Stoke - Newcastle

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Newcastle

Innlegg Svein Nilsen » 12 Apr 2014, 18:13

Ja, Arnie var meget god. Hadde flere pasninger som skulle vært målgivende, imponerende! Men igjen, hvorfor spiller langemann hele kampen? Svensken på jo ha tresmak i ræva.......
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - Newcastle

Innlegg Knut Ole » 12 Apr 2014, 20:21

Bare velstand for tiden (glemt er feilskjæret forrige helg). Laget framstår robust og når noen sliter litt (feks Odemwingie) står andre i dag fram. Arnie spesielt! Så morsomt at talentet blomstrer etter en mildt sagt variabel høstsesong. Enig i at MH fortjener mye kred, og det er såklart ekstra gøy å vise til ekspertenes nedrykktips ved sesongstart når vi nå er i ferd med å feste oss til øvre halvdel.
Grattis Stokies!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Newcastle

Innlegg Torstein Norevik » 12 Apr 2014, 22:35

Herlig med tre nye poeng, og etter det jeg forstår spilte vi igjen fin fotball, som belønnes med tre poeng. Veldig moro ! :)

Litt sur på TV2 Premium i kveld, om jeg da ikke har gått glipp av noe info ett eller annet sted. Hadde benket meg foran TV'en kl. 21.30 for å se kampen i opptak, for så å bli avspist med noen få minutter med høydepunkter fra kampen....Nedtur ! :(

Humøret steg imidlertid flere hakk da klippene var over, og jeg kunne konstatere tre nye poeng, etter flere fine angrep. :) Ut i fra de små glimtene jeg så, og ut fra det jeg har lest på forumet, gjorde Arno på ny en meget bra kamp. Han virker mer og mer som en kjempesignering, sett hen til at vi kun betalte 2-3 mill. pund for han :)

Med en god avslutning er 9. plassen nå innenfor rekkevidde, og heller ikke 8. plassen er helt umulig. En slik plassering - om vi skulle greie det - må anses som en kjempesuksess for Hughes og hans "revolution". Ikke minst med tanke på - som flere av dere nevner - at vi før sesongstart ble spådd nord og ned av de fleste såkalte eksperter, som ikke trodde Stoke var i stand til å spille ordentlig fotball, men kun fikset dueller og direkte spill. Hughes & co er i ferd med å gjøre de forhåndstipsene grundig til skamme.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke - Newcastle

Innlegg gmel » 12 Apr 2014, 23:50

De døgeniktene sendte kampen fra 22:00, da hadde vi fått med oss oppsummeringen av første omgang og stemningen var amper!
Men så lenge vi vinner , så......
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Stoke - Newcastle

Innlegg Richard Prestegård » 13 Apr 2014, 11:52

Torstein Norevik skrev:Herlig med tre nye poeng, og etter det jeg forstår spilte vi igjen fin fotball, som belønnes med tre poeng. Veldig moro ! :)

Litt sur på TV2 Premium i kveld, om jeg da ikke har gått glipp av noe info ett eller annet sted. Hadde benket meg foran TV'en kl. 21.30 for å se kampen i opptak, for så å bli avspist med noen få minutter med høydepunkter fra kampen....Nedtur ! :(

Humøret steg imidlertid flere hakk da klippene var over, og jeg kunne konstatere tre nye poeng, etter flere fine angrep. :) Ut i fra de små glimtene jeg så, og ut fra det jeg har lest på forumet, gjorde Arno på ny en meget bra kamp. Han virker mer og mer som en kjempesignering, sett hen til at vi kun betalte 2-3 mill. pund for han :)

Med en god avslutning er 9. plassen nå innenfor rekkevidde, og heller ikke 8. plassen er helt umulig. En slik plassering - om vi skulle greie det - må anses som en kjempesuksess for Hughes og hans "revolution". Ikke minst med tanke på - som flere av dere nevner - at vi før sesongstart ble spådd nord og ned av de fleste såkalte eksperter, som ikke trodde Stoke var i stand til å spille ordentlig fotball, men kun fikset dueller og direkte spill. Hughes & co er i ferd med å gjøre de forhåndstipsene grundig til skamme.... ;)


Torstein og gmel: Det var på grunn av ekstraomgangene og straffesparkkonkurransen i kampen mellom Wigan og Arsenal at kampens opptak ble flyttet. Her burde TV2 ha gitt informasjon tidligere. Det gjorde at oppsummeringa i Fotballkveld og alt det andre ble flyttet på.
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Newcastle

Innlegg Torstein Norevik » 13 Apr 2014, 12:53

Richard Prestegård skrev:
Torstein Norevik skrev:Herlig med tre nye poeng, og etter det jeg forstår spilte vi igjen fin fotball, som belønnes med tre poeng. Veldig moro ! :)

