Leicester City vs Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Leicester City vs Stoke City

Innlegg Morten T. » 18 Jan 2015, 19:09

-Tottal- skrev:Ang engelske spillere på laget, så er det en trist utvikling som bare har blitt værre i PL.
Etter min mening bør alle land ha restriksjoner/regler ang hvor mange med utenlandsk pass som bør få være
med i stallen. Hvis den er på f.eks 25 spillere, bør det være et flertall (13 eller mer) som ikke er utenlandske.
Har ikke trua på at det vil skje, men det hadde fått tilbake mye av sjarmen som har blitt borte med engelsk
fotball på øverste nivå.

Jeg har heller ikke trua på at det vil skje, rett og slett fordi et slikt vedtak vil komme i konflikt med mulighetene og retten til bevege seg fritt over landegrensene i Europa( EU ) for å søke jobb. Bosman-dommen var jo viktig i så måte og har, etter mitt syn, vært bra for spillerne som arbeidstagere men ditto dårlig for klubbene og fotballens mulighet til å bestemme over egen utvikling.

Jeg tror, på samme måte som med for eksempel juks, at flere supportere som vil ha forandring i større grad må begynne å ta avstand fra det de mener er feil - også( ja kanskje spesielt da ) når ens "egen" klubb også begår disse feilene. Supportere sitter nemlig med mye makt - i form av at det er de som i bunn og grunn betaler gildet - men forandringer skjer jo ikke hvis bare et fåtall vil ha dem og ytrer seg om det. Dermed konkluderer jeg med at den utviklingen vi har sett innafor fotball de senere årene på så godt som alle felt egentlig er ønsket av det store flertallet. Og slik fungerer jo samfunnet på de fleste andre områder på godt og vondt også - majoriteten bestemmer.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 196 gjester

cron