Stoke - West Ham

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - West Ham

Innlegg centauri » 15 Mar 2014, 18:54

Lenge siden jeg ikke vært nervøs de siste 10 minuttene :D :D :D
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Stoke - West Ham

Innlegg -Tottal- » 15 Mar 2014, 18:55

Grattis!
Da trur jeg vi har sikret plassen for neste sesong, Gutter og jenter.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke - West Ham

Innlegg Lilledino » 15 Mar 2014, 18:58

1,6 poeng i snitt de siste 5 kanpene, totalt 8 poeng.

Trenger 6 poeng for å nå 40 grensen på de neste 8 kampene...

we are still PL !!!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - West Ham

Innlegg Knut Ole » 15 Mar 2014, 19:00

-Tottal- skrev:Dette kan bli bra! En solid benk vaffal.
Jeg vet ikke hvorfor vi har slitt mot antatt dårligere motstand hjemme denne sesongen,
men to seiere over WH i løpet av 2013/13 burde absolutt ikke være helt umuligus.....

PS! når det er nevnt at vi fikk tre poeng borte tidligere i fjor, så var det den utskjelte Pennant det lille
ekstra som ga oss tre points den gangen og kan være det helt avgjørende om nedrykk vs overlevelse til neste sesong.
Det var ikke så mange som ville ha denne kroppen bort fra klubben da ;)

Deilig 6-poenger Tottal, både på den ene og andre måten. Dobbel mot WH og mot et lag i utsatt posisjon.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - West Ham

Innlegg Svein Nilsen » 15 Mar 2014, 19:01

Grattis alle Stokies. En av våre aller viktigste seire. Vi er på gang og plutselig føler jeg at vi ikke er et nedrykks aktuelt lag. Føler litt med Potterhead som var på kampen og satset 5 pund på 3-1 og Odemwinge første målscorer til 70 i odds! Nære unna Kjell!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - West Ham

Innlegg Bjarne » 15 Mar 2014, 19:15

Føler litt med Potterhead som var på kampen og satset 5 pund på 3-1 og Odemwinge første målscorer til 70 i odds! Nære unna Kjell!

men gikk ikke den inn da?
Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund

Re: Stoke - West Ham

Innlegg TrondG » 15 Mar 2014, 19:16

Dette var en gnistrende god fotballkamp fra vår side! Vi skaper mer sjansjer enn hva jeg har sett på lenge, forsvarer oss bra, og det eneste som kunne ha ødelagt for oss i dag var en keepertabbe og et straffespark (som burde ha blitt gitt). Utover det hadde ikke West Ham NOE å komme med. Vi vinner fullt fortjent, og kunne fint ha scoret flere mål. Bakover er det bunnsolid, og fremover er det presisjon og stil over kontringene.

Jeg syntes Mark Hughes begynner å få til noe meget spennende med dette laget. Vi har litt tur for tiden med tanke på dommeravgjørelser, men det jevner seg tross alt ut etter mye urettferdige avgjørelser i jule-perioden. Jeg mener at vi har spilt mye bedre enn det tabellen har vist tidligere i sesongen, og nå begynner det endelig å løsne.

Det viktige nå er å gi 100 % hele sesongen ut, og prøve å hanke inn flest mulig poeng slik at vi distanserer oss ytterligere fra bunnen og sikter mot en etterlengtet topp 10-plassering.

Grattis! :D
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Stoke - West Ham

Innlegg JonC » 15 Mar 2014, 19:18

Bjarne skrev:
Føler litt med Potterhead som var på kampen og satset 5 pund på 3-1 og Odemwinge første målscorer til 70 i odds! Nære unna Kjell!

men gikk ikke den inn da?

WestHam fikk det første målet :(
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke - West Ham

Innlegg Knut Ole » 15 Mar 2014, 19:21

Vi var stort sett solide i dag mot kvalifisert motstand. Fortjent seier. Og tidvis godt offensivt spill. Gøy at Arnautovic endelig fikk en solid match i 90 min. Crouch framstod meget bra i dag. Bego revansjerer tabben innledningsvis med matchvinner redning. Mulig vi var heldige i en hands-situasjon, mens offside målet deres korrekt ble annullert. Dette var deilig :D
Så stolt så STOKE!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - West Ham

Innlegg Ovis » 15 Mar 2014, 19:24

Herlig seier dette. Utrolig viktig at vi tok 3 poeng her i dag. Sinnsykt deilig. :D :D :D
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 442
Registrert: 22 Aug 2010, 13:08
Bosted: Vestre Jakobselv Finnmark

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 183 gjester