Litt sur på TV2 Premium i kveld, om jeg da ikke har gått glipp av noe info ett eller annet sted. Hadde benket meg foran TV'en kl. 21.30 for å se kampen i opptak, for så å bli avspist med noen få minutter med høydepunkter fra kampen....Nedtur ! :(

Humøret steg imidlertid flere hakk da klippene var over, og jeg kunne konstatere tre nye poeng, etter flere fine angrep. :) Ut i fra de små glimtene jeg så, og ut fra det jeg har lest på forumet, gjorde Arno på ny en meget bra kamp. Han virker mer og mer som en kjempesignering, sett hen til at vi kun betalte 2-3 mill. pund for han :)

Med en god avslutning er 9. plassen nå innenfor rekkevidde, og heller ikke 8. plassen er helt umulig. En slik plassering - om vi skulle greie det - må anses som en kjempesuksess for Hughes og hans "revolution". Ikke minst med tanke på - som flere av dere nevner - at vi før sesongstart ble spådd nord og ned av de fleste såkalte eksperter, som ikke trodde Stoke var i stand til å spille ordentlig fotball, men kun fikset dueller og direkte spill. Hughes & co er i ferd med å gjøre de forhåndstipsene grundig til skamme.... ;)


Torstein og gmel: Det var på grunn av ekstraomgangene og straffesparkkonkurransen i kampen mellom Wigan og Arsenal at kampens opptak ble flyttet. Her burde TV2 ha gitt informasjon tidligere. Det gjorde at oppsummeringa i Fotballkveld og alt det andre ble flyttet på.

OK, da skjønner jeg sammenhengen Richard, takk for avklaring :) Hadde ikke fått med meg det, og er enig i at TV2 godt kunne informert litt bedre, f.eks. sette opp en plakat nederst i bildet som informerte om utsettelsen. Jeg ble tatt litt på senga, når bare høydepunktene ble vist, og de etterpå avsluttet programmet. Trodde ikke det kom noe mer da. Men skitt au, det viktigste var at vårt kjære Stoke vant igjen, og nå faktisk har heng på 9. plassen og faktisk også heller ikke er helt ute av bildet om en 8. plass, selv om det nok kanskje kan være litt ambisiøst :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke - Newcastle

Innlegg gmel » 13 Apr 2014, 13:22

Gudd!

Ellers tror jeg at vi skal være fornøyd med en 10. plass men nr 8 ville vært fantastisk !
Er det noen som vet hvor mye penger fra TV som skiller mellom nr 8 og nr 10?
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Stoke - Newcastle

Innlegg torage » 13 Apr 2014, 18:27

gmel skrev:Gudd!

Ellers tror jeg at vi skal være fornøyd med en 10. plass men nr 8 ville vært fantastisk !
Er det noen som vet hvor mye penger fra TV som skiller mellom nr 8 og nr 10?


Og vi har det klart enkleste kampprogrammet igjen i forhold til Southampton og Newcaste. Og ikke minst er i best form :)
Men bevares, selv om 8. plassen er innen rekkevidde, må vi være strålende fornøyd med en evt 9. plass også :D
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: Stoke - Newcastle

Innlegg Torstein Norevik » 13 Apr 2014, 18:37

torage skrev:
gmel skrev:Gudd!

Ellers tror jeg at vi skal være fornøyd med en 10. plass men nr 8 ville vært fantastisk !
Er det noen som vet hvor mye penger fra TV som skiller mellom nr 8 og nr 10?


Og vi har det klart enkleste kampprogrammet igjen i forhold til Southampton og Newcaste. Og ikke minst er i best form :)
Men bevares, selv om 8. plassen er innen rekkevidde, må vi være strålende fornøyd med en evt 9. plass også :D

Helt enig :) 9. plass ville være helt strålende og 10. plass vil også være veldig bra, ettersom det ville være vår beste plassering i PL noensinne. :) Og det i en sesong hvor mange såkalte "eksperter" hadde dømt oss nord og ned til Championship. Vi har med andre ord "overprestert" kraftig, sett i forhold til den tilliten vi ble vist før sesongstart.

Når det gjelder plasseringspenger mener jeg å ha lest at hver plass opp på tabellen er verdt 750.000 pund, og at forskjellen mellom 8. og 10. plass da utgjør 1,5 mill. pund. Men ta det med en liten klype salt, da jeg ikke vil garantere at jeg husker riktig.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke - Newcastle

Innlegg Josef » 14 Apr 2014, 07:20

Det er ca 750.000 £ ja. Men det er jo egentlig TV penger som gir helt latterlige fortjenester, det ligger mer prestige i å havne på 9 enn for eksempel 14..jeg tror nok ikke på noen 8 plass, å ville blitt svært overasket om vi skulle greie 9. Men det er innen rekkevidde, onwards & upwards!
Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 223 gjester