Jeg synest - dessverre - at Hughes er blitt mer og mer lik sin forgjenger. Den friskheten, den offensive holdningen og de ambisjonene han kom til klubben med synest å være blåst bort. Nå har han lagt seg på en veldig, veldig traust linje, og synes å ha mistet troen på sitt eget prosjekt. 36 år gamle Crouch starter i stedet for 12m-kjøpet Berahino. Muniesa, som har gjort det veldig bra de gangene han har fått prøvd seg, er ikke en gang på benken. Imbula, kjøpt for over 18m pund for ett år siden, det samme. Shaqiri skadet...igjen. Bony, innlånt for betydelige summer, får ikke spille. Bojan er borte.
I stedet støtter han seg igjen til veteranene Whelan, Crouch og Shawcross (som har vært svak store deler av sesongen), og med Walters på benken.
I mitt hode er Hughes i ferd med å ødelegge det han var i ferd med å bygge opp, og i ferd med å gå baklengs inn i fremtiden...
Okke som håper jeg på seier idag, med tre poeng mot et av PL´s svakeste lag i øyeblikket. Noe annet, på egen grunn, vil være fryktelig svakt...