Man Utd - Stoke 02.12.2014

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Man Utd - Stoke 02.12.2014

Innlegg TrondG » 02 Des 2014, 12:53

"We'll go again" sa Hughes etter det smertefulle tapet borte på Anfield i helgen. Og her er vi, tre dager etter, klare til å få servert deilig engelsk fotball nok en gang - denne gang også på Premium Sport 2!

Sidwell og Whelan er begge ute i noen uker, der Whelan bør komme seg raskest til hektene igjen. Bardsley bør vel være klar igjen etter influensaen, og da ser jeg for meg følgende lag:

Bego
Bardsley Shawcross Wilson Pieters
Nzonzi Adam
Walters Bojan Assaidi
Diouf

Jeg tror neppe Hughes lar Arnautovic starte andre gang på rad etter den middelmådige opptredenen i helgen. Samtidig scoret han vel borte på Old Trafford i fjor, og spilte en av sine beste bortekamper der? Kanskje jeg tar feil. Bardsley tror jeg uansett går rett inn igjen i laget.

Dette blir en mye tøffere kamp enn mot LFC. Det kan se ut til at Van Gaal har fått i gang United, som nå står med tre strake. Ser for meg at kamptilnærmingen vil bli ganske lik den vi hadde mot City. Kanskje kan vi også frustrere United med å tidvis trille litt ball også. Det skal uansett litt til for at Hughes og co. drar ned igjen til Stoke-on-Trent med poeng i kveld.

Men gu kor deilig det er med midtuke-kamp uansett! Gleder meg! :)
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Man Utd - Stoke 02.12.2014

Innlegg Torstein Norevik » 02 Des 2014, 13:55

TrondG skrev:"We'll go again" sa Hughes etter det smertefulle tapet borte på Anfield i helgen. Og her er vi, tre dager etter, klare til å få servert deilig engelsk fotball nok en gang - denne gang også på Premium Sport 2!

Sidwell og Whelan er begge ute i noen uker, der Whelan bør komme seg raskest til hektene igjen. Bardsley bør vel være klar igjen etter influensaen, og da ser jeg for meg følgende lag:

Bego
Bardsley Shawcross Wilson Pieters
Nzonzi Adam
Walters Bojan Assaidi
Diouf

Jeg tror neppe Hughes lar Arnautovic starte andre gang på rad etter den middelmådige opptredenen i helgen. Samtidig scoret han vel borte på Old Trafford i fjor, og spilte en av sine beste bortekamper der? Kanskje jeg tar feil. Bardsley tror jeg uansett går rett inn igjen i laget.

Dette blir en mye tøffere kamp enn mot LFC. Det kan se ut til at Van Gaal har fått i gang United, som nå står med tre strake. Ser for meg at kamptilnærmingen vil bli ganske lik den vi hadde mot City. Kanskje kan vi også frustrere United med å tidvis trille litt ball også. Det skal uansett litt til for at Hughes og co. drar ned igjen til Stoke-on-Trent med poeng i kveld.

Men gu kor deilig det er med midtuke-kamp uansett! Gleder meg! :)

Enig i det meste av laguttaket ditt, Trond, men vil nok foretrekke Cameron i stedet for Adam i en defensiv midtbaneposisjon sammen med N'Zonzi. Cameron har vært meget god i den rollen når han har fått sjansen, og er langt bedre defensivt enn Adam, noe jeg tror vil være viktig i denne kampen. Kanskje jeg også ville hatt Muniesa i midtforsvaret i stedet for Wilson, da Wilson har kostet oss en del baklengs denne sesongen. Ellers veldig enig.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Man Utd - Stoke 02.12.2014

