West Bromwich - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: West Bromwich - Stoke

Innlegg Oddvin » 11 Mai 2014, 17:59

Takk for ein sesong over forventet, synd det er lenge til august. Håper å møte noen av dere i Stoke til hausten ein gang.
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Re: West Bromwich - Stoke

Innlegg centauri » 11 Mai 2014, 18:02

-Tottal- skrev:Den beste plasseringen siden 1975, nesten 40 år siden! Grattis Hughes og hele laget som har vært med denne sesongen.
Grattis også til alle Stokies som nå kan lene seg litt tilbake og vite at vi har blitt et meget etablert lag i PL. Det er en stor prestasjon
og det er absolutt lov å være meget optimistisk for neste sesong! Mye å glede seg til fremover :twisted:


Dette har vært et bra år, etter en litt famlende start i høst.
Ser frem til en enda bedre sesong 2014-15 :!: :D :D :D
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: West Bromwich - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 11 Mai 2014, 19:17

En glimrende sesong, hvor vi - etter en litt famlende start - slår ut i full blomst utover våren, setter ny poengrekord for Stoke i PL, og avslutter sesongen på en veldig opptur :D 2-1 målet til Adam sikrer oss en strålende 9. plass, en utrolig bra prestasjon, og noe i nærheten av det maksimale vi kan forvente av det mannskapet vi har til rådighet :)

At Adams scoring 4 minutter før slutt samtidig hindret Svein og meg i å få fulltreffer i poengkonkurransen - og sjansen til en signert Stoke-drakt - får heller være. ;) Selv om det ville ha vært veldig hyggelig, var det faktisk enda viktigere at vi sikret 9. plassen, med tanke på hva det betyr for klubben i form av fornyet optimisme. I tillegg betydde det 2-3m pund ekstra inn i klubbkassen i form av plasseringspenger, så da får jeg heller ofre skjorta..... :lol:

Stor kreditt til Hughes og mannskapet for det de har utrettet ! De har virkelig gjort skeptikernes ord til skamme ! ;)

Selv om jeg er en av de som ønsket et managerskifte velkommen, synes jeg likevel at det også er viktig å ta med seg at Pulis gav fra seg et meget solid fundament, som Hughes nå har bygget videre på. :) Så Pulis skal også ha sin vel fortjente del av æren. :)

Det blir spennende å se hvilke forsterkninger vi henter inn til sommeren. Det vi behøver mer enn noe annet - slik jeg ser det - er en målhungrig spiss, som har kapasitet til å putte 15-20 mål i løpet av sesongen. I så måte tenker jeg at Bony fra Swansea kunne ha vært en meget spennende signering. Lukakau hadde også vært en meget spennende signering, men er nok neppe særlig realistisk. :?

Det er mulig jeg er litt farget av at vi besitter samme type pass, men jeg kunne faktisk også veldig godt ha sett oss signere Mats Møller Dæhli. Ennå bare 19 år, men talent i massevis, og kan utvikle seg til å bli en toppspiller i PL i løpet av de nærmeste to-tre sesongene. ;) Uttalelsene fra Hughes etter vår kamp mot Cardiff tydet da også på at også han hadde rukket å bli imponert over unggutten, så hvem vet ? En annen sak er om Dæhli ennå er klar for ikke lenger å spille under Ole Gunnar Solskjærs beskyttende vinger, tatt i betraktning den korte tiden Dæhli har vært i England etter at han kom tilbake i vinter. En spennende signering ville han uansett ha vært.... :)

Takk alle sammen for mange hyggelige innspill og diskusjoner her på forumet :) De vil nok fortsette utover sommeren også tenker jeg, med tanke på spillere ut og inn, og så håper jeg jo at jeg ser mange av dere på neste fellestur til høsten, som jeg satser på at jeg skal få med meg..... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: West Bromwich - Stoke

Innlegg gmel » 11 Mai 2014, 20:07

Dette var deilig!
Så får vi se hva sommeren bringer, hvem som kommer og hvor mange av de 14 beste som forsvinner.
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 205 gjester