Everton vs Stoke City Boxing Day 2014

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Everton vs Stoke City Boxing Day 2014

Innlegg Torstein Norevik » 27 Des 2014, 01:37

gmel skrev:Betaler noen kroner i året for å se Stoke på TV.
Bryr meg sjelden om å se andre lag. Desverre blir kampene som regel sendt i opptak , noe som medfører mye viderverdigheter for å unngå å få resultatet i fjeset. For eksempel må en holde seg unna nettet, Facebook , snakke med fotballinteresserte osv. Så da jeg hadde kommet meg helskinnet gjennom et juleselskap med bl.a et par fanatiske Spursfan med nettbrett og var klar foran skjermen til kl 21 var det veldig hyggelig å få resultatet rett i fleisen!
Sosekoppene i TV 2 holdt på med en oppsummering av dagens runde, en halv time forsinket.
Kjekt resultat , men er dette verdt å betale for??
Andre som har hatt samme opplevelse?

Ja, dette har jeg opplevd opptil flere ganger, og det ødelegger selvsagt spenningen som man har "jobbet" hele ettermiddagen for å beholde, ved å holde seg unna TV, Internett o.l. Jeg har opplevd at det under "prat i studio", "plinger" inn scoring på skjermen fra kampen som skal vises like etterpå (Downings 2-2 scoring i West Ham kampen, tror det var etter 75 minutt, noe som gjorde at jeg visste hva resultatet var i det 75. minutt før jeg hadde sett et eneste minutt av kampen). Og jeg har opplevd å benke meg til kampen, i den tro at det er opptaket som vises, hvor det tas avspark, bare for å oppleve at de i neste øyeblikk hopper 15 minutter frem, fordi det da viser seg at det ikke er selve kampen de viser, men høydepunkter fra kampen som altså skal vises like etterpå. Forferdelig irriterende, og egentlig veldig amatørmessig, fordi de må skjønne at veldig mange som ser på har satt seg for å se selve kampen som skal vises like etterpå og selvsagt ikke ønsker å få røpet resultatet. Det er mulig at de gir en "advarsel" i forkant til de som ikke vil ha røpet resultatet, men det er ikke alltid man får med seg dette, spesielt hvis de er på etterskudd tidsmessig. Og flere ganger har de vært på "etterskudd" med sendingen, så dette er et reelt problem. :?

TV2 må skjerpe seg på dette, for det er liten vits å abonnere på kanalen (de aller fleste Stoke-kampene vises i opptak om kvelden) dersom de gang på gang røper resultatet når man har benket seg for å se kampen....Meg har dette altså hendt flere ganger, og jeg blir like sur og irritert hver eneste gang. :cry: Kanskje på sin plass at vi er flere som sender dem en mail og påpeker nettopp dette ? :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Everton vs Stoke City Boxing Day 2014

Innlegg Richard Prestegård » 27 Des 2014, 10:16

Morten T. skrev:Evertonmanager Martinez( som selv er spansk ) kritiserer kulturen spillere fra noen land utviser i forhold til dette med filming, juks osv.:
http://www.teamtalk.com/everton/9621220/-

Jeg må dessverre si meg enig i mye her. Hadde det vært opp til meg så burde det ha vært en komitè som hadde gått i gjennom situasjonen med Bojan( og alle andre tvilsomme situasjoner i hver runde i Premier League )
Dernest burde det ha blitt en straffeutmåling. Passende straff for juks er 1-3 kamper karantene. Det hadde funket preventivt og fjernet uvesenet.


Helt enig selv om jeg synes Bojan ble tatt i går og blant annet tråkka på ankelen, men problemet blir fallet. Det er meget teatralsk selv om han blir tatt, og selv om jeg har sett langt verre fall, er det en uting i fotballen. Vi så det særlig i VM i sommer med blant annet Fred og Robben. Jeg håper FA setter i gang med det. De har alt gjort det i NHL og stakkars James Neal fikk den tvilsomme æren over å bli det første innlemmede medlemmet i "filmeklubben" for en drøy uke sida:
http://www.tv2.no/a/6367081
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Everton vs Stoke City Boxing Day 2014

Innlegg JonC » 27 Des 2014, 12:56

Garth Crooks i BBC innlemmet Shawcross i sitt lag denne runden. Godt skussmål fikk den bandasjerte Stokestopperen også av den gamle Stokespissen.

Injured in a clash of heads with Romelu Lukaku in the first half for Stoke against Everton and required extensive treatment but nevertheless played on.

The Stoke captain went on to superbly organise his defence and made an excellent clearance off the line. A centre-back made from the same mould as former Potters legend Denis Smith and almost as popular with the fans.


Walters kunne fort hatt rødt, selv om jeg ikke har sett linja tydelig om han var bakerst da han hindret angrepet.

Når det gjelder Walters' tackling av Baines, så mener jeg det var soleklart rødt, dessverre. Regelen sier vel ikke noe om bare bakerste mann, men å frata en spiller en mulighet til scoring (komme igjennom) som i dette tilfellet.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Everton vs Stoke City Boxing Day 2014

Innlegg Knut Ole » 28 Des 2014, 14:12

Ikke uventet er MH uenig i Martinez sin vurdering.
http://www.stokesentinel.co.uk/Everton- ... story.html
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 176 gjester

cron