Southampton - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Southampton - Stoke

Innlegg centauri » 25 Okt 2014, 18:25

Ja, detta var gøy :shock:
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Southampton - Stoke

Innlegg Lilledino » 25 Okt 2014, 18:49

centauri skrev:Ja, detta var gøy :shock:


NOT, kanskje vi skal nedjustere ambisjonene ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Southampton - Stoke

Innlegg Morten T. » 25 Okt 2014, 22:39

Lilledino skrev:
centauri skrev:Ja, detta var gøy :shock:


NOT, kanskje vi skal nedjustere ambisjonene ?

Min ambisjon er, som den har vært en stund, plassering mellom 8 og 15 i Premier League. Det har Stoke lag godt nok til å klare. Under det vil være en gedigen skuffelse og bedre vil være overraskende bra.
Samtidig er det lov å håpe på å komme et stykke i cupene, men der avhenger MYE av trekninger og faktisk en god del flaks.
Som ventet så har Stoke nådd et slags "Peak" hvor den formidable fremgangen vi opplevde etter opprykket bare måtte flate litt ut. Forrige sesongs beste manager i Premier League, Tony Pulis, har vært inne på mye av det samme: "Hvis du får servert steak&chips hele tiden så blir steak&chips normen". Det synes jeg var godt sagt og forteller vel egentlig at forventningene til konstant fremgang som noen supportere har faktisk kan bli til et problem for fotballklubbene, vel og merke hvis fotballklubbene velger å låne øre til de fraksjonene som roper høyest rundt dette temaet.

Jeg håper uansett på at Stoke kan revansjere dette når vi sitter ringside på onsdag. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Southampton - Stoke

Innlegg Richard Prestegård » 26 Okt 2014, 11:19

Morten T. skrev:Får håpe den velkjente undersøkelsen som Drillo refererer til her slår inn for fullt i dag:
Det er en gammel undersøkelse, som ble gjort over mange år. Alle resultatene i den øverste engelske divisjonen ble gjennom gått over en periode på 30-40 år, tror jeg det var. Og det man fant ut var oppsiktsvekkende, begynner Drillo.

For mønsteret var tydelig:

- Lag som vant med fem mål eller mer i en kamp, klarte sjelden å vinne den påfølgende kampen. Og de scoret nesten aldri mer enn ett mål.


Drillo fikk delvis rett. Southampton vant riktignok kampen, men de scoret bare ett mål, så geografi- og fotballgeniet fikk rett i det :mrgreen:
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Southampton - Stoke

Innlegg TrondG » 26 Okt 2014, 13:20

Fikk ikke sett så mye av kampen, og det jeg så var fra en dårlig stream. Men min oppfatning av kampen er at dette var en svært svak prestasjon fra Stoke offensivt sett. Resultatet er ikke til å hylgrine av, da Southampton har nok offensive fibre i laget sitt til å kunne gi hvem som helst flere mål i mot. Samtidig kunne vi nok ha ranet til oss ett poeng ved å være skarpere på de få sjangsene vi hadde. Det gjorde vi ikke, og vi traff bare mål en gang i løpet av kampen. Skuddpresisjonen statistisk sett denne sesongen er jo grufull!

Ellers ønsker jeg at Arnautovic skal starte neste kamp. Håper også at vår lille venn Bojan får starte i cupen, og gjerne at han får seg noen minutter i neste serierunde. Det ville være veldig synd om han ikke får vist seg i det hele tatt i Stoke, da jeg mener han er den absolutt mest spennende spilleren vi har. Hvis Mark Hughes vil, så klarer han å spille inn Bojan fast på laget.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 195 gjester