Stoke City - Sunderland

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City - Sunderland

Innlegg Lilledino » 05 Feb 2011, 16:43

Og så taper Bolton med 2, og vi rykker opp på 8 plass i denne sinnsyk tette og jevne tabellen !!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke City - Sunderland

Innlegg TrondG » 05 Feb 2011, 16:44

Jeg har ikke vært så glad som jeg er nå på flere uker. Dette var deilig. Skikkelig fotballkamp!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Stoke City - Sunderland

Innlegg lsveen » 05 Feb 2011, 16:45

Nå er det på med Stoke-trøya, så roer vi hjertet med Newcastle-Arsenal...
lsveen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 98
Registrert: 13 Aug 2010, 09:04

Re: Stoke City - Sunderland

Innlegg Knut H » 05 Feb 2011, 16:48

Jer er ofte uenig med Pulis men idag gjorde han det rette med å gå for alle poengene, Kan ikke huske at han har stått med tre mann bak før. Pennat og Carew var gode idag.
Men flaks hadde vi med dommer idag. Det er også første gangen iår
Knut H
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 50
Registrert: 18 Jan 2011, 22:16

Re: Stoke City - Sunderland

Innlegg JonC » 05 Feb 2011, 17:01

Når 3-2 målet kom, skreik jeg slik at jeg vekket naboens baby - som skal se dagens lys i neste måned. Jeg må visst roe meg en smule.
I dag spiller vi en ålreit kamp, men to blundere av Huth trekker ned for ham. Ellers er jeg enig med andre her; Carew er en gigant i dag, jobber godt uten ball og er alltid en trussel i feltet. Jones var en skuffelse, virket uinspirert. Pennant meget god, og får jo + for avgjørende frispark. Dommeren er den neste på listen over Stokes beste i dag. Har faktisk lyst å gi kred. til Whitehead. Den jobben han legger for dagen er det mange som ikke forstår.
Uansett GRATTIS til alle Stokies out there :P
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke City - Sunderland

Innlegg -Tottal- » 05 Feb 2011, 17:05

Cred til Pulis i dag, for at han våget å presse offensivt. Cred til spillere som hadde flyt og trøkk i spillet.
Og cred til dommer som ga oss fordel, der det lett kunna ha blitt avblåst og vi hadde ha vært minst ett mål mindre.
Bra at dommeravgjørelser i løpet av en sesong fortsatt ser ut til å veie opp mot hverandre, når det gjelder fordeler og ulemper med noe så viktig som om en gåll er en gåll.

Uannsett så var det et godt Stoke lag vi så idag, som var bedre en gjestene og fortjente tre poeng.
At vi fikk tilbake viljen, flyt og riktige spillere, var egentlig like viktig som seier for meg i dag.

Få ting er likevel bedre enn seier på overtid på en lørdags formiddag........snadder, snadder.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke City - Sunderland

Innlegg Bjarne » 05 Feb 2011, 17:17

Topp! Heldig med dommeren, endelig!
Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund

Re: Stoke City - Sunderland

Innlegg pål - lillehammer » 05 Feb 2011, 17:23

Vi hadde uten tvil dommern med oss i dag men for en herlig seier. Utrolig innsats og Pulis offensiv i hue sitt. Og for en revansje for Huth. Han datt vel på 0-1 og kløna det skikkelig til på 1-2. Greit da å putte 2 og rette opp feilene sine. I dag er det fantastisk å være Stoke fan og jeg er så imponert over den tæl hele lager viste i dag. Det er sånn Stoke må spille. Carew ble man of the match i dag men jeg vil gi prisen til hele laget i dag. Utrolig innsats og hjerte utapå drakta ga 3 poeng i dag. Gratulerer med dagen alle sammen
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Stoke City - Sunderland

Innlegg Lilledino » 05 Feb 2011, 18:00

Bjarne skrev:Topp! Heldig med dommeren, endelig!


Vi ble jo rana når vi spilte mot Sunderland borte, hvor det var redning på strek med hånden-..
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke City - Sunderland

Innlegg torage » 05 Feb 2011, 18:14

pål - lillehammer skrev:Vi hadde uten tvil dommern med oss i dag men for en herlig seier. Utrolig innsats og Pulis offensiv i hue sitt. Og for en revansje for Huth. Han datt vel på 0-1 og kløna det skikkelig til på 1-2. Greit da å putte 2 og rette opp feilene sine. I dag er det fantastisk å være Stoke fan og jeg er så imponert over den tæl hele lager viste i dag. Det er sånn Stoke må spille. Carew ble man of the match i dag men jeg vil gi prisen til hele laget i dag. Utrolig innsats og hjerte utapå drakta ga 3 poeng i dag. Gratulerer med dagen alle sammen


Veldig enig. Med rikig innstilling og litt tur for engangskyld med dommeren så ble dette en deilig seier. Og som mange sier, Pulis skal ha mye ros for sitt offensive bytte. Wilkinson ut var ikke så mye tap på høyre side bakover, og godt å se at Carew er i form til å stå kampen helt ut. Dette kan bli veldig bra når de andre spillerne lærer Carew bedre å kjenne og gir han den hjelpen han sårt trenger.
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester

cron