Stoke - Arsenal

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg Lilledino » 01 Mar 2014, 20:13

Nå følger :

Norwich -Stoke Budsjett 0 poeng
Stoke- West Ham Budsjett 3
Aston Villa- Stoke Budsjett 1
Stoke-Hull Budsjett 1

Esktremt viktige kamper.. Når vi er ferdig med mars kan vi enten puste rolig, eller stresse oss opp.

MEN, de andre lagene skal også spille sine kamper.
Statistisk sett, er jeg ikke bekymret..
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg Svein Nilsen » 01 Mar 2014, 20:33

Jævlig STOLT! Fantastisk innsats av absolutt hele laget. Arsenal ble gjort til et middelmådig lag med primadonner og pingler. Det skal være vondt å møte oss på Britannia, selv femi-frisyrene til pysene fra London fikk seg vel en omgang i denne kampen :D .
Litt usikker på om Walters er tøff eller dum, men det kreves relativt store baller for å tørre å ta det straffesparket, med tanke på hans historie fra 11-meters merket!

Slik så jeg laget;

Begovic - feilfri. Fantastisk i feltet og har full kontroll
Cameron - bedre og bedre. Raderte ut Podolski, og var aktiv offensiv.
Shawx - kaptein med stor K. Står fram i krigen og rydder unna i stor stil.
Wilson - startet med litt for mange upressede tilbakespill, men hadde god kontroll og sterk i nærkampene.
Pieters - blir også bedre og bedre. Vi har plutselig et meget godt backpar. Sterk og ofrer seg for laget i tillegg bidrar han offensivt.
Walters - fantastisk innsats, lykkes med mer enn vanlig. Dekker rom og avgjør kampen på en kald måte. Grattis!
Whelan - har fått en ny vår, dekker også store rom og vinner dueller. Litt treg med ballen og fortsatt mye feilvendte pasninger.
N'Zonzi - skal selvfølgelig spille alle kamper! Strålende kamp.
Arnatouvic - sin beste kamp i Stoke trøya. Jobbet iherdig langs hele venstrekanten og hadde et par flott innlegg og gjennombruddspasninger. Litt sløv på flikker, som ga oss noen balltap.
Adam - Litt treg teknikk og mister ballen litt for ofte. Gjør også at han pådrar seg unødvendige frispark. Men, herlig arbeidsmoral og i bra shape!
Crouch - jobber og sliter og gjør en stor innsats som førsteforsvarer og oppspillspunkt. Også viktig på defensive dødballer. Men, bør byttes etter 70 minutter.

Grattis alle Stokies, gleder meg til å mobbe alle Arsenal supportere jeg kjenner!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg Morten T. » 01 Mar 2014, 20:34

Fra en supporters synspunkt så synes jeg nesten at det aller kuleste i dag var når nesten hele stadion sang "Swing Low, Sweet Chariot..." rundt det 78.minutt.( Etta James har riktingnok en finere versjon, men pytt-pytt... 8-) )
Som de opplyste sikkert vet så er jo dette supportersangen til det engelske rugbylandlaget. og en låt som har blitt sunget mye av andre lags supportere de siste årene når Stoke har kommet på besøk. Så herlig ironisk( og selvironisk ) av hjemmesupporterne og akkurat slike seanser synes jeg gjør det verdt å digge livet på tribunene. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg Knut Ole » 01 Mar 2014, 20:50

Så herlig ironisk( og selvironisk ) av hjemmesupporterne og akkurat slike seanser synes jeg gjør det verdt å digge livet på tribunene. :)

Perfekt! Wenger faktene på tribunen mot slutten varmet også ;)
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg Bjarne » 01 Mar 2014, 22:57

ingen ting er deiligere enn å slå arsenal og wenger! :lol:
Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 199 gjester

cron