Hull City vs Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Hull City vs Stoke City

Innlegg torage » 24 Aug 2014, 20:10

Knut Ole skrev:
Bojan gjorde en bra kamp, og var blant de bedre på Stoke, men jeg tipper at han fort kan bli sett på som en type spiller som kan gjøre 8 dårlige involveringer, 1 god, 6 dårlige og to gode igjen og allikevel bli heist fram som en vidunderlig spiller. I 1. omgang gjorde han mange feil( som resten av laget ) og hadde mange unødvendige balltap, men han hevet seg i 2. omgang og glimtet til med noen geniale pass. Alt i alt får han godkjent + av meg, og man ser jo at han har en god del fotball i seg, men han var ikke akkurat utenomjordisk i dag hvis man ser det hele under ett.


Enig i veldig mye av det du skriver Morten. Alt for lite besluttsomt, kynisk og fantasiløst på siste tredel av banen. Vi sliter med å skape farligheter med en i overtall i 75 min. Arnautovic og Sidwell var svake, og når Arni først er dårlig er han virkelig lite nyttig. N'Zonzi blir av og til irriterende sein, men synes han hevet seg utover i 2.omg. Diouf virker lite tilpass så langt. Mot AV tenkte jeg at han slet pga feil spilleropplegg hvor han var helt aleine met 3-4 motspillere i boksen. I dag synes jeg han var urytmisk og framstod ikke som noe trussel for Tigers. Når det gjelder Bojan, som helt sikkert jevnlig omtalt her inne, synes jeg du er rimelig streng mht. innsatsen i 1. omgang. Han kom tross alt inn i det 41 minutt og spilte vel ca. 5 min. Ja, han rakk å tape en duell i forkant målet hvor han også var altfor slapp i presset. Ellers fikk han for liten tid til å gjøre seg bort. I 2.omg så vi noe av potensialet ved spes. en bokseåpner pass som sendte Crouch mot mål (han surrer det dessverre til). Fin cross til Wilson som skyter i stanga før Shax snubler inn skåringa på Berre vis (Shax på landslaget la-la-la-la-la-la.....)


Ikke så viktig Knut Ole, men det var vel Bardsley som hadde skuddet i treverket ;)..
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: Hull City vs Stoke City

Innlegg Knut Ole » 24 Aug 2014, 20:56

torage skrev:
Knut Ole skrev:
Bojan gjorde en bra kamp, og var blant de bedre på Stoke, men jeg tipper at han fort kan bli sett på som en type spiller som kan gjøre 8 dårlige involveringer, 1 god, 6 dårlige og to gode igjen og allikevel bli heist fram som en vidunderlig spiller. I 1. omgang gjorde han mange feil( som resten av laget ) og hadde mange unødvendige balltap, men han hevet seg i 2. omgang og glimtet til med noen geniale pass. Alt i alt får han godkjent + av meg, og man ser jo at han har en god del fotball i seg, men han var ikke akkurat utenomjordisk i dag hvis man ser det hele under ett.


Enig i veldig mye av det du skriver Morten. Alt for lite besluttsomt, kynisk og fantasiløst på siste tredel av banen. Vi sliter med å skape farligheter med en i overtall i 75 min. Arnautovic og Sidwell var svake, og når Arni først er dårlig er han virkelig lite nyttig. N'Zonzi blir av og til irriterende sein, men synes han hevet seg utover i 2.omg. Diouf virker lite tilpass så langt. Mot AV tenkte jeg at han slet pga feil spilleropplegg hvor han var helt aleine met 3-4 motspillere i boksen. I dag synes jeg han var urytmisk og framstod ikke som noe trussel for Tigers. Når det gjelder Bojan, som helt sikkert jevnlig omtalt her inne, synes jeg du er rimelig streng mht. innsatsen i 1. omgang. Han kom tross alt inn i det 41 minutt og spilte vel ca. 5 min. Ja, han rakk å tape en duell i forkant målet hvor han også var altfor slapp i presset. Ellers fikk han for liten tid til å gjøre seg bort. I 2.omg så vi noe av potensialet ved spes. en bokseåpner pass som sendte Crouch mot mål (han surrer det dessverre til). Fin cross til Wilson som skyter i stanga før Shax snubler inn skåringa på Berre vis (Shax på landslaget la-la-la-la-la-la.....)


Ikke så viktig Knut Ole, men det var vel Bardsley som hadde skuddet i treverket ;)..

Det stemmer sikkert! Jeg var i taket på Torden da ballen suste over mållinjen og tok sikkert feil mht forspilllet
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Hull City vs Stoke City

Innlegg torage » 24 Aug 2014, 21:14

Enig i veldig mye av det du skriver Morten. Alt for lite besluttsomt, kynisk og fantasiløst på siste tredel av banen. Vi sliter med å skape farligheter med en i overtall i 75 min. Arnautovic og Sidwell var svake, og når Arni først er dårlig er han virkelig lite nyttig. N'Zonzi blir av og til irriterende sein, men synes han hevet seg utover i 2.omg. Diouf virker lite tilpass så langt. Mot AV tenkte jeg at han slet pga feil spilleropplegg hvor han var helt aleine met 3-4 motspillere i boksen. I dag synes jeg han var urytmisk og framstod ikke som noe trussel for Tigers. Når det gjelder Bojan, som helt sikkert jevnlig omtalt her inne, synes jeg du er rimelig streng mht. innsatsen i 1. omgang. Han kom tross alt inn i det 41 minutt og spilte vel ca. 5 min. Ja, han rakk å tape en duell i forkant målet hvor han også var altfor slapp i presset. Ellers fikk han for liten tid til å gjøre seg bort. I 2.omg så vi noe av potensialet ved spes. en bokseåpner pass som sendte Crouch mot mål (han surrer det dessverre til). Fin cross til Wilson som skyter i stanga før Shax snubler inn skåringa på Berre vis (Shax på landslaget la-la-la-la-la-la.....)[/quote]

Ikke så viktig Knut Ole, men det var vel Bardsley som hadde skuddet i treverket ;)..[/quote]
Det stemmer sikkert! Jeg var i taket på Torden da ballen suste over mållinjen og tok sikkert feil mht forspilllet[/quote]

he, he, ja det var en skikkelig suser.. :D Neida, bare tuller, kjempeflott at stemningen ble høy på Tordenskjold når Stoke fikk sin første scoring denne sesongen :) :)
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 199 gjester