Stoke City vs Middlesbrough

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Stoke City vs Middlesbrough

Innlegg JonC » 04 Mar 2017, 16:04

Stok tar i mot et lag i motgang fra nordøst i dagens kamp. La oss håpe de ikke har en bedre følelse etter dagens batalje. Stoke spiller med disse 11 fra start:

33 Grant
8 Johnson
17 Shawcross
15 Martins Indi
3 Pieters
20 Cameron
6 Whelan
32 Sobhi
4 Allen
10 Arnautovic
25 Crouch

Subs: 2 Bardsley, 9.Berahino, 14.Afellay, 16.Adam, 18.Diouf, 19.Walters, 24 Given
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Re: Stoke City vs Middlesbrough

Innlegg JonC » 04 Mar 2017, 16:07

2 endringer da fra stortapet i London. Johnson inn for Bardsley, og Cameron inn for Adam.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 04 Mar 2017, 16:14

Da er vel Johnson for Bardsley og Cameron for Adam eneste endringene fra Tottenham-kampen. Jeg liker Cameron, men hadde vel heller sett han erstatte Whelan enn Adam. Jeg hadde også veldig gjerne sett Muniesa sammen med Indi, eventuelt på venstre-back i stedet for Pieters.

Synest igjen at vår sentrale midtbane er for baktung, spesielt med tanke på at det er snakk om en hjemmekamp mot et av PL's svakeste lag i øyeblikket. Personlig ville jeg hatt Allen sentralt sammen med Imbula, og med Afellay i 10'er-rollen.

Nå kan jo dette gå bra likevel, m.t.p. relativt svak motstander, men jeg kunne nok ha ønsket meg en noe mer ambisiøs startoppstilling fra Sparky...
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 04 Mar 2017, 16:19

Er Shaq fortsatt skadet ?

Alt annet enn seier her er rævva..
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 04 Mar 2017, 16:31

Lilledino skrev:Er Shaq fortsatt skadet ?

Alt annet enn seier her er rævva..

Ja, Shaq er fortsatt skadet.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 04 Mar 2017, 16:33

Jeg synest - dessverre - at Hughes er blitt mer og mer lik sin forgjenger. Den friskheten, den offensive holdningen og de ambisjonene han kom til klubben med synest å være blåst bort. Nå har han lagt seg på en veldig, veldig traust linje, og synes å ha mistet troen på sitt eget prosjekt. 36 år gamle Crouch starter i stedet for 12m-kjøpet Berahino. Muniesa, som har gjort det veldig bra de gangene han har fått prøvd seg, er ikke en gang på benken. Imbula, kjøpt for over 18m pund for ett år siden, det samme. Shaqiri skadet...igjen. Bony, innlånt for betydelige summer, får ikke spille. Bojan er borte.

I stedet støtter han seg igjen til veteranene Whelan, Crouch og Shawcross (som har vært svak store deler av sesongen), og med Walters på benken.

I mitt hode er Hughes i ferd med å ødelegge det han var i ferd med å bygge opp, og i ferd med å gå baklengs inn i fremtiden... :?

Okke som håper jeg på seier idag, med tre poeng mot et av PL´s svakeste lag i øyeblikket. Noe annet, på egen grunn, vil være fryktelig svakt... :?
Sist endret av Torstein Norevik den 04 Mar 2017, 16:50, endret 3 ganger.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 04 Mar 2017, 16:33

Og i dag "velger" TV2 Leicester-Hull som tippekamp. Da faller jo supportervissvaset deres i grus for valg av kamp. :evil:
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 04 Mar 2017, 16:51

Torstein Norevik skrev:Jeg synest - dessverre - at Hughes er blitt mer og mer lik sin forgjenger. Den friskheten, den offensive holdningen og de ambisjonene han kom til klubben med synest å være blåst bort. Nå har han lagt seg på en veldig, veldig traust linje, og synes å ha mistet troen på sitt eget prosjekt. 36 år gamle Crouch starter i stedet for 12m-kjøpet Berahino. Muniesa, som har gjort det veldig bra de gangene han har fått prøvd seg, er ikke en gang på benken. Imbula, kjøpt for over 18m pund for ett år siden, det samme. Shaqiri skadet...igjen. Bony, innlånt for betydelige summer, får ikke spille. Bojan er borte.

I stedet støtter han seg igjen til veteranene Whelan, Crouch og Shawcross (som har vært svak store deler av sesongen), og med Walters på benken.

I mitt hode er Hughes i ferd med å ødelegge det han var i ferd med å bygge opp, og i ferd med å gå baklengs inn i fremtiden... :?

Okke som håper jeg på seier idag, med tre poeng mot et av PL´s svakeste lag i øyeblikket. Noe annet, på egen grunn, vil være fryktelig svakt... :?

Enig, og trist at ikke de "nye" får vist seg frem mer og får mer tid....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 04 Mar 2017, 16:56

Med Cameron tilbake etter skade er Imubula ikke engang i troppen. Skadet? Eller droppet av MH?
Hvis det siste alternativet er jeg svært kritisk mht foredling av fotballtalent.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 04 Mar 2017, 17:01

For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest