Stoke - Arsenal

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg -Tottal- » 01 Mar 2014, 18:57

Jeg er rørt og har bare ett ord for denne match:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg Knut Ole » 01 Mar 2014, 19:04

-Tottal- skrev:Jeg er rørt og har bare ett ord for denne match:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

He he. Bra oppsummert!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg centauri » 01 Mar 2014, 19:07

Fin dag på hytta da gitt:

Øl, tåke og Stoke seier :D :D :D

Merkelig at Arsenal kan være så tannløse?
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg Knut Ole » 01 Mar 2014, 19:15

I dag synes jeg veldig veldig mye stemte. Om jeg skal sette fingern på noe så er det evnen til å produsere sjanser i første omgang.
Solid bakover. Fireren bakerst såklart, og bra jobbet av resten av gutta defensivt. Whelan og Walters får ofte pepper. I dag var de avgjørende i kollektivet Stoke. Herlig at Jonathan tok siste stikk, da jeg (og sikkert mange) fryktet det verste fra 11-meteren. Crouch er bra involvert, også defensivt de siste fæle minuttene. Arnautovic jobba bedre hjem enn vanlig og hadde et par gode legg.
MoM Shax med Cameron som en god nr. 2.
Mighty Mighty Potters!
Setter matchene mot manu + gunners standard framover tar jeg av meg hatten for M.Hughes.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg Lilledino » 01 Mar 2014, 19:18

Dessuten godt at Hull, West Ham og bedritne Fulham tapte...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg Torleif » 01 Mar 2014, 19:20

Denne smakte fortreffelig. Gratulerer igjen alle trofaste Stokies :D Det er dette det handler om. Men jeg må atter engang innrømme, at jeg trakk meg litt tilbake når vi gikk opp til 1-0.
Torleif
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 546
Registrert: 06 Aug 2010, 18:32
Bosted: Kopervik

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg torage » 01 Mar 2014, 19:21

Fantastisk seier av nye Stoke :) . Nesten utrolig at vi har skalpen til både Chelsea, ManU og Arsenal denne sesongen, men allikevel ennå ikke på trygg grunn. Men du verden så viktig med 3 poeng i dag, før en går en avgjørende periode mot lag som alle kjemper om å holde plassen. Stoke sin fantastiske hjemmestatistikk vil berge oss, men nå får vi håpe at vi også begynner å plukke poeng borte :)
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg centauri » 01 Mar 2014, 19:24

Torleif skrev:Denne smakte fortreffelig. Gratulerer igjen alle trofaste Stokies :D Det er dette det handler om. Men jeg må atter engang innrømme, at jeg trakk meg litt tilbake når vi gikk opp til 1-0.



Litt som forsvaret til Stoke, altså ;)
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg Morten T. » 01 Mar 2014, 19:38

Dette var nesten en perfekt gjennomført kamp etter mitt syn. Solide defensivt gjennom hele matchen og meget gode offensivt etter hvilen.
Fortsatt så spiller Stoke en god del på tvers og har noen balltap som kan føre til brudd i mot, men nå har laget blitt MYYYYYE bedre organisert bakover, slik at de står riktigere når bruddene kommer. Dette er i sterk kontrast til den nesten naive tilnærmingen laget hadde til den defensive organiseringen før i sesongen. Jeg vil påstå at det er mye fra måten "gamle" Stoke organiserte seg defensivt som nå er børstet støv av og som har ført til betinget fremgang. Når da også angrepsspillet fungerer bedre med to backer som blir med høyt i banen, så blir det bra.
Kanskje Arsenal skuffet, men jeg mener at hovedårsaken var at Stoke gjorde det svært vanskelig for dem og spilte meget klokt og thight bakover.

Jeg er kjempefornøyd med hvordan laget fremstår for tiden og at Mark Hughes endelig ser ut til å ha forstått at for å få gode resultater så må man begynne bakerst på banen med god organisering.
Vanskelig å plukke ut noen i dag, men jeg likte Cameron og Pieters på backene, en solid Begovic og jeg synes også at N`Zonzi, Shawcross og Crouch fortjener en ekstra stjerne.

Grattis! :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg Lilledino » 01 Mar 2014, 19:43

Jeg tør håpe på at dette er et turning point..

Men , som Herr Kvernen har påpekt, det er viktigere å vinne 6 poeng kampene...

som en liten malurt..
Uansett, vi er på 30 poeng nå, og bare 12 poeng til 42, som er målet (mitt)
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 169 gjester

cron