Stoke - West Bromwich

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - West Bromwich

Innlegg -Tottal- » 28 Des 2014, 19:01

Enda en kamp hvor tilfeldighetene lander vår vei, og det trenger vi :) Bra at utur vs flaks jevner seg ut etterhvert.
Ikke minst for Diouf som har vært veldig nære i mange tilfeller uten å lykkes. Syntes han har en veldig rotete spillestill som handler mye om tilfeldigheter,
men gøy når ballen triller der den skal ;)
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke - West Bromwich

Innlegg Lilledino » 28 Des 2014, 19:04

-Tottal- skrev:Enda en kamp hvor tilfeldighetene lander vår vei, og det trenger vi :) Bra at utur vs flaks jevner seg ut etterhvert.
Ikke minst for Diouf som har vært veldig nære i mange tilfeller uten å lykkes. Syntes han har en veldig rotete spillestill som handler mye om tilfeldigheter,
men gøy når ballen triller der den skal ;)

Ja, enig, men første målet til Diouf var langt fra flaks, men en strålende scoring...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - West Bromwich

Innlegg Morten T. » 28 Des 2014, 19:06

En godt gjennomført kamp av Stoke og det var fint å se at spillere som Diouf og Cameron hevet seg etter hvert. Spesielt Diouf etter at Crouch gikk ut og han ble trukket inn i midten.
1. omgang var rufsete og Stoke kunne fort ha havnet bakpå mot en bedre motstander, men heldigvis fikk vi en tidlig scoring etter nydelig og direkte angrepsspill.
Forsvarsmessig var det gjennomgående bra selv om vi var ute å kjøre en stund da WBA jaget utligning. Etter 2-0 målet var det imidlertid rimelig full kontroll.
For meg er det en gåte at Shawcross, om ikke annet, blir plukket ut i en moderat engelsk landslagstropp, men det viktigste er jo at han presterer for Stoke.
WBA er en av lagene som Stoke SKAL hamle opp med - spesielt hjemme - og jeg er fornøyd med både resultat og gjennomføring og da er det egentlig bare å sprette korken på ølen og feire med en hjemmelaget Chicken Tikka Masala, så er kvelden i boks. :)

Eneste skuffelsen i dag var Crouch, som aldri kom inn i kampen, men de andre leverte bra og det er fint å se spillere som Whelan og Arnautovic levere sakene.

Mine tre beste:
Bojan
Arnautovic
Pieters

Dette har så langt vært en fin-fin jul. Skal vi håpe at den varer helt til påske? ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - West Bromwich

Innlegg Knut Ole » 28 Des 2014, 19:08

-Tottal- skrev:Enda en kamp hvor tilfeldighetene lander vår vei, og det trenger vi :) Bra at utur vs flaks jevner seg ut etterhvert.
Ikke minst for Diouf som har vært veldig nære i mange tilfeller uten å lykkes. Syntes han har en veldig rotete spillestill som handler mye om tilfeldigheter,
men gøy når ballen triller der den skal ;)

På mange måter enig. Han har vært ganske rotete. Men kikker på oppsummeringen nå ser jeg at han i 2.omgang er han ganske giftig framover med løp og pasninger. Og ingenting er hyggeligere. Første skåringen var for øvrig klasse av Diouf. Vakkert angrep, men ikke ferdigskåra
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - West Bromwich

Innlegg Knut Ole » 28 Des 2014, 19:11

Morten T. skrev:En godt gjennomført kamp av Stoke og det var fint å se at spillere som Diouf og Cameron hevet seg etter hvert. Spesielt Diouf etter at Crouch gikk ut og han ble trukket inn i midten.
1. omgang var rufsete og Stoke kunne fort ha havnet bakpå mot en bedre motstander, men heldigvis fikk vi en tidlig scoring etter nydelig og direkte angrepsspill.
Forsvarsmessig var det gjennomgående bra selv om vi var ute å kjøre en stund da WBA jaget utligning. Etter 2-0 målet var det imidlertid rimelig full kontroll.
For meg er det en gåte at Shawcross, om ikke annet, blir plukket ut i en moderat engelsk landslagstropp, men det viktigste er jo at han presterer for Stoke.
WBA er en av lagene som Stoke SKAL hamle opp med - spesielt hjemme - og jeg er fornøyd med både resultat og gjennomføring og da er det egentlig bare å sprette korken på ølen og feire med en hjemmelaget Chicken Tikka Masala, så er kvelden i boks. :)

Eneste skuffelsen i dag var Crouch, som aldri kom inn i kampen, men de andre leverte bra og det er fint å se spillere som Whelan og Arnautovic levere sakene.

Mine tre beste:
Bojan
Arnautovic
Pieters

Dette har så langt vært en fin-fin jul. Skal vi håpe at den varer helt til påske? ;)

Enig i det aller meste Morten (og det er hyggelig å si :-) ) Øker vi rangeringen til fire - fem vil jeg legge til Shawcross + Diouf (for en deilig 2.omgang). I tillegg Hughes som gjør gode disposisjoner etterhvert.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 199 gjester

cron