrift.
De som bruker ordet "bra" om dette 90 minutter lange marerittet må ha poppa minimum 3 Norgesglass med antideprissiva eller trenger ett psykologi-team fra en spesialist-klinikk i Sveits for å få sjekka topplokket.
Dette var en varslet katastrofe, dessverre. West Ham var klart best og vi hadde absolutt INGENTING å sette i mot.

Bare Huth får godkjent av meg i dag.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: West Ham - Stoke

Innlegg Morten T. » 05 Mar 2011, 20:27

bejori skrev:Sky sammenlignet Scott Parker og Rory Delap etter 1. omgang. Parker hadde 28 pasninger som traff medspiller, Delap 7.

Det er vel selve kjernen av problemet? Det værste er at de andre gutta på laget bare har en marginalt høyere treffprosent.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: West Ham - Stoke

Innlegg Morten T. » 05 Mar 2011, 20:29

potterhead skrev:Og hvorfor fortsette å pumpe inn høye baller i feltet når Hammers har full kontroll i lufta?


Fordi vi ikke kan noe annet,desverre[/quote]
100% korrekt obsevasjon, potterhead.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: West Ham - Stoke

Innlegg Morten T. » 05 Mar 2011, 20:59

Skrivefeil i overskriften?:
http://www.stokecityfc.com/page/NewsDet ... 59,00.html

Burde vel ha stått "ANOTHER" og ikke bare "A"...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: West Ham - Stoke

Innlegg Knut Ole » 05 Mar 2011, 23:27

Selvfølgelig fryktelig skuffa. Veldig! Da tenker jeg prestasjon og (manglende) kvalitet. At vi taper for gode high-flying WH var i mitt skjønn kalkulert. De er, sammenlignet en-til-en spiller/posisjon, besatt med bedre kvalitative spillere enn oss i ca. 8-9 posisjoner. Unntak Bego (dog ikke i dag) og Huth. WH bemannet som i dag og i medgang som nå er veldig mye bedre enn dagens liga-plassering.
Bortsett fra Ok første 15-20 min og enkelte deler av 2.omg (men da hadde vel WH lagt om til et lavere gir) er vi små og grå i dag igjen. En av de få som forsiktig kan nevnes i dag synes jeg er Whelan, men sammenlignet med kollega Parker rekker han ikke til knærne - jfr. bl.a. duellen/forarbeidet til 0-3. Klasseforskjell :cry:
Dette var nitrist vorspeil til cup-festen og jeg frykter for en kjip sorti om en uke. Bare håper jeg tar feil og at spillerne kjemper på en mye mer energisk måte med et carzy hjemmepublikum i ryggen på festningen vår, og at nøkkelspillere finner formen og får tilbake trua. Det behøver vi ikke bare den matchen, men også i nøkkelkampene mot Newcaste, Wolves og Wigan.
Sist endret av Knut Ole den 06 Mar 2011, 16:31, endret 2 ganger.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: West Ham - Stoke

Innlegg Foffern » 05 Mar 2011, 23:51

På grunn av stengt undergrunn i begge banene opp til Upton Park, rakk jeg akkurat fram til stadion i pausen, og var deretter vitne til Stokes første tremålstap denne sesongen. Tøff dag for alle Stokies... La merke til kun et par gamle gubber som tok på smilebåndet mens de pratet om hvor elendig Stoke var; de har nok vært med på litt av hvert og vet hvordan det er å være Stoke-supporter i lengden. Opp og ned med Stoke - men mest ned..

Var ikke mye å skryte av i dag, og det er en grusom trend vi er inne i. Alt er feil for øyeblikket! Ingenting fungerer! Det virker ikke som vi har noen form for plan ute på banen, og alt baserer seg på flaks og at ballen forhåpentligvis lumper til en medspiller. Kan trøste oss med at det kun kan bli bedre! Bego får på, tross av den horrible tabben, godkjent i dag. Han virker å kunne riste av seg slike blemmer, og virket solid og sikker i mange innvolveringer.

Det føles på mange måte absurd å være så langt nede og deppa når vi ligger på 12. i PREMIER LEAGUE (og ikke Lague 1) og kvartfinale i FA-CUP (og ikke i Johnstones Paint Trophy), men vi er i en farlig dårlig kurve, og spiller ikke bra fotball i dete hele tatt om dagen.
Sist endret av Foffern den 06 Mar 2011, 00:58, endret 1 gang
Foffern
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 43
Registrert: 06 Aug 2010, 23:29

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 166 gjester

cron