QPR - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: QPR - Stoke

Innlegg torage » 20 Sep 2014, 15:33

Jeg begynner å bli så piss lei av disse håpløse klareringene foran 16 meteren. Sånn har det alltid vært. I dag to håpløse fellinger 2-3 min imellom av Schawcross og Sidwell. Vi får som fortjent, når vi mister hodet fullstendig :oops: :oops:
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: QPR - Stoke

Innlegg jahe » 20 Sep 2014, 15:40

Fryktet dette. Vi lager alt for mange frispark i farlige posisjoner imot. Evner ikke å få til det siste trekket framover.
jahe
Stokie
 
Innlegg: 6
Registrert: 06 Apr 2013, 18:16

Re: QPR - Stoke

Innlegg Knut Ole » 20 Sep 2014, 15:43

Klønete Sidwell! Har på ingen måte overbevist så langt og må ta skyld i at poengene glipper. Vi burde ha drept kampen tidligere såklart mot en ganske svak motstander.
Moses, Crouch og Diouf bra i dag.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: QPR - Stoke

Innlegg torage » 20 Sep 2014, 15:53

Knut Ole skrev:Klønete Sidwell! Har på ingen måte overbevist så langt og må ta skyld i at poengene glipper. Vi burde ha drept kampen tidligere såklart mot en ganske svak motstander.
Moses, Crouch og Diouf bra i dag.


Helt enig at Sidwell klønet det til, og overraskelsen var stor når Sidwell var den som kom inn fra benken. Men som de diskuterer i TV-studio, Schawcross er værstingen i PL når det gjelder å holde i trøya innenfor egen 16 meter. En gåte at ikke han får flere straffere imot, men samtidig begynner dette å bli så synlig at dommerene vil nok følge Schawcross ekstra framover, hvis de ønsker å gjøre noe med det. Er redd Schawcross vil få store problemer med å legge det av seg, for dette er noe han har holdt på med i alle år.
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: QPR - Stoke

Innlegg RedFalcon » 20 Sep 2014, 15:55

Det jeg synes at spillerne gjør feil er at de ikke prøver å drepe kampen, med en ekstra scoring, når de har ledelsen. :x Utenom det så imponerte Moses med assist og bra crosser til Crouch som resulterte i mål. :) Moses jobber også mye bedre defensivt enn spillere som Arnautovic og Assaidi. Synes forresten det var dumt at Assaidi ikke ble byttet inn.
Brukerens avatar
RedFalcon
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 334
Registrert: 03 Nov 2013, 12:48

Re: QPR - Stoke

Innlegg Morten T. » 20 Sep 2014, 16:01

Tja, hva skal man si?
Dette var en varierende forestilling mot en svak motstander som spilte planløst og tilfeldig.
Jeg likte veldig godt de gangene Stoke kom på hurtige angrep med mange folk etter en kjapp spillevending. DET ER UNDERHOLDENE FOTBALL, DET! Sånn kan Stoke spille MYE oftere, også mot lag som Leicester osv....
Jeg likte det dårlig de gangene Stoke spilte på seg problemer etter balltrilling, men heldigvis var ikke motstanderen gode nok til å utnytte det oftere. Jeg likte det også dårlig at midtbanen nesten kollapsa den siste halvtimen og at Stoke ga bort initiativet. Spesielt Adam virka helt kjørt.
Det første målet til Stoke var jo et soleklart frispark for QPR og en feil dommeravgjørelse. Det første til QPR var et eksempel på det noen av oss av og til er inne på: Mangel på duellkraft og fandenivoldskhet på dødballer. Noe som var Stoke sin store styrke både defensivt og offensivt for noen sesonger siden. Det andre til Stoke var et vakkert angrep hvor Moses er servitør og hvor tidvis utskjelte Crouch viser fram de avslutteregenskapene han har hatt med beina gjennom HELE karrieren og plasserer ballen flott i mål. Det siste til QPR er rett og slett bare et lekkert utført frispark og sånt går det ikke an å gardere seg mot.

Jeg likte noe av det jeg så, men på den annen side så burde Stoke ha klart tre poeng her mot en svak motstander uten formasjon. Spesielt tatt i betraktning av at laget ledet to ganger. Minuser i dag går til Adam, Shawcross, Begovic( som jeg synes fremstår usikker nå for tiden ) og Sidwell.

Det er en del å rette på fortsatt og det er egentlig litt skremmende at Stoke ikke får bedre resultater mot motstandere som bør være svakere, men vi får vel gi det litt tid....

Våre tre beste:
Crouch
Moses
Bardsley
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: QPR - Stoke

Innlegg radiola » 20 Sep 2014, 19:44

Enig med de fleste her. Både på 1-0 og 2-1 satt jeg bare og ventet på dødsstøtet; at Stoke skulle gripe sjansen og kjøre over et tafatt lag. I stedet lar de QPR komme inn igjen i kampen - to ganger. DET er skuffende, selv om ett poeng på bortebane isolert sett ikke er noe katastrofe. Men da må hjemmekampene vinnes! Nå får vi bare håpe de overkjører Newcastle neste mandag, der har vi noe å hevne (jmf Atkinsons svakeste kamp i historien - i dag var han ikke så ille...)!
radiola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 551
Registrert: 14 Okt 2010, 22:32
Bosted: Ottestad

Re: QPR - Stoke

Innlegg TrondG » 21 Sep 2014, 19:58

Hadde på følelesen at denne skulle ryke. Vi var det klart beste laget spillemessig og fortjente over hodet ikke å tape to poeng etter min mening. Spillemessig er vi gode, med mange fremoverrettede angrep og flere store sjangser. Defensivt er vi også ganske solide, men det er personlige feil som gjør at vi taper poengene. De to groveste er selvsagt Crouch sin roting som førte til det første målet, og Sidwells håpløse inngripen da han lager frispark rett utenfor 16-meteren. Når vi i tillegg ikke punkterer kampen når muligheten er der, så er det ikke spesielt overraskende at det måtte ende i poengdeling. Uprofesjonelt av Sidwell, og Shawcross slet i tillegg!

Er for øvrig meget imponert over det Moses tilfører laget vårt, spesielt med tanke på at han kom inn i laget såppas sent. Tror vi kommer til å få stor glede av han denne sesongen. Har Scholes og co. ordnet en kjøpsklausul i lånekontrakten forresten?
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: QPR - Stoke

Innlegg gmel » 21 Sep 2014, 22:18

Min lærdom etter kampen

1. Crouch er ikke ferdig
2. Moses er et funn!
3. Noen øver mer enn andre på å ta frispark
4. Det er dumt å lage unødige frispark, spesielt hvis du spiller mot noen fra punkt 3.
5. Shawcross skulle heller satset på fribryting en periode, kanskje hadde han lært noen nye triks?
6. Den som venter på noe dårlig venter ikke forgjeves, jeg satt og ventet på en utligning :evil:
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: QPR - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 21 Sep 2014, 22:34

TrondG skrev:Er for øvrig meget imponert over det Moses tilfører laget vårt, spesielt med tanke på at han kom inn i laget såppas sent. Tror vi kommer til å få stor glede av han denne sesongen. Har Scholes og co. ordnet en kjøpsklausul i lånekontrakten forresten?

Det håper jeg virkelig, for Moses har så langt vært langt bedre enn jeg hadde turt å håpe på. :D Han har jo ikke spilt stort de siste par sesongene, så å komme inn og nærmest på direkten levere varene så til de grader - blant helt nye lagkamerater - det er veldig imponerende ! :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 199 gjester

cron