Stoke City vs Newcastle United

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City vs Newcastle United

Innlegg Morten T. » 30 Sep 2014, 00:05

Rart å se disse protestene mot Pardew også. Han har ført dem til 12., 5., 16. og 10. plass i PL etter opprykket i tillegg til en kvartfinale i Europa League, men det er jo ikke bra nok.
Fotballsupportere eller klubbeiere....hvem av dem er mest utålmodige?

Jeg har mer og mer trøbbel med å forstå de som frivillig tar på seg en jobb som manager på høyt nivå. Okei, lønna er sikkert brukbar, men de komplett urealistiske forventningene mange blir møtt med er så langt unna det en vanlig arbeidstaker må handskes med som det er mulig å komme. Man lever virkelig på lånt tid i en sånn jobb....Dessverre. :roll:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke City vs Newcastle United

Innlegg mfkpotter » 30 Sep 2014, 10:28

Dette var for å si det mildt en meget viktig 3 poenger. Ikke bare ser tabellen atskillig lysere ut, men det mentale hos alle spillere og trener apparat trengte denne seieren. Dette var en ganske dårlig fotballkamp, men været og en blytung bane må ta mye av skylden. Hadde Stoke hatt noen kliniske avsluttere i dette laget, så kunne laget ha kontret inn 2-3 mål til. Det holdt på å straffe seg noen minutter før slutt, men dette fortjente et hardtkjempene Stoke lag.

Det var mange spillere som var totalt ute av det i denne kampen, midtbanen med Whelan og N`Zonzi var direkte svak. Adam ble tidlig redusert med den smellen han fikk, men Adam har heller ikke vært god i år. Veldig synd med den strekkskaden på Diouf, på den måten laget fremstår nå så er fart på topp helt avgjørende.

Jeg klarer dessverre ikke å se hva Arnautovic tilfører dette laget, han er direkte lat og virker til tider uinteressert.

Jeg gir godkjent til Bardsley, Begovic, og Shawcross. Ekstra godkjent og Stokes klart beste spiller MOSES....
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Stoke City vs Newcastle United

Innlegg -Tottal- » 30 Sep 2014, 12:10

Er ikke enig i det som blir nevnt at vi spilte en svak kamp. Newcastle var desperate etter poeng, men SC var best og vant fortjent.
Hele forsvaret var for det meste solide, med noen unntak av Mudiesa (som jeg tror spiller seg opp). N`Zonzi har startet bra denne sesongen, men i denne kampen var det tilbake til gamle synder. Tilbakespill og svake pasningsløsninger. Det er ikke bra nok i lengden. Moses og Crouch var meget gode, og ser ut til å ha et godt samspill. Ser gjerne at Bojan får prøve seg på topp sammen med Crouch i neste kamp.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 183 gjester

cron