Stoke-WBA

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke-WBA

Innlegg rubensnielsen » 01 Mar 2011, 00:28

Eneste jeg fikk ut av denne kampen som var på den positive siden av skalaen må være at det var Delap som scoret.
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 183
Registrert: 06 Aug 2010, 17:34

Re: Stoke-WBA

Innlegg jørgen » 01 Mar 2011, 00:29

1 omgang var jo god, men de siste minuttene var horrible! dette burde ha vært tre poeng, men ender opp med å bli 1! 1 f***** poeng som ikke endrer en dritt! jeg er lei meg.......
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Stoke-WBA

Innlegg Knut Ole » 01 Mar 2011, 00:33

Men, det aller verste; vi elsker dette laget! Vi bør stille oss i køen hos psykologen alle sammen..............

He he :D
Burde sikkert ha gjort det for 15-20 år siden allerede, og kanskje blitt kurert
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke-WBA

Innlegg Morten T. » 01 Mar 2011, 00:38

rubensnielsen skrev:Eneste jeg fikk ut av denne kampen som var på den positive siden av skalaen må være at det var Delap som scoret.

:lol:
Det var bra, selv om det var utrolig dårlig forsvar av Dorrans og WBA ved den anledninga.
Jeg likte forøvrig Dorrans og mener han var banens beste. En slik type hadde vi trengt i Stoke..., nei forresten, han er nok litt for bra med ballen i beina, dessverre.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke-WBA

Innlegg rubensnielsen » 01 Mar 2011, 00:45

Morten T. skrev:Jeg likte forøvrig Dorrans og mener han var banens beste. En slik type hadde vi trengt i Stoke..., nei forresten, han er nok litt for bra med ballen i beina, dessverre.


Haha, ja! Eller hva med Vela? :lol:

En ting ikke jeg skjønner... er at Sinclair som spiller i Swansea i Championship og er toppscorer i ligaen, at vi ikke prøver å hente han. Han er lynhurtig, god med ballen i beina, god avslutter...
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 183
Registrert: 06 Aug 2010, 17:34

Re: Stoke-WBA

Innlegg -Tottal- » 01 Mar 2011, 00:49

Ovis skrev:Pulis falt nok en gang på sin egen idiotiske defansive dummhet. Det er jo bare så talentløst å gi bort poengene på denne måten. Det var jo en soleklar offside på utligningen og helt dustete av linjemannen, men dette får Mr. Pulis ta på sin kappe. Han har seg selv å takke. :cry:


At det er Pulis sin skyld at dommerstanden ikke ser det ALLE andre ser, en soleklar offside som fører til gåll for WBA, er faktisk vanskelig å forstå. Selv om det meste smaker bitter akkurat nå. Mener du at siden vi slapp til WBA i angrep, så fortjener vi en baklengs selv om det SOLEKLART ikke er riktig dømt ?

Det er uten tvil om at vi er skammelig dårlig og feige etter gållen, her har vi mye å lære....men hvor mange ganger skal vi feige ut slik at vi taper poeng ? Vil vi noen gang lære at denne taktikken virker mot sin hensikt ?

Når det gjelder målsjangser - så var vi overlegne i første omgang. Denne var etter boka når det gjelder match mot WBA. 2. omgang er like skuffende som matchen mot Liverpool. Feige og dårlige. Mer eller mindre ett drittlag. Pulis...du har ansvaret. Uten guts og tro på at vi kan styre vårt eget spill, da er vi blandt de dårliste lag i PL. 1-1 var et fortjent resultat, Begovic var vår beste i dag, det sier det meste om dagens Match.

Ett ord: Skjerpings
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke-WBA

Innlegg Morten T. » 01 Mar 2011, 00:52

rubensnielsen skrev:En ting ikke jeg skjønner... er at Sinclair som spiller i Swansea i Championship og er toppscorer i ligaen, at vi ikke prøver å hente han. Han er lynhurtig, god med ballen i beina, god avslutter...

Årsaken til at den type spillere IKKE er aktuelle skriver du jo selv.

Hvis du er
god med ballen i beina
så har du allerede diskvalifisert deg selv fra enhver vurdering om å bli arbeidstaker på Britannia Stadium.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke-WBA

Innlegg rubensnielsen » 01 Mar 2011, 00:54

Ja, jeg skriver det selv, men jeg kan ikke forstå det. Vi spiller fotball i 2011, ikke i 1939..
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 183
Registrert: 06 Aug 2010, 17:34

Re: Stoke-WBA

Innlegg mfkpotter » 01 Mar 2011, 09:23

Ser at Pulis er i harnisk over dommertabben som godkjente 1-1 målet, de hadde nok scoret uansett.
Og en ting til Pulis, jeg hørte ikke noe syting etter at 2 av målene Stoke fikk mot Sunderland var klare offside mål.
Nå bør du holde kjeft over ting du ikke kan gjøre noe med, og heller prøve å redde plassen.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Stoke-WBA

Innlegg Knut Ole » 01 Mar 2011, 10:28

Takk Sky Sports for at dere reddet meg fra denne turen.

Snakk for deg sjæl!
Rimelig perspektivløs formulering :cry:
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 168 gjester