Stoke - West Ham

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - West Ham

Innlegg torage » 01 Nov 2014, 19:09

Ja, veldig surt å miste en så trygg ledelse. Etter at den værste skuffelsen har lagt seg, så får en fokusere på at dette var en veldig god kamp av oss. Kanskje den beste for sesongen. Reduseringen til 2-1 får Pieters ta på sin kappe, som lar seg overspille når de får kontringen. Mener også det var helt feil å bytte ut Bojan. Vi mistet litt av kreativiteten framover med en gang. Og når vi på hjemmebane har vært så dominerende, og får plutselig 2 mål mot oss, så bytter en ikke ut vår beste kreative spiller Hughes. Det var et gufs tilbake til Pulis og kun ha fokus på det defensive. Blir interessant å høre begrunnelsen til Hughes for å bytte ut Bojan. Det må gå an å ha både Bojan og Adam på banen samtidig. Bojan hadde også noen gode løp bakover og ryddet opp. Håper inderlig han får starte også neste kamp. Ellers synes jeg Cameron spilte en god kamp. Neste kamp er han nok på midtbannen og tar plassen til Sidwell når Bardsley er tilbake.
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: Stoke - West Ham

Innlegg Richard Prestegård » 01 Nov 2014, 19:11

For meg var Bojan Stokes beste spiller i dag, men hakke i hæl følger Geoff Cameron, Steven N'Zonzi, Victor Moses og Jonathan Walters. Sistnevnte var virkelig en terrier i dag! Hele laget gjør egentlig en bra kamp mot et høytflyvende og sterkt West Ham-lag. Det negative blir at vi ikke scorer på de store sjansene og det er grunnen til at vi ikke vinner i dag. For spillemessig var intensiteten, presset og arbeidsmoralen på topp!
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Stoke - West Ham

Innlegg bjørn123 » 02 Nov 2014, 00:17

Fy f.. Så surt! Var egentlig klasseforskjell mellom lagene i meste parten av kampen. En annen trøst er jo at det må bli mange poeng fremover med samme kvalitet som i dag. Men fy f... Så surt :evil:
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke - West Ham

Innlegg Torstein Norevik » 02 Nov 2014, 12:46

Et meget godt valg av fellestur, når dette skulle vise seg å bli Stokes beste kamp offensivt så langt denne sesongen....i alle fall etter mitt syn. ;)

Det var kun to - riktig nok viktige - momenter for at dette ikke ble en perfekt kveld. At vi ikke greidde å sikre tre poeng etter å ha kontrollert kampen, og at vi ikke greidde å score flere mål på alle de gedigne sjansene vi hadde. :?

Men dette var Stoke slik i alle fall jeg liker å se de, med høy intensitet og stor bevegelse, flott spill i lengderetningen, full fart på overgangene, overlapp av backene, gode enkeltprestasjoner, ja det meste.... :D

Vi styrte kampen, og uavgjort var etter mitt syn usedvanlig dårlig betalt for en så bra kamp fra vår side. Banens ener for meg var Bojan, når han nå fikk spille der jeg - og mange med meg - mener han bør brukes, i rommet bak spissen. Han må starte neste kamp og i samme posisjon ! :ugeek:

Synest også Cameron og Walters hadde gode kamper. Jeg har aldri vært Walters' største fan, for han er utvilsomt begrenset teknisk og mangler fart, og gjør en del rart (svakt) fremover. Men han har en fantastisk innstilling og en enorm arbeidskapasitet, og mister han ballen så krummer han nakken og jobber som en galeislave for å vinne den tilbake. Og det skal han ha; han er flinkere enn de fleste til å plassere seg og til å komme til sjanser, og flink i motstanderens boks, og forspillet til Dioufs scoring var også eminent. Så alt i alt en god kamp av Walters :)

Shawcross også som vanlig solid, og samlet sett veldig mye å glede seg over i denne kampen. Vi er på rett vei ! :)

Vil også trekke frem Sidwell, som jeg synest gjorde en veldig god kamp. Joda, han hadde et par-tre "misser" som kunne ha kostet oss (som også Adam ofte har), og disse må han luke av seg. Men ellers synest jeg at han dekket store områder, var meget god som ballvinner og også konstruktiv fremover. Utvilsomt - etter mitt syn - Sidwells beste kamp i Stoke-trøya. :)

Sender også en hilsen til dere som var til stede og fikk bivåne dette "live". Helt sikkert kjempemoro ! :D

Får satse på at det blir like bra om tre uker når jeg selv reiser over for å se Stoke-Burnley.... 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke - West Ham

Innlegg JonC » 03 Nov 2014, 21:56

Får satse på at det blir like bra om tre uker når jeg selv reiser over for å se Stoke-Burnley.... 8-)

apropos spille mot lag UNDER oss på tabellen.
Av de 7 lagene under oss på tabellen, har vi spilt mot 5 av dem så langt denne sesongen. INGEN SEIRE, faktisk bare 2 poeng - og de har vi fått på bortebane mot Hull og QPR. Tap mot Aston Villa, Leicester ( beggge hjemme) og Sunderland (borte) er skammelig. Burnley er et av de 2 vi ikke har møtt enda (CrystalP det andre), og jeg forlanger seier når du skal bortover den 22. i denne måneden.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke - West Ham

Innlegg Torstein Norevik » 04 Nov 2014, 00:36

JonC skrev:
Får satse på at det blir like bra om tre uker når jeg selv reiser over for å se Stoke-Burnley.... 8-)

apropos spille mot lag UNDER oss på tabellen.
Av de 7 lagene under oss på tabellen, har vi spilt mot 5 av dem så langt denne sesongen. INGEN SEIRE, faktisk bare 2 poeng - og de har vi fått på bortebane mot Hull og QPR. Tap mot Aston Villa, Leicester ( beggge hjemme) og Sunderland (borte) er skammelig. Burnley er et av de 2 vi ikke har møtt enda (CrystalP det andre), og jeg forlanger seier når du skal bortover den 22. i denne måneden.

Ja, slik har det vært denne sesongen. Tror det har mye å gjøre med at vi takler dårlig å spille mot et etablert forsvar som ligger dypt, slik disse lagene ofte gjør når de kommer til Britannia (og andre bortekamper). Vi trives bedre når det er litt (bak)rom hvor vi kan kjøre kjappe overganger, det vil si når motstanderen fører kampen, og det tror jeg er grunnen til at vi ofte relativt sett er bedre mot de antatt sterkere lagene enn de antatt svakere. :ugeek:

Men enig...vi SKAL ta 3 poeng hjemme mot Burnley. Og jeg kan love deg, Jon, at jeg skal sørge for å få formidlet kravet ditt fra tribunen den 22. november..... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke - West Ham

Innlegg -Tottal- » 04 Nov 2014, 12:33

En herlig kamp, bare så synd at det ikke holdt helt inn. Hater at vi somler bort en to målsledelse, men det kunne faktisk ha blitt 2-3 hvis det ikke hadde vært for at Bego hadde en fantastisk redning når West Ham hadde sine 10 minutter med ballbesittelse. Er veldig mye positivt som bor i dette Stoke-laget, men det virker som om at det tar litt tid før det løsner og at laget får vist sitt egentlige potensiale. Her har Mark Hughes en STOR oppgave ;)

Walters hadde en av sine beste kamper IMO og var en av de beste sammen med Bojan og Moses.

Og ikke minst - kjempegøy å møte en flott gjeng med norske Stokies!
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 187 gjester

cron