Cardiff-STOKE

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Cardiff-STOKE

Innlegg Morten T. » 19 Apr 2014, 18:01

bjørn123 skrev:
bjørn123 skrev:
Morten T. skrev:Cardiff er såpass svake at det bør bli poeng her.
Solskjær var jo bra i Norge, men det virker ikke som han gjør riktige grep i Cardiff. Forsvaret er dårlig organisert og de er relativt tannløse framover også. Jeg går for 1-1 eller en knepen borteseier her. :)

Jeg tror på mange mål og hawaii fotball :D

Du hadde rett resultat- blir ingen poeng da du ikke leverte inn tippetips ;)

Det er ikke så viktig. Det viktige er at jeg hadde tilnærma rett i forhåndsanalysen... :mrgreen:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Cardiff-STOKE

Innlegg bjørn123 » 19 Apr 2014, 18:02

[ Forsvaret er dårlig organisert og de er relativt tannløse framover også. Jeg går for 1-1 eller en knepen borteseier her. :)[/quote]
Jeg tror på mange mål og hawaii fotball :D[/quote]
Du hadde rett resultat- blir ingen poeng da du ikke leverte inn tippetips ;)[/quote]
Det er ikke så viktig. Det viktige er at jeg hadde tilnærma rett i forhåndsanalysen... :mrgreen:[/quote]
:lol: :lol:
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Cardiff-STOKE

Innlegg Morten T. » 19 Apr 2014, 18:09

Motstanderen tatt i betraktning så var dette ganske svakt. Ireland og Arnautovic gode før pause, men disse falt helt av etter pause og da blir jeg stående igjen med Shawcross som Stoke sin bestemann, fulgt av Begovic.
Cardiff blåste fra seg etter de første ti, blåste seg litt opp igjen i 2. omgang, men var gjennomgående tannløse og svake. De beste sjansene til Stoke kom etter direkte, framoverrettet spill( som jeg digger ), men det skjedde dessverre for sjelden at Stoke tok de bruddmulighetene.
Begge straffene var av det "lette" slaget, men jeg synes begge var korrekt idømt og kanskje i litt større grad den Cardiff fikk.

Dette synes jeg var et skritt tilbake spillemessig( og spesielt den svake motstanden tatt i betraktning ), men resultatmessig er det vel sikkert greit. :|
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Cardiff-STOKE

Innlegg Morten T. » 19 Apr 2014, 18:12

bjørn123 skrev:[ Forsvaret er dårlig organisert og de er relativt tannløse framover også. Jeg går for 1-1 eller en knepen borteseier her. :)

Jeg tror på mange mål og hawaii fotball :D

Du hadde rett resultat- blir ingen poeng da du ikke leverte inn tippetips ;)[/quote]
Det er ikke så viktig. Det viktige er at jeg hadde tilnærma rett i forhåndsanalysen... :mrgreen:[/quote]
:lol: :lol:[/quote][/quote]
Aloha...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Cardiff-STOKE

Innlegg Knut Ole » 19 Apr 2014, 18:13

Lilledino skrev:
TrondG skrev:Newcastle taper, og vi tar ikke muligheten til å ta de igjen. Mektig irritert, for denne kampen burde vi ha vunnet!


Enig...Fillern åsså

Interessant å følge utviklingen av kampen. Første 45 (før straffen) trilla vi ball nesten uten framdrift. Siste 35 min spiller vi med helt annen framdrift og bedre innsats. Vi skaper vel ca 10 avslutninger inkl treverket. Nå er det klart at kampen åpner seg fordi Cardiff var nødt til å tråkke på, men vi holdt dem i kne i avslutningsfasen. Energi, framdrift og mer vilje.
Håper laget tar med seg dette de siste tre kampene og ikke er mette. Supporterne fortjener det!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Cardiff-STOKE

Innlegg Morten T. » 19 Apr 2014, 18:17

Og bare for å gjøre noe såpass sjelden som å trekke frem en kronisk utskjelt gruppe: Linjedommeren gjorde en fantastisk innsats da han annulerte Cardiff sitt mulige 2-1 mål. Veldig bra sett i og med at forspillet var relativt kaotisk.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Cardiff-STOKE

Innlegg Morten T. » 19 Apr 2014, 18:23

...og duellen Odemwingie/Jones?
For å si det enkelt: Det var ett stykk overgangsmasterpiece av Mark Hughes. Jeg har sett Odemwingie bedre, men han hadde noen farlige avslutninger i dag også og tør å fyre av. Jones var seg selv lik de minuttene han spilte. Ingen tvil om at det er en ungdommelig utseende kristiansunder som sitter med både katta i sekken og skjegget i postkassa etter det byttet. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Cardiff-STOKE

Innlegg Lilledino » 19 Apr 2014, 18:26

Morten T. skrev:Og bare for å gjøre noe såpass sjelden som å trekke frem en kronisk utskjelt gruppe: Linjedommeren gjorde en fantastisk innsats da han annulerte Cardiff sitt mulige 2-1 mål. Veldig bra sett i og med at forspillet var relativt kaotisk.


Sant, her kan vi nok ikke bruke begrepet "linjepikk"....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 169 gjester