Innlegg radiola » 02 Des 2014, 15:40

Enig med Torstein når det gjelder Cameron i stedet for Adam. Muniesa har jeg sansen for, men føler meg foreløpig ikke trygg på at han nødvendigvis er et bedre stopperalternativ enn Wilson. Dessverre.
Jeg syntes det kunne vært spennende å prøve Diouf på kant igjen og kjøre Crouch på topp fra start. Evt la Diouf hvile til ca 60 min, og la Crouch slite ut midtforsvaret til Man Utd først. Men tipper Diouf starter på topp - og det er for så vidt greit. Håper også på Assaidi.
Lykke til, folkens!
radiola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 551
Registrert: 14 Okt 2010, 22:32
Bosted: Ottestad

Re: Man Utd - Stoke 02.12.2014

Innlegg ilovasen » 02 Des 2014, 17:01

Jeg vil gjerne ha Adam med. Adam har en egen fighting-spirit mot de gode laga og er istand til å gjøre ting på egenhånd av ren og skjær vilje.
Wilson derimot begynner å bli en belastning. Ser man på baklengsmåla våre så langt i sesongen vil jeg tru han er innvolvert i ganske mange. Vi hadde trengt en Huth i form, men alternativet med Muniesa er bedre enn Wilson.
ilovasen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 156
Registrert: 01 Apr 2011, 14:58

Re: Man Utd - Stoke 02.12.2014

Innlegg TrondG » 02 Des 2014, 17:54

Håper også på Adam. Har fortsatt friskt i minne 2-1 kampen mot Manure tidligere i år. :-)
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Man Utd - Stoke 02.12.2014

Innlegg Svein Nilsen » 02 Des 2014, 20:19

Adam den klart mest offensive og klart beste offensive, MEN avhengig av hvor høyt vi skal ligge om han eller Cameron bør spille. Antar at MH ser for seg en kamp hvor vi ofte blir spilt litt lave og derfor starter med Cameron. Enig i vurderingen av Wilson, han har hatt en middels sesong så langt. Muniesa kan være et alternativ, det er vel forøvrig også Cameron som stopper.
Sitter forøvrig og varmer opp med Liverpool-Stoke på skjermen og ergrer meg over stangskuddet og skuddet på hel volley fra Bojan. For noen fantastisk avslutninger, teknikk i verdensklasse! Og headingen fra Shawcross etter 93 minutter....grrrr!
Men, det er kampen i kveld det virkelig vil være moro å vinne! Få disse usympatiske, gloryhunter'ne litt ned på jorda :D

Goooooaaaaarrrrrnnnnnn STOKE!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Man Utd - Stoke 02.12.2014

Innlegg Lilledino » 02 Des 2014, 20:38

Etter et dårlig resultat, kommer et godt resultat.

Her kommer vi til å overraske !
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Man Utd - Stoke 02.12.2014

Innlegg Lilledino » 02 Des 2014, 20:48

ilovasen skrev:Jeg vil gjerne ha Adam med. Adam har en egen fighting-spirit mot de gode laga og er istand til å gjøre ting på egenhånd av ren og skjær vilje.
Wilson derimot begynner å bli en belastning. Ser man på baklengsmåla våre så langt i sesongen vil jeg tru han er innvolvert i ganske mange. Vi hadde trengt en Huth i form, men alternativet med Muniesa er bedre enn Wilson.


Wilson MÅ ikke starte
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Man Utd - Stoke 02.12.2014

Innlegg Lilledino » 02 Des 2014, 20:55

TrondG skrev:Håper også på Adam. Har fortsatt friskt i minne 2-1 kampen mot Manure tidligere i år. :-)

Hvorfor bruker du bilde av Norling forresten? Gullet kom ikke Hem...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Man Utd - Stoke 02.12.2014

Innlegg Svein Nilsen » 02 Des 2014, 21:00

Bego
Bardsley
Shawx
Wilson
Pieters
N'Zonzi
Cameron
Bojan
Assaidi
Ireland
Diouf

Benken;
Shenton
Adam
Palacios
Arnie
Muniesa
Butland
Crouch

Walters også ute. Palacios rykker fremover i køen og er nå inne på benken!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Neste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 185 gjester